کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738253991 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316478 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین 5 کاری که باید با لپ تاپ جدید خود انجام دهید

معمولاً اولین کاری که افراد پس از خرید لپ‌تاپی جدید انجام می‌دهند، کپی کردن فایل‌های شخصی است ولی هستند کارهای مهمتری که باید پیش از این کار صورت پذیرند. با سافت گذر همراه باشید تا با اولین 5 کاری که باید با لپ‌تاپ جدید انجام دهید، آشنا شوید.

لپ‌تاپ نرم‌افزار آنتی‌ویروس

1. اتصال به اینترنت و آپدیت لپ‌تاپ

در دوره‌ای که خطرات سایبری زیادی رایانه‌ها را تهدید می‌کنند، بهترین کار آن است که همیشه لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای خود را آپدیت نماییم. البته اگرچه اتصال به اینترنت با وای‌فای آسان‌تر است ولی برای امنیت بیشتر، بهتر آن است که هنگام اتصال به اینترنت آن هم برای نخستین بار، از یک کابل بهره ببرید.

اتصال با کابل، تمام مشکلات مربوط به وای‌فای و سرعت کم آن را از بین می‌برد. این کار به لپ‌تاپ اجازه می‌دهد تا بلافاصله پس از اولین اتصال به اینترنت سیستم و درایورها را آپدیت کند.

لپ‌تاپ نرم‌افزار آنتی‌ویروس

2. محافظت از لپ‌تاپ با نرم‌افزارهای امنیتی مناسب

ممکن است نیازی به گفتن این مطلب نباشد ولی وجود یک نرم‌افزار برای مقابله با حملات سایبری و آنلاین، بسیار لازم است. معمولاً یک لپ‌تاپ جدید دارای دو آنتی‌ویروس نصب شده به صورت پیش‌فرض می‌باشد که اولی Windows Defender و دومی نرم‌افزار انتخابی تولیدکننده است.

امکان حذف Windows Defender وجود ندارد زیرا یک نرم‌افزار مخصوص خودِ ویندوز است ولی دومی را احتمالاً بتوان پاک کرد. ضمن اینکه آنتی‌ویروس نصب شده توسط شرکت تولیدکننده لپ‌تاپ معمولاً به مدت چند روز، نسخه رایگان می‌باشد. بنابراین بهترین کار آن است که نرم‌افزار ضد ویروس نصب شده را پاک کرده و آنتی‌ویروس مدنظر خود را نصب نمایید.

در ادامه می‌توانید با بهترین آنتی‌ویروس‌های موجود برای ویندوز آشنا شوید.

3. استفاده از نرم‌افزارهای مایکروسافت

ممکن است نیازی به گفتن این مطلب در این قسمت نباشد ولی برای اهمیت آن هم که شده، بهتر است از این نکته آگاه شوید.

بهتر است پیش از لغو نصب و یا حذف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض مایکروسافت، حداقل یک بار هم که شده از آنها استفاده کنید. نرم‌افزارهای Mail و Calendar ممکن است برای افراد پر مشغله مناسب نباشد ولی برای دریافت روزانه چند عدد ایمیل و ثبت چند یادداشت در روز، کاربرد فراوانی دارند.

لپ‌تاپ نرم‌افزار آنتی‌ویروس

از وان درایو و وان نوت نیز می‌توان به عنوان نرم‌افزارهای پشتیبان‌گیری آنلاین استفاده کرد. ضمن اینکه مرورگر مایکروسافت اج هم به عنوان یک مرورگر اینترنتی پیشرفت‌های زیادی داشته است.

4. نصب نرم‌افزارهای دلخواه

حالا زمان آن رسیده که نرم‌افزارهای دلخواه خود را نصب کنید. پیشنهاد ما این است که قبل از کپی کردن فایل‌های شخصی این کار را انجام دهید تا بتوانید فرآیند لازم برای نصب را به خوبی طی کنید.

لپ‌تاپ نرم‌افزار آنتی‌ویروس

پس از اینکه نرم‌افزارهای مورد نظرتان را نصب کردید، آنها را اجرا نمایید و اطمینان حاصل کنید که به خوبی کار می‌کنند.

5. کپی کردن فایل‌های اصلی و حفاظت از آنها

آیا واقعاً می‌خواهید لپ‌تاپ خود را با فایل‌هایی پر کنید که هیچ‌وقت از آنها استفاده نمی‌کنید؟ چرا باید همه اطلاعاتی که اصلاً نیازی به آنها ندارید را در رایانه جدید خود داشته باشید؟ پیشنهاد ما این است که تنها فایل‌های لازم را در دستگاهتان ذخیره نمایید.

اسناد، تصاویر، موسیقی‌ها و فیلم‌ها را به راحتی می‌توانید در یک هارد اکسترنال داشته باشید و از باقی‌مانده حافظه داخلی لپ‌تاپ برای نصب بازی و نرم‌افزارهای دیگر بهره ببرید.

پس از اینکه از فایل‌هایی که می‌خواستید، کپی تهیه کردید، پیشنهاد می‌کنیم که همه چیز را دوباره چک کنید و به خاطر اینکه روزبه‌روز حملات بدافزارها و باج‌افزارها بیشتر می‌شوند، بهتر است نرم‌افزارهای مناسب جهت مقابله با آنها را دانلود و نصب کنید.

شما اولین کارهایی که با لپ‌تاپ جدید انجام می‌دهید، چیست؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43218 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/06 تعداد مشاهده: 2036
سافت گذر