کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی محافظت از صفحه نمایش گوشی

شکستن صفحه نمایش گوشی در سال‌های گذشته یکی از ناخوشایندترین اتفاقات ممکن برای افراد بود ولی اخیراً به خاطر افزایش دوام نمایشگرها خیال افراد تا حدودی راحت است اما فراموش کنیم که باید همچنان از این قسمت حساس گوشی‌ها محافظت نماییم. اگر شما هم می‌خواهید از صفحه نمایش گوشی خود محافظت کنید و اجازه ندهید خش‌دار شود، با سافت گذر همراه باشید.

صفحه نمایش گوشی نمایشگر محافظ صفحه نمایش

قسمت‌های مهم را بپوشانید

شاید شما هم این موضوع را بدانید ولی از این مسئله آگاه نباشید که چگونگی حمل و جابه‌جا کردن گوشی بر دوام آن تأثیر مستقیم می‌گذارد. اگرچه امروزه اکثر گوشی‌ها دارای پوشش گوریلا گلس 5 هستند ولی باز هم نمایشگرها ممکن است در صورت بی‌احتیاطی آسیب ببینند.

یکی از آسانترین و رایج‌ترین کارهایی که افراد انجام می‌دهند و سبب می‌شود صفحه نمایش آن خش‌دار گردد، این است که کلیدهایشان را در همان جیبی می‌گذارند که گوشی را قرار داده‌اند. زمانی که راه می‌روید، گوشی و کلیدها قطعاً جابه‌جا می‌شوند بنابراین میان آنها برخورد صورت می‌گیرد که در نهایت صفحه نمایش ممکن است خش‌دار شود. تنها در یک صورت این اتفاق رخ نخواهد داد و آن هم استفاده از محافظ صفحه نمایش یا همان گلس می‌باشد.

صفحه نمایش گوشی نمایشگر محافظ صفحه نمایش

توصیه دیگری که بسیار ساده است ولی معمولاً کسی به آن توجهی ندارد، این است که گوشی را پیش از خریدن در دستان خود بگیرید. مواد لغزنده یا گوشی‌هایی که برای دستان شما بزرگ هستند ممکن است به راحتی از به زمین بیفتند. بنابراین حتی‌الامکان قبل از پرداخت پول برای خرید گوشی، آن را در دستان خود نگه دارید و اندازه‌اش را ارزیابی نمایید.

صفحه نمایش گوشی را بپوشانید

اگر کارهایی که در بالا گفتیم را انجام دادید ولی باز هم می‌خواهید خیالتان راحت‌تر شود، از گارد صفحه نمایش بهره ببرید. البته ممکن است به خاطر انواع گوناگون آنها گیج شوید ولی با معرفی موادی که در ادامه آورده‌ایم، شما می‌توانید بهترین گارد برای گوشی‌تان را بخرید.

پلاستیک

ارزان‌ترین و یکی از موادی که اکثر افراد آن را انتخاب می‌کنند، گاردهای پلاستیکی است زیرا هم وزن کمی دارند و هم هنگام استفاده زیاد به چشم نمی‌آیند. البته نباید فراموش کنید که محافظ‌های صفحه پلاستیکی کمترین تأثیر را دارند.

دو نوع از گاردهای پلاستیکی که معمولاً در بازار یافت می‌شوند، پلی‌اتیلن ترفاتالات و ترموپلاستیک پلی‌ریوتان هستند که به ترتیب با علائم اختصاری PET و TPU شناخته می‌شوند.

محافظ‌های PET محکم هستند ولی برای گوشی‌هایی که صفحه نمایش برآمده دارند، کارایی نخواهند داشت هرچند دسترسی به آنها بسیار آسان است. در مقابل، گاردهای از جنس TPU کمی انعطاف‌پذیر هستند ولی نصب آنها سخت می‌باشد. ضمن اینکه پس از قرار دادن روی نمایشگر، ممکن است نور زرد رنگی را نیز مشاهده نمایید. به علاوه، تشکیل حباب میان صفحه نمایش و محافظ‌های TPU یک آمریکا کاملاً رایج است.

شیشه

شیشه‌های فشرده به عنوان محافظ‌های صفحه نمایش، از گاردهای پلاستیکی بهتر هستند زیرا هم دوام بیشتری دارند و هم نه تنها از خش‌دار شدن جلوگیری می‌کنند بلکه هنگام افتادن نیز آسیبی به گوشی نمی‌رسانند. مشکلی که این گاردها دارند این است که اندازه دقیق آنها برای گوشی‌ها به سختی یافت می‌شود بنابراین هنگام خرید این محافظ‌ها دقت کنید.

صفحه نمایش گوشی نمایشگر محافظ صفحه نمایش

قیمت این گاردها در سالیان اخیر با کاهش نسبی روبه‌رو بوده به طور کلی بعضی از آنها کمتر از 10 دلار قیمت دارند. نمونه‌های گرانتر ظاهری مات خواهند داشت و از لایه‌های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید بهره می‌برند. بنابراین بهترین گزینه برای محافظت از صفحه نمایش گوشی، گاردهای شیشه‌ای هستند.

شما از چه محافظی برای خش‌دار نشدن گوشی‌تان استفاده می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43346 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/19 تعداد مشاهده: 1566
سافت گذر