کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

در چه صورتی خط تلفن ثابت تخلیه می‌شود؟

سخنگوی شرکت مخابرات ایران مدت‌زمان عدم پرداخت بدهی خطوط تلفن ثابت تا قطع یک‌طرف، دوطرفه و درنهایت واگذاری را یک فرآیند یک سال و سه ماهه دانست و گفت: این امکان خیلی ضعیف است که طی فرآیند یک سال و سه ماه اطلاع‌رسانی نشود.
Image result for ‫در چه صورتی خط تلفن ثابت تخلیه می‌شود؟‬‎
 با بیان این‌که پروسه‌ی تخلیه‌ی خط تلفن ثابت حدود یک سال طول می‌کشد، اظهار کرد: در طول این یک سال مرتب به مشترک درباره میزان بدهی‌اش اطلاع داده می‌شود. بعد از گذشت یک سال، خط مشترک یک‌طرفه می‌شود و بعد به‌صورت دوطرفه قطع می‌شود. البته در طول این یک سال به‌طور مرتب به‌صورت کتبی و صوتی به مشترک اطلاع‌رسانی می‌شود که بدهی خود را پرداخت کند که در غیر این صورت، خط تخلیه خواهد شد.

وی ادامه داد: این فرآیند تخلیه تلفن است و اگر خط مشترک تخلیه شود، اما پس از سه ماه بدهی خود را پرداخت کند، شماره را به مشترک برمی‌گردانیم اما از آن به بعد مطابق آیین‌نامه می‌توان شماره را به فرد دیگری واگذار کرد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران درباره شرایط واگذاری خطوط تلفن بیان کرد: اگر شماره تلفنی واگذار نشده باشد، اولویت با کسی است که این شماره را قبلا داشته است. مگر این‌که شماره رند باشد که اگر از مدت عدم پرداخت بدهی یک سال و سه ماه بگذرد، مشمول آیین‌نامه شماره‌های رند می‌شود.

بیدخام در پاسخ به این‌که آیا این امکان وجود دارد که به مشترک درباره قطع خط تلفن اطلاع‌رسانی نشود، اظهار کرد: این امکان خیلی ضعیف است که در فرآیند یک سال و سه ماه اطلاع‌رسانی نشود. البته درصورتی که مشترک چنین ادعایی داشته باشد، پرونده‌اش موجود است و می‌توان آن را بررسی کرد.

اگر مشترک تلفن ثابت مشمول قطع خط تلفن به دلیل بدهکاری شود، پس از سپری شدن مهلت پرداخت، دارنده پروانه ضمن اطلاع­‌رسانی به مشترک می‌تواند نسبت به قطع و در ادامه جمع­‌آوری و تخلیه خط تلفن اقدام کند و درصورت تخلیه، مشترک موظف به ارائه درخواست جدید و پرداخت هزینه اتصال است.

البته ممکن است برخی از مشترکان ادعا کنند که از زمانی که بدهی خود را پرداخت نمی‌کنند، بدون اطلاع‌رسانی فرآیند قطع و واگذاری اتفاق می‌افتد. در چنین شرایطی مشترک می‌تواند به شرکت مخابرات مراجعه کرده و با درخواست مشاهده‌ی پرونده‌ی خود، صحت این موضوع را بررسی کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43349 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/08/19 تعداد مشاهده: 2193
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر