کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316137 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با پاوربانک‌ های یونیوو Top-10 و Top-5 آشنا شوید

پاوربانک‌‌های یونیوو Top-10 و Top-5 در دو ظرفیت ۵ هزار و ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی، شارژر همراهی مناسب برای گوشی‌های هوشمند و تبلت شما است.

با پاوربانک‌ های یونیوو Top-10 و Top-5 آشنا شوید
شاید برای شما نیز این اتفاق افتاده باشد که بعد از خروج از منزل، با مشکل کمبود شارژ باتری گوشی هوشمند و تبلت مواجه شده باشید. در چنین شرایطی استفاده از یک شارژر همراه یا پاوربانک مناسب می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. 

پاوربانک‌های UNIVO Top-10 و UNIVO Top-5 محصول شرکت یونیوو به شما کمک می‌کند تا بتوانید در صورت نیاز، به‌راحتی گوشی هوشمندتان را با آن شارژ کنید. از آنجایی که پاوربانک‌های Top-10 و Top-5 یونیوو دارای دو پورت  USB 2.0 هستند، این امکان برای کاربران فراهم شده است تا بتوانند همزمان دو گوشی هوشمند را با آن شارژ کنند. ظرفیت پاوربانک یونیوو  Top-5 برابر ۵ هزار میلی‌آمپرساعت و ظرفیت پاروبانک یونیوو Top-10 برابر ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعت است. 

پاوربانک UNIVO

با توجه به مشخصات ارائه‌شده از سوی شرکت Univo برای پاروبانک‌های Top-10 و Top-5، شدت جریان ورودی ۲ آمپر و شدت ولتاژ ورودی پاوربانک نیز ۵ ولت است. همچنین شدت جریان خروجی ۲.۱ آمپر و شدت ولتاژ خروجی ۵ ولت است. با توجه به شدت جریان خروجی ۲.۱ آمپری انتظار می‌رود پاوربانک‌های یونیوو بتوانند با سرعت نسبتا خوب و مناسبی گوشی هوشمند یا تبلت شما را شارژ کند. معمولا در پاوربانک‌هایی با شدت جریان خروجی یک آمپر، باتری گوشی هوشمند شما بسیار کند شارژ می‌شود که کاربران یونیوو با چنین مشکلی مواجه نخواهند شد.  

باتری به‌کار برده‌شده در پاوربانک یونیوو، از نوع باتری لیتیوم-پلیمری درجه‌ی A+ است. با توجه به جنس باتری به‌کار برده‌شده در پاوربانک انتظار می‌رود که باتری داخلی این محصول بتواند تا بیش از ۳۰۰ بار شارژ و دشارژ شود. جنس بدنه‌ی پاوربانک پلاستیکی ABS و پلی‌کربنات است. به‌علاوه باید در نظر داشته باشید که برخی پاوربانک‌ها برای شرایط آب‌وهوایی مختلف طراحی شده‌اند. پاوربانک یونیوو در برابر ضربات و حرارت مقاوم است، در نتیجه پاوربانک‌های یونیوو گزینه‌ی خوبی برای کاربرانی است که قصد دارند از پاوربانک در سفر استفاده کنند. 

یونیوو Top-10 و Top-5 دارای طراحی زیبا و در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. شرکت یونیوو، در طراحی این محصول از ۴ عدد LED برای نشان دادن میزان شارژ پاوربانک استفاده کرده است. زمانی که هر چهار عدد LED روشن باشد، یعنی باتری پاوربانک کاملا پر است. نشانگرهای LED به کاربران کمک می‌کند تا از میزان شارژ باتری پاوربانک مطلع باشند. وقتی تنها یکی از LED‌های پاوربانک روشن باشد به‌معنی این است که باتری داخلی پاوربانک تنها ۲۵ درصد شارژ دارد.  

پاوربانک UNIVO
پاوربانک‌های یونیوو Top-10 و Top-5 ابعادی برابر ۱۵۰x۷۴x۱۴.۵ میلی‌متر دارد و وزن آن برابر ۲۱۴ گرم است؛ درنتیجه جزو کلاس وزنی معمولی به‌حساب می‌آید. پاوربانک‌هایی که وزن آن‌ها بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم باشد، در کلاس وزنی معمولی طبقه‌بندی می‌شوند. پاوربانک‌های با وزن بیشتر از ۴۰۰ گرم در کلاس وزنی سنگین‌وزن قرار دارند و پاوربانک‌های با وزن کمتر از ۲۰۰ گرم در کلاس وزنی سبک‌وزن قرار داند. با توجه به ابعاد و وزنی که شرکت یونیوو برای پاوربانک‌های خود در نظر گرفته، محصولی خوش‌دست و با وزن مناسب در اختیار کاربران قرار داده شده است.

همان‌طور که گفته شد، یونیوو پاوربانک Top-10 خود را در دو ظرفیت متفاوت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی به بازار عرضه کرده است. 

مشخصات Top-10؛ پاوربانک ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی  Top-5؛ پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
شدت جریان ورودی  ۲ آم‍پر  ۲ آم‍پر
ولتاژ ورودی  ۵ ولت  ۵ ولت 
شدت جریان خروجی ۲.۱ آمپر  ۲.۱ آمپر
ولتاژ خروجی ۵ ولت  ۵ ولت 
ابعاد ۱۵۰x۷۴x۱۴.۵ میلی‌متر  ۱۵۰x۷۴x۱۴.۵ میلی‌متر
وزن  ۲۱۴ گرم ۲۱۴ گرم 
پورت  ۲ عدد پورت USB 2.0 ۲ عدد پورت USB 2.0
باتری  لیتیوم-یونی لیتیوم-یونی
قابلیت‌ها دارای ۴ عدد LED نشانگر ظرفیت باتری پاوربانک  دارای ۴ عدد LED نشانگر ظرفیت باتری پاوربانک 
ظرفیت  ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت


شده است. این پاوربانک طراحی ظاهری زیبایی دارد و یونیوو از بسته‌بندی شکیل و زیبایی برای عرضه‌ی آن به بازار استفاده کرده است. با توجه به مشخصات خوب، طراحی زیبا و بسته‌بندی خوبی که دارد، می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای هدیه دادن باشد. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43289 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/08/13 تعداد مشاهده: 1674
کلید واژه ها: , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر