کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316236 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین فروشگاه‌ های نرم ‌افزار جایگزین گوگل پلی استور

معمولاً گوگل پلی استور مرجع کاملی برای دانلود نرم‌افزارهای اندرویدی است ولی این مارکت تنها استور موجود در دنیا نیست. اگرچه گوگل اجازه بارگذاری دیگر اپ‌استورها را از درون گوگل پلی استور نمی‌دهد ولی این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید آنها را دانلود کنید. با سافت گذر همراه باشید تا با بهترین جایگزین‌های گوگل پلی استور آشنا شوید.

گوگل پلی استور مارکت اندروید اندروید اپ‌استور

نکته: برای اینکه بتوانید اپلیکیشن‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند را دانلود کنید، باید ابتدا کارهایی زیر را انجام دهید:

به منوی تنظیمات بروید
بخش امنیت را باز کنید
گزینه مربوط به نصب از منابع ناشناخته را فعال نمایید

این کار به شما اجازه خواهد داد تا فایل‌های APK دانلود شده از خارج از گوگل پلی استور را نصب کنید.

هشدار: فعالسازی گزینه مذکور به آن معناست که اپلیکیشن‌هایی که خودِ شما نصب می‌کنید، تأییدیه گوگل را ندارند و ممکن است مشکلات امنیتی برای گوشی‌تان به وجود بیاورند. البته در این مقاله سعی شده که بهترین جایگزین‌های گوگل پلی استور را به شما معرفی کنیم ولی بهتر است هنگام بروزرسانی یا دانلود اپلیکیشن‌های دیگر از آنها، کمی حساسیت به خرج دهید.


گوگل پلی استور مارکت اندروید اندروید اپ‌استور

زمانی که می‌خواهید به چیزی غیر از گوگل پلی استور فکر کنید، می‌توانید فروشگاه نرم‌افزار Amazon را در نظر داشته باشید. در این استور هزاران اپلیکیشن رایگان و پولی وجود دارد.

Amazon روزانه یک اپلیکیشن پولی را به صورت رایگان ارائه می‌دهد که نصب آن فقط در صورتی امکان‌پذیر است که آن را از همین استور دانلود نمایید. ضمن اینکه این فروشگاه هر از چند گاهی هم، تعدادی اپلیکیشن پرداخت درون برنامه‌ای را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

به غیر از این ویژگی‌های مثبت، Amazon دارای تعداد زیادی کتاب، فیلم و آهنگ است که قیمت آنها بعضاً از گوگل پلی استور کمتر می‌باشد. شما می‌توانید این اپ‌استور را دانلود کنید ولی توجه کنید که برای استفاده از آن باید حساب کاربری Amazon داشته باشید.

نکته: برای نصب Amazon باید ابتدا با کلیک روی نام آن به صفحه باز شده بروید و پس از وارد کردن ایمیل، لینک ارسال شده به پست الکترونیکی خود را کلیک کرده و این اپ‌استور را دانلود نمایید.


گوگل پلی استور مارکت اندروید اندروید اپ‌استور

GetJar نیز یک اپ‌استور پرطرفدار است که اپلیکیشن‌های بسیاری را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. در این نرم‌افزار امکان پیدا کردن برنامه‌ها بر اساس دسته‌بندی فراهم شده که البته این تقسیم‌بندی‌ها بیشتر شبیه همان تقسیم‌بندی‌های گوگل پلی استور می‌باشد.

این مارکت فقط برای اندروید نیست و کاربران iOS، بلکبری، ویندوز فون و . . . نیز می‌توانند آن را نصب و استفاده کنند. ضمن اینکه زیر هر اپلیکیشن موجود در این مارکت امکان کامنت‌گذاری و لایک کردن فراهم شده است.

شما می‌توانید این استور فوق‌العاده را یا از سایت خود و یا با کلیک روی نام آن دانلود کنید.


گوگل پلی استور مارکت اندروید اندروید اپ‌استور

F-Droid را می‌توانید از سایت رسمی آن دانلود کنید زیرا بر خلاف دیگر اپ‌استورها، این فروشگاه نرم‌افزار با هزینه‌های خیرین تهیه شده است. همچنین نمی‌توان در مورد نرم‌افزارهای موجود در آن نیز نظر داد و آنها را رتبه‌بندی کرد اما باید به این نکته اشاره کنیم که همه اپلیکیشن‌ها هم منبع آزاد هستند و هم رایگان.

به جرأت می‌توانیم بگوییم که F-Droid یک اپ‌استور فوق‌العاده برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار است زیرا کدهای برنامه‌نویسی اپلیکیشن‌های موجود در آن به صورت رایگان برای همه در دسترس است. برای مثال، شاید شما یک نرم‌افزار را دیدید و از آن خوشتان آمد و تصمیم گرفتید از آن در برنامه خود استفاده نمایید بنابراین می‌توانید کد آن را مشاهده و کپی کنید.

نکته منفی در مورد F-Droid این است که نمی‌توانید همه اپلیکیشن‌های پیشرفته که در گوگل پلی استور یافت می‌شوند را در آن پیدا کنید ولی به هر حال، استفاده از این اپ‌استور به خصوص برای توسعه‌دهندگان به شدت توصیه می‌شود.


گوگل پلی استور مارکت اندروید اندروید اپ‌استور

یکی از پیچیده‌ترین منابع نرم‌افزاری، Aptoide است. این اپ‌استور محصولات شبکه‌های مختلف و ارائه‌دهندگان اپلیکیشن را یک‌جا جمع می‌کند و تحت عنوان پلتفرم Aptoide در اختیار افراد قرار می‌دهد. البته انجام این کار خطراتی نیز دارد.

بروزرسانی نرم‌افزارها در Aptoide بسیار سریع‌تر از گوگل پلی استور انجام و نسخه‌های بتا اپلیکیشن‌هایی نظیر واتس‌اپ و لانچر نوا نیز در آن یافت می‌شود. برخی از برنامه‌ها که در گوگل پلی استور پولی هستند، در این اپ‌استور رایگان می‌باشند. همین اتفاق باعث بروز نگرانی‌هایی می‌شود.

با همه این تفاسیر، استفاده از Aptoide تنها به افراد با تجربه در زمینه نرم‌افزار توصیه می‌شود که توانایی تشخیص اپلیکیشن‌های مشکوک را دارند.

گوگل پلی استور مارکت اندروید اندروید اپ‌استور

با بیش از 2.5 میلیون نرم‌افزار آزمایش شده از جهت نبود مشکل، Uptodown را می‌توان یک گزینه بسیار مناسب و مطمئن برای گوگل پلی استور دانست. تعداد اپلیکیشن‌های اندرویدی این اپ‌استور اگرچه فقط 30000 عدد است ولی به نظر می‌رسد کامل باشد. البته دانلود اپلیکیشن‌ها از سایت این اپ‌استور نیز امکان‌پذیر است ولی بهترین کار نصب نرم‌افزار آن می‌باشد زیرا با این اقدام می‌توانید از بروزرسانی‌های موجود در آینده آگاه شوید.

اگرچه این شما هستید که بالأخره تصمیم می‌گیرید نرم‌افزار Uptodown را دانلود و نصب کنید یا خیر ولی پیشنهاد ما این است که برای اینکه بتوانید در استور مذکور راحت‌تر دنبال نرم‌افزارها بگردید، حتماً آن را دانلود کنید. به علاوه، بعداً متوجه خواهید شد که هیچ محتوای پولی نیز وجود ندارد زیرا یا هیچ پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد بود و یا اگر اپلیکیشنی پولی وجود داشت، با یک خطا هنگام اجرا روبه‌رو خواهد شد.

برای اینکه ببینیم کیفیت این اپ‌استور چگونه است، می‌توانیم به سخنان توماس راتیا، مشاور رشد و استراتژی اعتماد کنیم که می‌گوید:«« Uptodown همان ابتدا از Virus Total استفاده می‌کند تا به طور اتوماتیک 2.5 فایل APK را توسط 50 موتور ضد بدافزار بررسی نماید. به علاوه، یک تیم ویرایشگر نیز به صورت دستی کنترل اپلیکیشن‌ها را انجام می‌دهد و نظرات و ویدیوهایی را در مورد آنها به صورت بی‌طرفانه ثبت می‌کنند»».

در واقع Uptodown رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و تقریباً هر نرم‌افزاری که در آن هست، در گوگل پلی استور نیز وجود دارد. برای استفاده از اپلیکیشن‌های رایگان، پیشنهاد قطعی ما Uptodown است. البته یک مشکل در مورد این مارکت وجود دارد و آن این است که نسخه‌های اپلیکیشن‌ها از Aptoide یا APKUpdater پایین‌تر است.




بر خلاف اپ‌استورهای قبلی که معرفی کردیم، APKUpdater، همان‌طور که از اسمش پیداست، بروزرسانی مخصوص به نرم‌افزارها را سریع‌تر منتشر می‌کند.

اگر می‌خواهید از نسخه جدید واتس‌اپ زودتر استفاده کنید یا ویژگی‌های آتی اپلیکیشن‌های دیگر را بشناسید، باید از APKUpdater بهره ببرید.

نسخه‌های جدید هر برنامه در APKUpdater، از سه منبع معتبر APKMirror، APKPure یا Evozi دریافت می‌شوند ولی امنیت آنها برابر با F-Droid یا گوگل پلی استور نیست. به علاوه، شما هر بار باید از وب‌سایت آن اپلیکیشن دانلود کنید که ناچار به مشاهده تبلیغات موجود نیز هستید.

نکته دیگر در مورد APKUpdater این است که بر خلاف اپ‌استورهای معرفی شده، قابلیت جستجو ندارد و شما تنها می‌توانید نرم‌افزارهای خود را آپدیت کنید.

به نظر شما، بهترین جایگزین گوگل پلی استور چیست؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43293 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/14 تعداد مشاهده: 10374
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1398/09/19 17:05
خوب
محسن 1398/03/06 13:23
خوب