کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سه چیزی که استفن هاوکینگ پیش از مرگ هشدار داد

بدون شک استفن هاوکینگ یکی از بزرگ‌ترین افراد طول تاریخ بشریت به حساب می‌آید و فوت وی یک اتفاق بسیار ناراحت‌کننده برای تمامی دانشمندان سراسر جهان به حساب می‌آید. با فارنت همراه باشید…


استفن هاوکینگ پس از مرگ خود جهان را به صورت کامل ترک نکرد و مقالات او برای چند ماه بعد و حتی سال‌های پس از آن به یک موضوع مهم تبدیل شده است. هر چند که تعدادی از آن‌ها کم‌تر تعجب ما را برمی‌انگیزد. این فیزیک‌دان مشهور در رابطه با رویارویی دغدغه کنونی ذهن بشر یعنی هوش مصنوعی با تمدن انسان‌ها هشدار داده است. واضح است که منظور استفن این بوده که هوش مصنوعی به صورت خودجوش بر علیه انسانیت شورش نخواهد کرد و در عوض اهدافی را که برای آن تعیین شده به بهترین نحو به انجام خواهد رساند. حال آنکه این اهداف به نفع بشریت یا به ضرر آن باشد.

البته آنچنان لازم نیست که نگران تهدید هوش مصنوعی باشیم چون ممکن است خلاقیت خود ما این بلا را بر سرمان بیاورد. به اعتقاد هاوکینگ دیر یا زود بشر با ژن‌های موجود در بدنش اقدام به ساخت یک نوع ابرانسان خواهد کرد که از جنگ اتمی و شرایط آب‌وهوایی نامساعد جان سالم به در خواهد برد تا جایی که دیگر هیچ انسان عادی دیگری روی کره زمین زنده نماند. البته چنین مواردی را تاکنون تنها در کمیک‌ها و داستان‌ها دیده‌ایم.

از دید هاوکینگ دو مورد مشخص می‌تواند تهدیدکننده جان انسان‌های روی کره زمین باشد: یکی از آن‌ها سقوط یک جسم خارجی مانند شهاب سنگ روی زمین بوده و دیگری تغییرات سخت آب‌وهوایی و رسیدن دمای زمین به بیش از 250 درجه سانتی‌گراد است.

البته رستگاری نسل بشر ممکن است در سفر به سایر ستارگان باشد. با استفاده تجهیزات خودی و یا کمک از جهان بیرون از کره زمین این رویا می‌تواند به حقیقت بپیوندد چون استفن معتقد بود که ما در این جهان هستی تنها نیستیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43347 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/08/19 تعداد مشاهده: 1549
کلید واژه ها:
سافت گذر