کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

6 ویژگی که در هر گوشی اندرویدی باید غیرفعال کنید

فرض کنیم که شما یک گوشی جدید خریده‌اید و همه نرم‌افزارهای مورد علاقه‌تان را نصب کرده‌اید. مطمئن هستید که همه کارهایی که باید با گوشی جدید خود انجام می‌دادید را انجام داده‌اید؟ با سافت گذر همراه باشید تا به این سؤال پاسخ دهیم.

گوگل گوشی اندروید شخصی‌سازی

نکته: حتماً نباید با آیتم‌های موجود در این مقاله این‌گونه که ما نوشته‌ایم رفتار شود بلکه کاری که می‌خواهید انجام دهید بستگی به خودِ شما دارد و هدف از پیشنهادهایی که ارائه می‌شود روان‌تر شدن گوشی اندرویدی می‌باشد.

بهره‌وری و روان شدن گوشی

همه ما به گوشی نیاز داریم که سرعت بالایی دارد و اپلیکیشن‌ها را خیلی سریع اجرا می‌کند و عمر باتری آن زیاد است. برخی از افراد به خاطر استفاده از یک گوشی قدرتمند نسبت به دیگران برتری دارند در حالی که بعضی با سختی‌های بیشتری دست و پنجه نرم می‌کنند. در هر دو حالت، پیشنهاد می‌شود راهکارهای زیر را دنبال نمایید تا پیش پا افتاده‌ترین مشکلات برای گوشی هوشمندتان به وجود نیاید.

1) روشنایی خودکار صفحه نمایش و گزینه‌های مؤثر بر دوام باتری

اکثر تولیدکنندگان گزینه‌ای تحت عنوان "تنظیم خودکار نور صفحه نمایش" در محصولشان قرار داده‌اند که گوشی با توجه به نور محیط، روشنایی خود را تنظیم می‌کند. مطمئناً این کار فواید بسیاری دارد ولی همیشه آنطور که باید عمل نمی‌کند و ممکن است یا نور بسیار زیاد باشد و یا بیش از حد کم. بنابراین فعال بودن چنین قابلیتی برابر است با مصرف انرژی باتری. خلاصه بگوییم، سعی کنید این گزینه را غیرفعال کرده و خودتان در مواقع نیاز نور صفحه نمایش را تنظیم نمایید تا دوام باتری گوشی‌تان افزایش یابد.

گوگل گوشی اندروید شخصی‌سازی

صفحه نمایش قسمتی است که به صورت مستقیم روی عمر باتری تأثیر می‌گذارد بنابراین ضرر نخواهید کرد اگر به تنظیمات نمایشگر سری بزنید و ببینید آیا باید گزینه‌ای تغییر داده شود یا خیر. البته این کارها بستگی به نیاز شما دارد پس خودتان آنطور که می‌خواهید تنظیمات را دست‌کاری کنید.

2) غیرفعالسازی اپلیکیشن‌های بدون استفاده

گوشی شما حداقل یک نرم‌افزار دارد که شما از آن استفاده نمی‌کنید حالا یا این اپلیکیشن توسط تولیدکنندگان نصب شده است و یا توسط گوگل؛ به هر حال در گوشی شما وجود دارد و فضای حافظه را اشغال کرده و سرعت دستگاه را کاهش می‌دهد. در اکثر مواقع امکان حذف آنها وجود دارد ولی اگر نتوانستیم یک نرم‌افزار را پاک کنیم چه می‌شود؟

باید بگوییم که بسیاری از اپلیکیشن‌های نصب شده توسط گوگل و سازنده گوشی را نمی‌توان حذف کرد بنابراین بهترین کار غیرفعالسازی آن‌هاست. این کار نه تنها حافظه داخلی کمتری از گوشی اشغال خواهد کرد بلکه نرم‌افزارها کمتر شما را به دردسر خواهند انداخت. برای این کار از تنظیمات، لیست نرم‌افزارها را پیدا کنید و با کلیک روی برنامه مورد نظر، آن را غیرفعال نمایید.

3) انیمیشن و جابه‌جایی صفحات

اگر گوشی شما زیاد قدرتمند نیست، یک روش کوچک وجود دارد تا آن را انتخاب کرده و باعث شوید سرعت دستگاه بالاتر رود. این گزینه غیرفعالسازی انیمیشن‌ها و جابه‌جایی صفحات است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، انیمیشن‌ها همان افکت‌هایی هستند که شما وقت حرکت از یک نرم‌افزار به نرم‌افزار دیگر مشاهده می‌کنید. وجود چنین گزینه‌هایی اصلاً ضروری نیست بنابراین با غیرفعالسازی آنها می‌توانید سرعت گوشی خود را افزایش دهید.

تمام کاری که باید انجام دهید، فعالسازی گزینه‌های مربوط به توسعه‌دهندگان است. پس از اینکه این گزینه را انتخاب کردید، منوی آپشن‌های توسعه‌دهندگان و انیمیشن و جابه‌جایی را مشاهده خواهید کرد که با غیرفعالسازی یا کاهش مدت زمان آن باعث بهبود عملکرد گوشی‌تان خواهید شد.

رابط کاربری

نحوه کاری که شما با گوشی خود انجام می‌دهید بستگی به موارد زیادی دارد که بودن یا نبودن بسیاری از آنها دست خودِ شماست. برخی از گزینه‌های موجود در دستگاه سبب مختل شدن کارهای شما می‌شوند بنابراین مطمئناً حداقل یکی از راهکارهای زیر به درد شما می‌خورند.

4) لرزش و صداها

لرزش و صداها معمولاً با زدن یک گزینه روی صفحه نمایش حس می‌شود بنابراین به جرأت می‌توانیم بگوییم فعال یا غیرفعال بودن آنها هیچ تأثیری بر کارایی گوشی شما ندارد جز اینکه مصرف باتری را افزایش دهند. به همین دلیل است که باید این آپشن‌ها را غیرفعال نمایید. برای انجام این کار به تنظیمات و سپس قسمت صداها و اعلانها بروید. در مرحله بعد هر گزینه‌ای که می‌بینید (صدای هنگام لمس صفحه، صداهای کیبورد و . . . ) را غیرفعال کنید.

نکته: اگر گوشی شما توسط انسان مسنی استفاده می‌شود که نمی‌تواند نمایشگر را به خوبی لمس کند، بهتر است گزینه مربوط به لمس را روشن نگه دارید تا آن شخص صفحه نمایش را راحت‌تر احساس کند.

تنظیمات مربوط به حریم خصوصی

بسیاری از گزینه‌های موجود در دنیای تکنولوژی به صورت مستقیم با حریم خصوصی افراد در ارتباط است. برای مثال رسوایی که برای فیسبوک رخ داد قضیه حریم شخصی را بیش از پیش پررنگ‌تر کرد بنابراین چه باید کرد؟

5) اپلیکیشن فیسبوک را حذف کنید

اپلیکیشن فیسبوک (که به اطلاعات و داده‌های شخصی شما دسترسی دارد) معمولاً در اکثر گوشیها به صورت پیش‌فرض نصب شده است. لغو نصب این برنامه سرعت دستگاه شما را افزایش و عملکرد آن را بهبود خواهد داد. حتی دانشمندان نیز پیشنهاد می‌کنند از شبکه‌های اجتماعی دیگر هم کمتر استفاده نماییم تا احساس تنهایی کمتری داشته باشیم.

گوگل گوشی اندروید شخصی‌سازی

حتی اگر می‌خواهید از فیسبوک در گوشی خود استفاده کنید، راه‌های بهتری نسبت به استفاده از اپلیکیشن رسمی آن وجود دارد که بهتر است آنها را به کار گیرید.

6) شخصی‌سازی تبلیغات

مطمئناً گوگل از داده‌های شخصی‌تان استفاده می‌کند تا شما را بهتر بشناسد و تبلیغات مخصوص به شما را به نمایش درآورد. با تأیید گوگل در گوشی خود، شما قوانین آن را می‌پذیرید تا از طریق اپلیکیشن‌های مختلف به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشد. در این حالت کار زیادی از است شما بر نمی‌آید ولی می‌توانید مشخص کنید آیا اپلیکیشن‌ها اجازه استفاده از آی‌دی تبلیغاتی شما را دارند یا خیر. اگر این قابلیت را غیرفعال نمایید، گوگل دیگر نمی‌تواند به شما تبلیغاتش را نشان دهد.

گوگل گوشی اندروید شخصی‌سازی

برای این کار به تنظیمات رفته و در منوی گوگل دنبال گزینه تبلیغات باشید. از این قسمت مشخص کنید که کدام اپلیکیشن‌ها می‌توانند از آی‌دی تبلیغاتی شما استفاده کنند. مطمئناً اگر می‌خواهید آگهی‌های ارائه شده توسط گوگل را ببینید باید این گزینه را فعال نمایید هرچند این کار باعث نمی‌شود گوگل باز هم اطلاعات شخصی‌تان را دریافت نکند.

شما غیرفعالسازی کدام گزینه از تنظیمات را پیشنهاد می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43470 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/30 تعداد مشاهده: 2383
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر