کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین ساعت های ورزشی و هوشمند در سال 2018

فرقی نمی‌کند که شما ورزشکار حرفه‌ای هستید یا خیر زیرا استفاده از یک ساعت هوشمند در دنیای دیجیتال امروز به یک ضرورت تبدیل شده است. این وسایل علاوه بر اینکه ساعت را نشان می‌دهند، ضربان قلب شما را نیز می‌شمارند و فعالیت‌های ورزشی‌تان را نیز زیر نظر می‌گیرند. حالا اگر می‌خواهید با بهترین ساعت‌های ورزشی و هوشمند در سال 2018 آشنا شوید، با سافت گذر همراه باشید.

ساعت هوشمند سامسونگ Garmin GPS

نکته: وجود تکنولوژی GPS در ساعت‌های ورزشی هوشمند یک ضرورت به حساب می‌آید بنابراین در ادامه، ساعت‌هایی که این فناوری را ندارند به چشم نمی‌خورند.

بهترین ساعت‌های هوشمند و ورزشی گران‌قیمت (بیشتر از 400 دلار)

Garmin Forerunner 935

ساعت هوشمند سامسونگ Garmin GPS

ساعت Garmin Forerunner 935 برای کسانی که پول برایشان مهم نیست، بهترین گزینه است. شرکت Garmin حتی یک محصول گرانتر نیز تولید کرده و آن را Fenix 5 Plus نامیده است که البته کاربرد این ساعت بیشتر از مدل Forerunner 935 نیست.

به غیر از ردیابی دقیق مسیر توسط Garmin Forerunner 935، این ساعت دارای تکنولوژی‌های پیشرفته زیادی است که از آن جمله می‌توان به سنسورهای مربوط به پیاده‌روی و دویدن اشاره کرد. محصول Garmin حتی می‌تواند به شما بگوید پس از دویدن چه‌قدر طول می‌کشد تا ریکاوری کنید. Garmin Forerunner 935 با یک بار شارژ، 50 ساعت کار می‌کند. ضمن اینکه شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن IQ Connect، محصول Garmin را به گوشی هوشمند خود وصل کنید.

اتصالات: بلوتوث هوشمند
دوام باتری: 50 ساعت

Polar Vantage V

ساعت هوشمند سامسونگ Garmin GPS

در کنار شرکت Garmin، کمپانی Polar نیز در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند شناخته‌شده است. محصولات سری Polar Vantage که پرچمداران این شرکت می‌باشند، دارای امکاناتی از جمله شمارنده ضربان قلب، بازخورد ریکاوری و نرم‌افزار برنامه‌ریزی برای تمرین هستند. ساعت  Vantage Vهم از این فناوری‌ها بهره‌مند است و به علاوه، از تکنولوژی Running Power استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند وضعیت تمرین ورزشی خود را در شرایط مختلف بسنجند. دونده‌های حرفه‌ای از این نوع تکنولوژی در مسابقات استفاده می‌کنند تا وضعیت خود را مورد ارزیابی قرار دهند.

اتصالات: بلوتوث هوشمند
دوام باتری: 40 ساعت

Apple Watch Series 4

ساعت هوشمند سامسونگ Garmin GPS

اگرچه سری 4 ساعت‌های هوشمند اپل مخصوص دوندگان نیست ولی باز هم می‌توانند انتظارات افراد را برآورده کنند زیرا از فناوری GPS بهره می‌برند. این محصولات اپل در زمینه وصل شدن به سیستم مکان‌یابی جهانی سرعت بسیار زیادی دارند و به خاطر وجود سنسور مربوط به شمارش ضربان قلب، به یک انتخاب ایده‌آل برای ورزشکاران تبدیل شده‌اند. وجود حافظه داخلی کافی و پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها، دیگر نقاط قوت Apple Watch Series 4 می‌باشند. این ساعت‌ها ممکن است به درد دوندگان حرفه‌ای نخورند ولی برای کسانی که زیاد خود را برای وسایل ورزشی پیشرفته به آب و آتش نمی‌زنند، کاملاً مناسب خواهند بود.

اتصالات: بلوتوث نسخه 5.0، شبکه 4G و LTE، وای‌فای
دوام باتری: 18 ساعت

بهترین ساعت‌های هوشمند و ورزشی میان‌رده (بیشتر از 200 دلار)

Fitbit Ionic

ساعت هوشمند سامسونگ Garmin GPS

به طور کلی محصولات شرکت Fitbit مخصوص ورزش نیستند مگر اینکه آن دستگاه مدل Fitbit Ionic باشد. به غیر از GPS موجود، این ساعت دارای میکروفونی است تا به افراد هنگام ورزش کردن روحیه دهد. ضمن اینکه امکان هماهنگ‌سازی این ساعت با اپلیکیشن Fitbit Coach نیز وجود دارد که در این نرم‌افزار فایل‌های صوتی به چشم می‌خورند که به شما هنگام ورزش کردن کمک خواهند کرد. به علاوه، محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس و مقاومت در برابر عمق 50 سانتی‌متری آب، از دیگر امکانات این ساعت است.

اتصالات: بلوتوث نسخه 5.0، وای‌فای، NFC
دوام باتری: 10 ساعت

Samsung Gear Sport

ساعت هوشمند سامسونگ Garmin GPS

شاید این محصول سامسونگ شناخته‌شده‌ترین و محبوبترین ساعت هوشمند میان ورزشکاران باشد. رابط کاربری ساده و حاشیه قابل چرخش آن باعث می‌شود استفاده از Samsung Gear Sport بسیار لذت‌بخش شود. ضمن اینکه اپلیکیشن اسپاتیفای که فایل‌های صوتی را به صورت آفلاین اجرا می‌کند نیز مطمئناً مورد استقبال آن‌هایی واقع خواهد شد که هنگام ورزش کردن علاقه‌ای به گوش کردن به موسیقی دارند. علاوه بر تمام این امکانات، تکنولوژی NFC نیز در محصول سامسونگ به چشم می‌خورد.

اتصالات: بلوتوث نسخه 4.2، وای‌فای، NFC
دوام باتری: 3 روز کامل (در صورت استفاده در حد معمول)

Polar M430

ساعت هوشمند سامسونگ Garmin GPS

ساعت Polar M430 ادامه‌دهنده راه پرفروش‌ترین ساعت تولید شده شرکت Polar یعنی مدل M400 می‌باشد. وجود تکنولوژی‌های پیشرفته در Polar M430، این ساعت را به یکی از بهترین محصولات در سال 2018 تبدیل کرده است. البته طراحی محصول Polar آن‌چنان که انتظار می‌رفت زیبا نیست ولی رابط کاربری آسان و دقت بالای آن، مهم‌ترین دلایل محبوبیت این ساعت می‌باشند. Polar M430 دارای نقاط ضعفی نیز هست اما برای دوندگان نیمه حرفه‌ای کارایی بسیاری دارد.

اتصالات: بلوتوث نسخه 4.2، وای‌فای، NFC
دوام باتری: 3 روز (در صورت استفاده در حد معمول)

Garmin Forerunner 235

ساعت هوشمند سامسونگ Garmin GPS

ساعت Garmin Forerunner 235 یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است زیرا همه امکانات لازم را با یک قیمت کاملاً معقول و منطقی ارائه کرده است. مدل Forerunner 235 شرکت Garmin به دلیل استفاده از GPS دقیق و همگام‌سازی با اکثر نرم‌افزارهای مخصوص ورزشکاران مانند MapMyFitness، Strava وPound for Pound در واقع بیش از پولی که بابت آن می‌پردازیم، می‌ارزد. در نتیجه، اگر این ساعت هوشمند را روی دست افراد زیادی دیدید، تعجب نکنید!!!.

اتصالات: بلوتوث
دوام باتری: 16 ساعت

بهترین ساعت‌های هوشمند و ورزشی مقرون به صرفه (کمتر از 200 دلار)

TomTom Spark 3

ساعت هوشمند سامسونگ Garmin GPS

شناخته‌شده‌ترین دستگاه مسیریابی برای خودروها، TomTom Spark 3 می‌باشد. این محصول که در زمینه GPS حرف‌های زیادی برای گرفتن دارد، در زمینه ورزش کردن نیز بسیار کاربردی است. وجود ویژگی Route Exploration در این دستگاه، به شما اجازه می‌دهد تا مسیرهای GPX را آپلود کرده و آنها را از روی ساعت خود مسیریابی نمایید.

اتصالات: بلوتوث
دوام باتری: 11 ساعت

Samsung Gear Fit2

ساعت هوشمند سامسونگ Garmin GPS

ساعت هوشمند Samsung Gear Fit2 یکی از سبکترین و بصرفه‌ترین محصولات کمپانی کره‌ای است که همه انتظارات را برآورده می‌کند. وجود صفحه نمایش برآمده و سوپر آمولد، سنسور شمارنده ضربان قلب و پخش کننده mp3، از جمله امکانات Samsung Gear Fit2 می‌باشند. ضمن اینکه این ساعت در برابر آب و خاک مقاوم است و به خاطر وزن 50 گرمی، جذاب‌ترین ساعت هوشمند مقرون به صرفه سامسونگ به حساب می‌آید. در پایان اشاره کنیم که اگرچه Samsung Gear Fit2 ممکن است امکانات پیشرفته مخصوص به حرفه‌ای‌ها را نداشته باشد ولی برای افراد معمولی کارایی بسیاری خواهد داشت.

اتصالات: بلوتوث
دوام باتری: 3 روز (در صورت استفاده در حد معمول)

شما چه محصولی را بهترین ساعت ورزشی و هوشمند می‌دانید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43418 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/26 تعداد مشاهده: 4668
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر