کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروش نه چندان مناسب آیفون ایکس آر

به گزارش سافت گذر، به خاطر نظرات کاربران، عمر باتری و دوام بالا، شاید بتوانیم آیفون ایکس آر را یک گوشی فوق‌العاده بدانیم ولی فروش این دستگاه در بازار چیز دیگری را نشان می‌دهد.

اپل آیفون آیفون ایکس آر آیفون ایکس اس آیفون ایکس اس مکس

ارزانترین آیفون سال 2018 اپل که به تازگی وارد بازار شده هنوز نتوانسته انتظارات این کمپانی را برآورده سازد و جالب این‌که آمار فروش آن، آن‌گونه که تحلیلگران فکر می‌کردند، نشده است.

حالا یکی از منابع خبری آسیایی مدعی شده که به خاطر فروش نه چندان جالب آیفون ایکس آر، اپل از طراحی و تولید یک مدل پیشرفته‌تر نیز پشیمان شده است.

چیزی که الآن در بازار تلفن‌های همراه مشاهده می‌شود با آن چیزی که تولیدکنندگان آیفون ایکس آر انتظار داشتند، زمین تا آسمان تفاوت دارد. برای مثال، شرکت Foxconn، بزرگ‌ترین کمپانی تولیدکننده قطعات الکترونیکی و مونتاژ کننده آیفون ایکس آر، در حال حاضر تنها 45 خط تولید دارد در حالی که باید حداقل با 60 خط تولید کار کند تا تعداد دستگاه‌های درخواستی اپل را بسازد. به علاوه، شرکت پگاترون که یکی دیگر از شرکای مهم اپل است، مجبور شد برنامه‌هایش مربوط به تولید را ملغی کند و فعلاً منتظر است ببیند در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. در نهایت، شرکت ویسترون نیز امیدوار بود به زودی به یک مونتاژ کننده شناخته شده برای آیفون ایکس آر تبدیل شود تا بتواند سفارش‌های مخصوص اپل را بسازد ولی حالا دیگر نمی‌خواهد حتی با کمپانی مالک iOS همکاری کند.

به هر ترتیبی که باشد، ما می‌توانیم تعداد آیفون‌های فروخته شده توسط اپل را از طریق آمارهای این شرکت متوجه شویم ولی به هر حال این‌چنین شایعاتی نیز می‌توانند اپل را از آینده ناامید کنند. با این وجود، آنچه که اهمیت دارد سود شرکت مالک iOS می‌باشد.

اگرچه اپل از حضور ناموفق آیفون ایکس آر در بازار رضایت ندارد ولی همین که مدل ایکس اس مکس فراتر از انتظار ظاهر شده و فروش خوبی داشته‌، می‌تواند امیدوار باشد که محبوبیت آن جبران مافات خواهد کرد. البته این شرایط قبلاً هم با فروش کم آیفون 8 و آیفون 8 پلاس برای اپل تجربه شده بود.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43304 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/15 تعداد مشاهده: 1780
سافت گذر