کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316137 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ثبت پتنت جدید برای دسته‌های پلی استیشن

در این 20 سال که کنسول‌های پلی‌استیشن سونی توسط کاربران دنیا استفاده شده‌اند، خیلی کم پیش آمده که این شرکت ژاپنی تغییرات قابل توجهی را در دسته‌های این کنسول‌ها ایجاد کند. اما پتنت جدید ثبت شده توسط شرکت سونی نشان می‌دهد که احتمالا یک نمایشگر لمسی جالب جایگزین صفحه لمسی روی دسته کنسول PS4 شود.
سونی طراحی‌های جالبی روی دسته‌های PS4 انجام داده که یکی از نمونه‌های آن همین نوار رنگی جلوی دسته‌ها است که هر رنگ آن وضعیت به‌خصوصی را نشان می‌دهد و اتفاقا ویژگی جالبی هم محسوب می‌شود اما یک نمایشگر لمسی روی دسته PS4 می‌تواند امکانات تعاملی بیشتری را برای کاربران به‌وجود بیاورد. برای مثال چنین نمایشگری سونی آمار و ارقام بازی، نقشه‌های کوچک و .. را نمایش دهد.

البته این ایده در گذشته توسط شرکت نینتندو در کنسول Wii U و حتی در کنسول Sega Dreamcast استفاده شده‌اند و جالب اینکه در هر دو مورد با شکست مواجه شده‌اند. علاوه بر این شرکت‌ها نتوانسته‌اند در این چند ساله از صفحه لمسی روی دسته PS4 برای انجام عملیات خاصی به جز توقف (Pause) بازی استفاده کنند و از طرف دیگر اضافه شدن یک نمایشگر لمسی به دسته PS4 باعث افزایش قیمت آن نیز می‌شود. با این وجود ممکن است سونی ایده‌ی بهتری برای این نمایشگر و حتی قیمت آن داشته باشد، حداقل سابقه شرکت این مسئله را اثبات می‌کند.

جدا از این مسائل فراموش نکنیم که این ویژگ فعلا در حد یک پتنت است و هیچ تظمینی وجود ندارد که سونی حتما از این نمایشگر در دسته‌های کنسول جدید خود استفاده کند. اما در کل از انجایی که سونی در حال کار بر روی نسل جدید کنسول‌های گیمینگ است، بنابراین امکان دارد در آینده نه چندان دور شاهد معرفی دسته‌های مجهز به نمایشگر لمسی توسط سونی باشیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43426 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/08/26 تعداد مشاهده: 1590
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر