کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

علاقه مردم عادی به ویندوز 10 کاهش یافت

آمار مایکروسافت در مورد میزان فروش رایانه‌های مجهز به ویندوز 10 نشان می دهد اگر چه تمایل به خرید این رایانه ها در بخش های تجاری در حال افزایش است، اما در میان عموم مردم چنین گرایشی وجود ندارد.

علاقه مردم عادی به ویندوز 10 کاهش یافت

بررسی‌های مایکروسافت حاکیست اگر چه ویندوز هنوز یک منبع درآمدی عمده برای مایکروسافت باقی مانده و فروش ویندوز 10 در میان صاحبان مختلف مشاغل روز به روز در حال افزایش است، اما اقبال مردم عادی به ویندوز 10 نه تنها افزایشی نشان نمی دهد بلکه کاهش هم یافته است.

در مجموع درامد مایکروسافت از محل فروش ویندوز در سه ماهه منتهی به ماه سپتامبر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش یافته و به 4.6 میلیارد دلار رسیده است.این رقم برابر با 42 درصد از درآمد این شرکت در بخش ارائه خدمات رایانه ای شخصی است.

از سوی دیگر درآمد حاصل از فروش محصولات تجاری مرتبط با ویندوز و خدمات کلود طی این مدت 12 درصد بیشتر شده است. اما فروش ویندوز برای استفاده بر روی رایانه های خانگی طی همین مدت 5 درصد کاهش یافته است. به نظر می رسد اقبال بیشتر به گوشی های هوشمند و سیستم عامل اندروید علت اصلی این مساله باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43236 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارس تاریخ خبر: 1397/08/07 تعداد مشاهده: 2362
کلید واژه ها: ,
سافت گذر