کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توضیحاتی در خصوص آیپدها و مک‌ بوک ‌های جدید

به گزارش سافت گذر، اپل روز گذشته از جدیدترین سری دستگاه‌های خود در نیویورک رونمایی کرد تا پس از معرفی آیفون‌ها و ساعت‌های هوشمند، بتوانیم مدل‌های جدید مک‌بوک و آیپد را نیز مشاهده کنیم.

اپل آیپد مک‌بوک آیپد پرو مک‌بوک ایر

به گفته تیم کوک مدیرعامل اپل، باید از نمونه جدید مک‌بوک‌ها رونمایی می‌شد زیرا 100 میلیون از این دستگاه‌ها هم‌اکنون در سرتاسر جهان فعال می‌باشند. یکی از معروف‌ترین مدل‌ها، مک‌بوک ایر است که پس از چند سال، بالأخره در سال جاری میلادی از نسخه جدید آن رونمایی شد.

مک‌بوک ایر 2018 حالا از رزولوشن بالاتر، صفحه نمایش رتینا و ظاهر جدید بهره می‌برد. همچنین یک صفحه کلید تازه نیز در آن به چشم می‌خورد که فاصله میان دکمه‌های آن بهبود یافته و کناره‌های صفحه نمایش باریکتر شده است.

ضمن اینکه جهت ارتقا امنیت دستگاه، سیستم تاچ آی‌دی در یک قسمت کوچک از بالای کیبورد قرار گرفته و روش جدید رمزگذاری برای حافظه SSD نیز توسط تراشه T2 اپل به کار رفته است.

اپل آیپد مک‌بوک آیپد پرو مک‌بوک ایر

از دیگر ویژگی‌های تازه می‌توان به پردازنده‌های جدیدتر، مموری بیشتر، میکروفون‌های بروزتر برای دستیار هوشمند اپل به نام سیری و . . . اشاره کرد. باتری مک‌بوک ایر 2018 می‌تواند تا 13 ساعت فیلم پخش کند که البته این ویژگی نسبت به مدل قبلی مک‌بوک ایر 17 درصد ضعیف‌تر است.

ضخامت مک‌بوک ایر 2018 تنها 15.6 میلی‌متر می‌باشد و وزن آن نیز به 1.5 کیلوگرم نمی‌رسد. برای حفاظت از محیط‌ زیست، اپل مک‌بوک‌های جدید را از آلومینیوم‌های 100 درصد بازیافت شده تولید کرده است.

قیمت این لپ‌تاپ‌ها از حدود 1200 دلار آغاز می‌شود که امکان سفارش آنها به صورت مستقیم از سایت خودِ اپل فراهم شده است تا از تاریخ 7 نوامبر به دست متقاضیان برسند. افرادی که می‌خواهند از لپ‌تاپ خود زیاد استفاده کنند، مطمئناً مک‌بوک ایر جدید به کارشان خواهد آمد.

مک‌بوک‌های کوچک برای کارهای بزرگ

از جمله دستگاه‌هایی که مدتی بود نتوانسته بودیم نمونه جدیدتر آن را در بازار ببینیم، مک مینی می‌باشد. این رایانه کوچک نسبت به مدل قبلی خود، به خاطر بهره‌گیری از پردازنده 6 هسته‌ای و مموری بسیار بیشتر، سرعت خیره‌کننده‌ای دارد. تراشه T2 اپل هم در مک مینی به چشم می‌خورد. قیمت پایه این دستگاه 799 دلار آغاز می‌شود.

اپل آیپد مک‌بوک آیپد پرو مک‌بوک ایر

آیپدهای جدید برای افراد ماهر و مبتدی

در حالی که مک‌بوک ایر و مک مینی بیشتر به درد افراد مبتدی می‌خورد ولی معمولاً آیپدهای پرو مخصوص افراد ماهر است. این قانون در مورد مدل‌های جدید نیز صدق می‌کند. همچون آیفون ایکس آر، آیپد پرو جدید نیز از صفحه نمایش LCD اپل به نام نمایشگر رتینا بهره می‌برد.

اپل آیپد مک‌بوک آیپد پرو مک‌بوک ایر

آیپدهای پرو 2018 دارای دو نمونه 11 و 12.9 اینچی است. طراحی این دستگاه‌ها زاویه‌دارتر و فریم دور صفحه نمایش آنها نیز باریکتر شده است. آیپد پرو جدید تنها 5.9 میلی‌متر ضخامت دارد.

در زیر صفحه نمایش، تراشه بیونیک A12X به چشم می‌خورد که نسبت به ورژن بیونیک A12 معمولی بهبود یافته است. گفته می‌شود این دستگاه در مقایسه با نسخه قبلی خود 35 درصد سرعت بیشتری دارد. ضمن اینکه سرعت آن نسبت به همه رایانه‌های موجود در بازار 92 درصد بیشتر است.

GPU به کار رفته از 7 هسته بهره می‌برد و به همین دلیل سرعت آن نیز 2 برابر است. حداکثر حافظه داخلی آیپد پرو به 1 ترابایت نیز می‌رسد و از پورت USB تایپ C به جای کابل Lightning استفاده شده است.

فیس آی‌دی 2 بعدی در آیپد پرو

اپل به دلیل اینکه دکمه هوم و تاچ آی‌دی را به کار نبرده، سعی کرده تا نبود آنها را با کنترل‌های لمسی و فیس آی‌دی جبران کند. بازگشایی قفل صفحه نمایش در آیپد پرو 2018 از تکنولوژی خاصی استفاده نمی‌کند و فقط با دوربین سلفی انجام می‌شود.

اپل آیپد مک‌بوک آیپد پرو مک‌بوک ایر

کمپانی مالک iOS که از قلم اپل نیز رونمایی کرده، اشاره داشته که می‌توان این قلم را به صورت بیسیم شارژ و با استفاده از یک آهنربا، همچون تبلت‌های سرفیس مایکروسافت، به آیپد پرو 2018 متصل نمود.

این قلم به صورت 100 درصدی بازطراحی شده بنابراین دارای امکانات مختلفی است تا از آن در حالات مختلف استفاده شود. در میان دیگر وسایلی که همراه با آیپد پرو به فروش می‌رسد، می‌توان به کاور صفحه کلید نیز اشاره کرد.

امکان پیش سفارش آیپد پرو 2018 فراهم شده است و متقاضیان این دستگاه می‌توانند پس از ثبت درخواست، آن را طی هفته‌های آتی دریافت نمایند.

قیمت آیپدهای پرو 2018 حدود 799 و 999 به ترتیب برای نمونه‌های 11 اینچی و 12.9 اینچی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی می‌باشد. هر دو این دستگاه‌ها دارای ورژن‌هایی با حافظه داخلی 64، 256، 512 و 1 ترابایت هستند و به رنگ نقره‌ای و خاکستری تولید شده‌اند. ضمن اینکه مدل LTE آنها نیز تولید شده است.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43256 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/10 تعداد مشاهده: 2013
سافت گذر