کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

باگ اینستاگرام پسوردهای کاربران را لو داد

اینستاگرام اعلام کرد پسورد تعدادی از کابرانش را به طور ناخواسته و به دلیل یک باگ منتشر کرده است.
این شرکت اعلام کرده که این مشکل از طریق داخل این شرکت کشف شده و تنها برخی کاربران محدود را در بر گرفته است.


این باگ بعد از امکان جدید اینستاگرام در اوایل امسال برای ایجاد امکان دانلود کامل اطلاعات کاربران اتفاق افتاده است موضوعی که برای تبعیت اینستاگرام از قوانین جدید اتحادیه اروپا در حفظ حریم خصوصی کاربران (GDPR) انجام شد.
بر اساس اعلام اینستاگرام برخی کسانی که از این امکان اینستاگرام استفاده کرده بودند پسوردشان روی یک آدرس URL قابل مشاهده بوده است. پسوردها روی سرورهای فیس‌بوک - شرکت مادر اینستاگرام - ذخیره می‌شد. 
یک محقق امنیتی می‌گوید این اشکال تنها زمانی محتمل است که اینستاگرام پسوردها رار به صورت Plain text ذخیره کند که این باعث نگرانی بزرگتری برای این شرکت است.  یک سخنگوی اینستاگرام این موضوع را تکذیب کرده است و گفته این شرکت از الگوریتم رمزگذاری و کدگذاری هشینگ ( hashes) و نمک ( Salt) برای ذخیره سازی پسوردها استفاده می‌کند.
اینستاگرام از کاربرانی که دچار مشکل شده بودند خواسته پسوردهایشان را تغییر دهند.
اینستاگرام در بیانیه‌ای به ورج گفته که اگر کسی از امکان دانلود استفاده می‌کرد اطلاعات پسوردش را هم روی لینک URL دانلود می‌دید. این اطلاعات به افراد دیگر نمایش داده نمی‌شد و بعد از تغییرات جدید دیگر این اتفاق نمی‌افتد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43433 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/08/27 تعداد مشاهده: 1876
سافت گذر