کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316368 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون XS در آنتن‌دهی از XR بهتر است

مراسم معرفی رسمی آیفون‌های 2018 اپل 12 سپتامبر برگزار شد و این کمپانی سه گوشی iPhone XS، iPhone XS Max و iPhone XR را به صورت رسمی در کنار Apple Watch سری چهار معرفی کرد. با معرفی رسمی این گوشی‌ها دیگر باید به طراحی این گوشی‌ها که از سال 2014 وجود داشتند، خداحافظ گفت چرا که طراحی iPhone X سال گذشته الگوی طراحی iPhoneهای آینده خواهند بود. ویژگی‌هایی از iPhone X مانند تشخیص چهره هم به گوشی‌های جدید اپل اضافه شده‌اند. گوشی iPhone XR آخرین گوشی بود که کمپانی اپل در رویداد مهم خود خود معرفی کرد و ارزانترین مدل سال 2018 آیفون بود.
آیفون XS در آنتن‌دهی از XR بهتر است
اگرچه iPhone XS و iPhone XR از یک نوع مودم ساخت شرکت اینتل برای ارتباط خود استفاده می‌کنند، iPhone XS قطعا سیگنال بهتر و قوی‌تری از iPhone XR دریافت خواهد کرد. این نتایجی است که یک آزمایش از آنتن‌دهی این دو گوشی ساخت کمپانی اپل نشان می‌دهد.

مجله PCMag نتایج این آزمایش‌ها را منتشر کرده است. این آزمایش‌ها در آزمایشگاه Cellular Insights و Rhode & Schwarz انجام شده است. بر اساس این گزارش، میزان سرعت دانلود در iPhone XR به میزان سرعتی می‌رسد که iPhone X در سال 2017 داشت اما سرعت دانلود اطلاعات در iPhone XS دو برابر سرعت دانلود هر دو گوشی دیگر است. این تست با یک حامل 20 مگاهرتزی باند LTE با توجه به محدودیت‌های زمانی انجام شده است.

این اختلاف سرعت مربوط به پشتیبانی XS از 4x4 MIMO است در حالی که X و XR دارای باند 2x2 است. XS نه تنها به حداکثر سرعت 400 مگابیت در باند 4 بلکه به دیتای بهتر تحت شرایط سیگنال دهی بد می‌رسد. هنگام اتصال به سایت سلولی 2x2 MIMO، گوشی iPhone XS مدت‌زمان بیشتری دانلود سریع را پشتیبانی می‌کند. برای مثال، در این آزمایش iPhone XS زمان بیشتری با سرعت دانلود 200 مگابیت در ثانیه به کار خود ادامه داد اما X و XR پس از مدتی با کاهش سرعت دانلود مواجه شدند. از این آزمایش می‌توان نتیجه گرفت که iPhone XS در جاهایی که شبکه LTE ضعیف تر است، بهتر آنتن می‌دهد.

این آزمایش همچنین نشان داد که در شبکه‌های LTE سازگارتر XS به لحاظ تئوری می‌تواند به سرعت گیگابیت در ثانیه برسد. این سرعت در جهان واقعی محتمل نیست چرا که اکثر سایت‌های سلولی دارای درجه‌هایی از میزان تراکم شبکه و دخالت سیگنال است.

در ادامه می‌توانید نمودارهای مقایسه آنتن‌دهی و میزان سرعت اینترنت این دستگاه‌ها را مشاهده کنید.

آیفون XS در آنتن‌دهی از XR بهتر است
آیفون XS در آنتن‌دهی از XR بهتر است
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43317 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: باشگاه خبرنگاران تاریخ خبر: 1397/08/15 تعداد مشاهده: 1643
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر