کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لنوو گوشی Z5 Pro را با طراحی بدون حاشیه کشویی معرفی کرد

لنوو گوشی Z5 Pro را معرفی کرد. این گوشی کشویی است و طراحی شبیه به می میکس 3 و آنر مجیک 2 دارد.

گوشی لنوو Z5 Pro

بازار گوشی‌های کشویی به نظر داغ می‌رسد. دیشب گوشی آنر مجیک 2 معرفی شد. گوشی لنوو Z5 Pro هم امروز معرفی شد. طراحی این گوشی در دسته گوشی آنر مجیک 2 و می میکس 3 شیائومی قرار می‌گیرد. با این حال لنوو ادعا می‌کند که نسبت صفحه بهتری را ارائه می‌دهد و قیمت پایین‌تری خواهد داشت. مشکل اینجاست که لنوو از اسنپ‌دراگون 710 استفاده می‌کند و اکثر پرچمداران معرفی شده از اسنپ‌دراگون 845 بهره می‌گیرند.

گوشی صفحه‌نمایشی تمام صفحه دارد و هیچ بریدگی در گوشی دیده نمی‌شود. صفحه‌نمایش این گوشی 6.39 اینچ است و رزولوشنی +FHD دارد. لنوو ادعا می‌کند که 95 درصد پنل جلویی توسط صفحه‌نمابش اشغال شده است و نسبت به می میکس این گوشی حاشیه نازک‌تری دارد. همچنین لنوو اعلام کرده که صفحه‌نمایش توسط سامسونگ تولید شده است.

گوشی لنوو Z5 Pro
مشخصات این محصول خلاصه هستند و انتخاب‌های زیادی وجود ندارد. شما با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی مواجه خواهید شد. لنوو اشاره‌ای به حافظه میکرو‌اس‌دی نکرده و به نظر می‌رسد که حافظه گوشی قابل گسترش نیست.

پشت گوشی، یک ترکیب دوگانه از دو دوربین وجود دارد. دوربین اول 16 مگاپیکسل با سنسور Sony IMX576 است. دریچه دیافراگم این دوربین f/1.8 است. دوربین دوم هم از سنسور Sony IMX519 استفاده می‌کند و رزولوشنی 24 مگاپیکسل دارد. وقتی که اسلایدر گوشی را به سمت بالا بکشید، با دوربین 16 و 8 مگاپیکسل سلفی مواجه می‌شود. یک سنسور اینفرارد هم برای تشخیص چهره کار گذاشته شده است.

علاوه بر سیستم امنیتی بیومتریک، یک حسگر اثرانگشت هم زیر صفحه گوشی لنوو Z5 Pro قرار گرفته است. دستگاه باتری 3350 میلی‌آمپر بر ساعت دارد و از اندروید اوریو به همراه رابط کاربری ZUI 10 استفاده می‌کند.

گوشی لنوو Z5 Pro
رابط کاربری گوشی لنوو Z5 Pro یک سری قابلیت هوش مصنوعی مانند بهبود عملکرد باتری، درک صحنه‌ها توسط دوربین و حالت بازی را به همراه دارد. به صورت کلی هوش مصنوعی این رابط کاربری تلاش کرده تا محصول در دست شما عملکرد بهتری داشته باشد.

پیش فروش این گوشی 9 روز دیگر آغاز خواهد شد. قیمت نسخه 64 گیگابایت 287 دلار است و نسخه 128 گیگابایتی به قیمت 330 دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی تنها در یک رنگ سرامیکی مشکی موجود است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43258 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/08/11 تعداد مشاهده: 1580
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر