کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316398 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی و دلایل وب گردی به صورت محرمانه در اندروید

فواید وب گردی به صورت محرمانه نسبت به مضرات آن بیشتر است. وب گردی محرمانه یا همان حالت ناشناخته تنها مخصوص برخی افراد نیست بلکه فواید دیگری نیز دارد. با سافت گذر همراه باشید تا چگونگی و دلایل انجام این کار را بیاموزید.

مرورگر اندروید VPN

چگونگی فعالسازی وب گردی محرمانه در اندروید

استفاده از حالت وب گردی محرمانه را وب گردی ناشناخته (Incognito mode) نیز می‌نامند. فعالسازی این ویژگی در اندروید بسیار آسان است ولی امکان دارد در هر مرورگر و گوشی متفاوت باشد. در گوگل کروم این ویژگی را به صورت زیر فعال کنید:

گوگل کروم را اجرا کرده و روی سه نقطه موجود در قسمت بالا سمت راست، گزینه حالت ناشناخته را روشن کنید.

نکته: شما می‌توانید چندین تب ناشناخته را به صورت همزمان باز داشته باشید.

برای غیرفعال کردن حالت ناشناخته، روی آیکون مربع شکل بالای هر تب ضربه بزنید تا یک تب جدید باز کنید. سپس می‌توانید هر تب را به صورت تک‌تک ببندید و یا از قسمت اعلانات، گزینه مربوط به وب گردی محرمانه را خاموش نمایید.

نکته: دلیل استفاده از حالت محرمانه آن است که وقتی نمی‌خواهید افراد محتوای وب گردی شما را متوجه شوند، از آن استفاده بهره می‌برید.

مرورگر پیش فرضی که در گوشی‌ها نصب شده است نیز ممکن است حالت ناشناخته داشته باشد. برای مثال، گلکسی اس 9 در مرورگر سامسونگ حالت مخفی (Secret mode) دارد.

مرورگر اندروید VPN

برای اینکه آن را فعال نمایید، روی آیکون تب‌ها کلیک و سپس با وارد کردن پسورد و یا بدون وارد کردن کلمه عبور، گزینه مخفی را روشن کنید.

برای خاموش کردن آن نیز فقط کافی است به تب‌های باز شده برگردید و گزینه مربوطه را بزنید.

مرورگر محبوب فایرفاکس نیز از این ویژگی وب گردی اینترنتی پشتیبانی می‌کند. شیوه فعالسازی آن به روش زیر است:

روی سه نقطه از گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس روی آپشن حالت ناشناخته کلیک کنید.

برای باز کردن یک لینک در تب مخفی، آن را برای مدتی نگه دارید تا منویی باز شود و سپس گزینه باز کردن لینک در تب مخفی را برگزینید.

برای مشاهده تب‌های مخفی، روی آیکون موجود در بالای صفحه نمایش ضربه زده و سپس روی آیکون ماسک کلیک کنید تا سایت‌هایی که در تب‌های مخفی باز شده‌اند را ببینید.

برای بستن یک تب، روی علامت ضربدر کنار آن ضربه بزنید. ضمن اینکه شما می‌توانید همه تب‌های مخفی را با رفتن به منو و انتخاب گزینه بستن همه تب‌های مخفی (Close all private tabs)، ببینید.

مرورگرهای دارای حالت ناشناخته به صورت پیش‌فرض

با توجه به رسوایی‌های امنیتی که روزبه‌روز بیشتر می‌شوند، اپلیکیشن‌های وب گردی محرمانه محبوبیت یافته‌اند. این قانون به مرورگرهای موبایلی نیز مربوط می‌شود. اگرچه تعداد این نرم‌افزارها زیاد است ولی دو عدد از بهترین‌های این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن DuckDuckGo

مرورگر اندروید VPN

موتور جستجو DuckDuckGo که مبتنی بر اصل محرمانه بودن وب گردی بنا شده، تنها یک اپلیکیشن دارد. اگرچه این نرم‌افزار شما را به استفاده از موتور جستجو DuckDuckGo مجبور می‌کند ولی کارایی همچون افزونه HTTPS Everywhere دارد.

DuckDuckGo همچنین مدعی است که کدهای سیاست‌های مخفی را بازگشایی می‌کند. این مرورگر می‌گوید:«« ما با Terms of Service Didn’t Read همکاری کردیم تا در حد امکان امتیازات وب‌سایت‌ها و علائم موجود در آنها را به نمایش درآوریم»». این یعنی وقتی شما در حال وب گردی یا جستجو هستید، می‌توانید یک رتبه‌بندی امنیتی را در کنار هر سایت ببینید که بر اساس حروف A تا F مشخص شده است. این مرورگر مخفی همچنین، به شما اجازه می‌دهد از ردیابی اینترنتی رهایی یابید و دیگر تبلیغات مزاحم را نبینید. یکی از ویژگی‌های اپلیکیشن DuckDuckGo، قابلیت Fire Button می‌باشد که تنها با یک کلیک همه تب‌ها را می‌بندد.

نکته: از نظر طراحی، مرورگر DuckDuckGo بسیار استاندارد بوده و شباهت زیادی به گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس دارد.

اپلیکیشن InBrowser

نرم‌افزار InBrowser، امنیت وب گردی را وارد فاز تازه‌ای می‌کند به همین دلیل شاید بتوانیم آن را یکی از بهترین گزینه مدنظر افرادی بدانیم که در مورد امنیت آنلاین و حریم شخصی خود حساس هستند. این مرورگر به طور کلی در حالت ناشناخته به سر می‌برد و این یعنی سابقه جستجو، کوکی‌ها و ورود به وب‌سایت‌ها پس از خروج از آن حذف می‌شوند. InBrowser همچنین با پشتیبانی از TOR با کمک Orbot، امکان استفاده از سرویس‌های وی‌پی‌ان را می‌دهد.

طراحی این نرم‌افزار رضایت‌بخش است و انجام چنین کاری نیز به خاطر تعهدی است که سازندگان آن در مورد حذف تبلیغات آزاردهنده داده‌اند، می‌باشد. پس از چند آزمایش ساده، متوجه شدیم که این مرورگر همچون کروم و فایرفاکس کارایی دارد ولی پشتیبانی از افزونه‌ها در آن محدودتر است.

چرا به وب گردی محرمانه نیازمندیم؟

1) هنگام ورود به وب‌سایت‌های مختلف

مرورگرها معمولاً پسوردها و جزئیات مربوط به وارد شدن به یک وب‌سایت را برای دفعات آتی ذخیره می‌کنند.

انجام چنین کاری کاملاً منطقی است ولی اگر قرار باشد این اتفاق در گوشی‌ها رخ دهد، به خاطر امنیت کمتر تلفن‌های همراه، باید این اتفاق با احتیاط بیشتری صورت پذیرد.

وارد شدن به چند حساب کاربری در حالت ناشناخته سبب می‌شود که پسورد و یا دیگر جزئیات ذخیره نشوند. این یعنی اگر شما خواستید از طریق دستگاه شخص دیگری وارد حساب کاربری خود شوید، امنیت بالایی داشته باشید.

2) وقتی نمی‌خواهید ردیابی شوید

وب گردی محرمانه از به نمایش درآمدن تبلیغات جلوگیری نمی‌کند ولی جستجوهای شما را تحت تأثیر سوابق سرچ قرار نمی‌دهد. گوگل همه داده‌ها را از همه جا دریافت می‌کند تا تبلیغات مخصوص به شما را نمایش دهد بنابراین اگر می‌خواهید از این تبلیغات رهایی یابید و وب گردی بدون دردسری داشته باشید، حالت محرمانه بهترین گزینه موجود است.

3) برای استفاده از چند حساب کاربری به صورت همزمان

اگر می‌خواهید از دو حساب کاربری به صورت همزمان استفاده کنید، بهترین کار باز کردن تب‌های مخفی است.

4) هنگام جمع‌آوری اطلاعات به صورت محرمانه

ممکن است می‌خواهید یک هدیه را به صورت اینترنتی خریداری کنید و دوست ندارید دیگران از این قضیه مطلع شوند، پس بهترین گزینه پیش رو، استفاده از حالت محرمانه است.

5) برای آزمایش‌های مختلف و کشف باگ نرم‌افزارها

اگر هنگام کشف باگ در یک اپلیکیشن و یا انجام آزمایش‌های مختلف، از تأثیرات حافظه پنهان و داده‌های مربوط به کوکی‌ها نگران هستید، استفاده از حالت محرمانه وب گردی بسیار ایده‌آل است.

نکات گفته شده، فواید وب گردی محرمانه بود. اگر می‌خواهید حتی امنیت بیشتری داشته باشید، می‌توانید از VPN هم بهره ببرید زیرا سبب می‌شود محل قرارگیری شما هنگام وب گردی شناخته نشود.

آیا شما از حالت محرمانه در اندروید استفاده می‌کنید؟ کدام مرورگر را ترجیح می‌دهید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43239 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/08 تعداد مشاهده: 1748
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر