کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین اپلیکیشن های مدیریت ایمیل برای اندروید

همزمان که زندگی دیجیتالی پیشرفته‌تر می‌شود، نیاز به ایمیل نیز بیشتر به چشم می‌آید. جالب این است که هنوز چیزی نتوانسته جای پیام‌های الکترونیکی را بگیرد. بسیاری از افراد از ایمیل‌ها برای ارتباط برقرار کردن استفاده می‌کنند و بسیاری از سایت‌های خبری برای اینکه با کاربران خود در ارتباط باشند، ایمیل را بهترین گزینه می‌دانند. حالا و با توجه اینکه تلفن‌های هوشمند محبوبیت بیشتری در میان افراد پیدا کرده‌اند، باید از بهترین اپلیکیشن مدیریت ایمیل استفاده شود. با سافت گذر همراه باشید تا با بهترین نرم‌افزار در این زمینه آشنا شوید.

اندروید نرم‌افزار اندروید گوگل جیمیل یاهو ایمیل مایکروسافت

اپلیکیشن‌های ایمیل زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از میان آنها یکی را برگزینید. البته به خاطر داشته باشید، نرم‌افزاری را دانلود و نصب کنید که امکان شخصی‌سازی اعلانات آن به بهترین صورت ممکن فراهم شده است.

1) Gmail

کار با اپلیکیشن Gmail گوگل بسیار آسان است. از جمله امکانات این نرم‌افزار آن است که می‌توانید حساب‌های کاربری متعددی را در آن قرار دهید که اصلاً نیازی نیست حتماً جیمیل باشد.

در این نرم‌افزار گزینه مشاهده صندوق ورودی وجود دارد تا همه پیام‌های دریافت شده از اکانت‌های مختلف را یک‌جا ببینید. به جرأت می‌توانیم همین قابلیت را یکی از بهترین ویژگی‌ها بدانیم.

اندروید نرم‌افزار اندروید گوگل جیمیل یاهو ایمیل مایکروسافت

از گزینه سرچ هوشمند گرفته تا دستورات کشیدنی و شیوه مشاهده مکالمه‌ای پیام‌ها و بسیاری امکانات دیگر، در Gmail گوگل وجود دارد. کافی است به تنظیمات اپلیکیشن گوگل بروید تا مدت زمان همگام‌سازی را مشخص کرده و تعیین کنید کدام نوع پیام‌ها اعلان داشته باشند.

2) ProtonMail

ProtonMail یک نرم‌افزار مدیریت ایمیل است که کشور سوییس آن را تولید کرده است. سوییس کشوری اروپایی است که بیشتر به خاطر قوانین سخت‌گیرانه داده و اینترنتی در جهان شهرت دارد بنابراین از بابت ایمنی ProtonMail خاطر جمع باشید.

اندروید نرم‌افزار اندروید گوگل جیمیل یاهو ایمیل مایکروسافت

پروژه تولید این اپلیکیشن در سال 2013 آغاز شد و از آن زمان تا کنون رشد زیادی داشته است. یکی از دلایل پیشرفت سریع این اپلیکیشن، تعهد برنامه‌نویسان آن برای فراهم گردن یک بستر امن برای کاربران می‌باشد. به همین دلیل است که شما می‌توانید با خیال راحت و به صورت رایگان از این سرویس بهره ببرید. آپشن‌های متعددی در نسخه پولی این نرم‌افزار وجود دارد که البته اکثر نیازهای شما از یک اپلیکیشن مدیریت ایمیل با ورژن رایگان آن نیز مرتفع می‌شود.

رمزگذاری موجود در ProtonMail به صورت سرتاسری است؛ حتی وقتی که فرد مقصد، اپلیکیشن مذکور را روی گوشی خود ندارد. شما همچنین می‌توانید یک ایمیل را با تعیین کردن یک پسورد امن‌تر کنید. یک ویژگی امنیتی دیگر این است که شما قادر خواهید بود ایمیل‌هایتان را به صورت خودکار تعیین نمایید که در ساعتی مشخص به صورت اتوماتیک حذف شوند.

اندروید نرم‌افزار اندروید گوگل جیمیل یاهو ایمیل مایکروسافت

طراحی صندوق ورودی ProtonMail بسیار مدرن و جذاب است بنابراین شما هنگام کار کردن با این برنامه به مشکل برنخواهید خود خورد. به علاوه، رنگ پس‌زمینه بنفش روشن، امکان استفاده از آن در مرورگر رایانه و یا سیستم عامل iOS علاوه بر اندروید، این نرم‌افزار را به یک گزینه ایده‌آل تبدیل کرده است.

3) Outlook

اندروید نرم‌افزار اندروید گوگل جیمیل یاهو ایمیل مایکروسافت

مایکروسافت همواره در حال پیشرفته کردن نرم‌افزارهایش بوده که اپلیکیشن Outlook گواه این ادعاست. شما می‌توانید پیام‌های ورودی خود را با توجه به اهمیت دسته‌بندی کنید.

وان‌درایو و Outlook با یک‌دیگر هماهنگ شده‌اند بنابراین این نرم‌افزار برای کاربران مایکروسافت گزینه فوق‌العاده‌ای است هرچند امکان افزودن دیگر حساب‌های کاربری نیز وجود دارد.

در Outlook فیلترهای زیادی به چشم می‌خورد که افراد می‌توانند با استفاده از آنها میان ایمیل‌های متعدد، پیام مورد نظر خود را بیابند.

4) Yahoo Mail

Yahoo Mail یکی از محبوبترین اپلیکیشن‌های مدیریت ایمیل است که با استفاده از آن، علاوه بر ارسال و دریافت پیام‌های الکترونیکی، افراد می‌توانند اخبار را نیز چک کنند. درست مانند Gmail، نرم‌افزار Yahoo Mail از دیگر حساب‌های کاربری غیر از یاهو نیز پشتیبانی می‌کند.

رابط کاربری موجود در این اپلیکیشن بسیار جذاب است زیرا فقط کافی است از نوار ابزار کناری آن استفاده نمایید تا به گزینه‌های متعدد دسترسی داشته باشید و اکانت‌های خود را آنطور که می‌خواهید شخصی‌سازی کنید.

از تنظیمات، شما می‌توانید مشخص نمایید که با کشیدن انگشت به یک طرف روی یک ایمیل، چه اتفاقی بیفتد. ذکر این نکته الزامی است که اولین پیام دریافت شده در این نرم‌افزار، تبلیغ می‌باشد.

5) MyMail

MyMail به شما اجازه می‌دهد که صرف‌نظر از نوع حساب کاربری، پیام‌های خود را با امنیت کامل دریافت و ارسال کنید.

رابط کاربری آن بسیار امروزی، ساده و کاربردی است که هم برای افراد مبتدی کارایی دارد و هم برای افراد متخصص. این برنامه که برای گوشی‌های تلفن همراه طراحی شده، برای فراهم شدن امنیت از رمزگذاری داده‌ها بهره می‌برد و به شما این اجازه را می‌دهد که تنها با کشیدن انگشت به یک سمت، ایمیلی را فوروارد کرده یا بخوانید و بنویسید.

اندروید نرم‌افزار اندروید گوگل جیمیل یاهو ایمیل مایکروسافت

از میان گزینه‌های موجود در این نرم‌افزار، شخصی‌سازی اعلانات، استفاده از آیکون‌ها، آواتارهای مختلف برای دسترسی سریع‌تر به مخاطبین و پیشنهاد یک فرد جهت ارسال ایمیل، ویژگی‌های مهمی می‌باشند.

به طور خلاصه بگوییم، MyMail یک برنامه جامع و کامل برای مدیریت ایمیلهای شما می‌باشد.

6) AquaMail

اگر به دنبال یک اپلیکیشن هستید که از همه حساب‌های کاربری پشتیبانی می‌کند و گزینه‌های مفید و متعددی را پیش روی شما قرار می‌دهد، پیشنهاد ما دانلود AquaMail است.

این اپلیکیشن تنها موارد ضروری را نشان می‌دهد البته شما با مراجعه به تنظیمات می‌توانید موارد مد نظر خود از جمله همگام‌سازی، بکاپ‌گیری، ابعاد گرافیکی، رابط کاربری و دیگر موارد را شخصی‌سازی نمایید.

یکی از ویژگی‌های جذاب AquaMail، تغییر خودکار تم نرم‌افزار با توجه به روز و ساعت و وقت می‌باشد.

شما چه فکر می‌کنید؟ بهترین نرم‌افزار مدیریت ایمیل از نظر شما چیست؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43319 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/16 تعداد مشاهده: 2418
سافت گذر