کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی از گوشی 5G وان‌پلاس در اوایل سال آتی میلادی

به گزارش سافت گذر، در ماه ژوئن، مدیرعامل وان‌پلاس آقای Pete Lau گفت این شرکت در حال مذاکره با ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی آمریکایی است تا یک گوشی 5G در اوایل سال 2019 تولید کند.

وان‌پلاس 5G وان‌پلاس 7 وان‌پلاس 7 تی

در حال حاضر به نظر می‌رسد گوشی وان‌پلاس 7 همانی باشد که مدیرعامل این کمپانی چینی درباره آن صحبت می‌کند اما آخرین اخبار رسیده از شرکت دال بر این هستند که ساخت گوشی 5G خط تولید جدیدی برای وان‌پلاس به وجود خواهد آورد و به عبارتی دیگر وان‌پلاس 7 اولین موبایل 5G این کمپانی نخواهد بود.

این شرکت در مصاحبه با سایت خبری CNET از برنامه‌های خود مبنی بر تولید گوشی 5G در سال آینده پرده برداشت. وان‌پلاس عنوان می‌کند:«« از آن‌جایی که مدل وان‌پلاس 7 سرعت انتقال داده مربوط به نسل بعد را ارائه نخواهد کرد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که یک خط تولید جدید از محصولات این کمپانی ظاهر شوند»».

با توجه به این یک گوشی 5G احتمالاً گران خواهد بود، منطقی آن است که این کمپانی رویه خود مبنی بر تولید پرچمداران مقرون به صرفه مانند وان‌پلاس 7 و وان‌پلاس 7 تی را در سال 2019 نیز ادامه دهد. بنابراین در حال حاضر، می‌توانیم ادعا کنیم که یک گوشی 5G نسبتاً گران با برند وان‌پلاس با طراحی جدید و اسمی تازه سال آینده روانه بازار خواهد شد.

از آن جایی که وان‌پلاس عنوان کرده که ممکن است از گوشی 5G خود در اوایل سال 2019 رونمایی کند، این احتمال وجود MWC که در ژانویه برگزار می‌شود، جایی باشد که از این دستگاه رونمایی خواهد شد.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43368 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/21 تعداد مشاهده: 1703
سافت گذر