کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین بازی‌های چند نفره قابل نصب روی یک گوشی

امروزه گوشی‌های هوشمند کاربردهای زیادی دارند؛ از قابلیت مطالعه کتاب‌های PDF گرفته تا انجام بازی‌های مختلف. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تا 8 نفر می‌توانند با یک گوشی که تنها 6 اینچ صفحه نمایش دارد، همزمان بازی کنند. بازی‌های زیادی وجود دارند که این قابلیت را ارائه می‌کنند که برای آشنایی با بهترین‌های آنها فقط کافی است این خبر را تا انتها بخوانید. پس با سافت گذر همراه باشید.

بازی گیم اندروید VR واقعیت مجازی


بازی گیم اندروید VR واقعیت مجازی

قیمت: رایگان

4 نفر می‌توانند از این بازی جذاب لذت ببرند. شما به عنوان یک خواننده باید رقبای خود را از روی صحنه کنار بزنید و خودتان زیر نور چراغ باقی بمانید. دکمه‌ها به صورت منظم قرار گرفته‌اند تا همه بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند و جذابیت بالا برود. هر بازیکن یک دکمه در اختیار دارد تا رقبای خود را به کناره‌ها براند.

Chain Reaction

بازی گیم اندروید VR واقعیت مجازی

قیمت: رایگان

Chain Reaction نوعی بازی استراتژیک است که 8 نفر می‌توانند به صورت همزمان از آن استفاده کنند. هر بازیکن باید به ترتیب گوی‌های رنگی را در مکعب‌های تخته‌ای قرار دهد. پس از اینکه یک مکعب پر شد، گوی‌ها درون مکعب‌های دیگر منفجر می‌شوند و در نهایت یک گوی اضافه خواهد شد تا به فرد برنده برسد. هدف اصلی این است که گوی‌های رقبایتان را دریافت کرده و همه مکعب‌ها را روی تخته بیاورید.


بازی گیم اندروید VR واقعیت مجازی

قیمت: رایگان

حتی افرادی که کمتر بازی می‌کنند نیز Fruit Ninja را می‌شناسند زیرا یکی از موفق‌ترین گیم‌های موبایلی دنیاست. اما چیزی که اکثر مردم از آن آگاه نیستند، امکان بازی کردن همزمان چند نفر می‌باشد بنابراین در کنار دوستتان، می‌توانید شما هم مشغول به بازی شوید. در این بازی دو حالت وجود دارد؛ Classic Attack و Zen Duel. در حالت اول شما به صورت معمولی بازی می‌کنید (میوه‌ها را از وسط نصف می‌کنید و در صورت از دست دادن آنها می‌بازید) و در حالت دوم باید تا می‌توانید در 2 دقیقه میوه از وسط نصف کنید.


بازی گیم اندروید VR واقعیت مجازی

قیمت: رایگان

این بازی را که ممکن است بیشتر در فروشگاه‌ها دیده باشید، در میان افراد بسیار محبوب است. بازیکنان باید دسته‌های بازی را گرفته و توپ را به سمت دروازه حریف شوت کنند. ممکن با توضیح دادن، بازی جذابی به نظر نیاید ولی پس از نصب و امتحان آن نظرتان تغییر خواهد کرد.


بازی گیم اندروید VR واقعیت مجازی

قیمت: رایگان

این بازی در سال‌های 2013 و 2014 جوایز زیادی دریافت کرده است. اگرچه اکثر افراد آن را به خاطر حالت تک‌نفره‌اش می‌شناسند ولی جالب است بدانید تا 4 نفر می‌توانند به طور همزمان با یک‌دیگر به رقابت بپردازند. هدف اصلی در این گیم آن است که از یک اتفاق خطرناک جان سالم به در ببرید.

در حالت چند نفره، هر بازیکن قسمتی از صفحه نمایش را در اختیار خواهد داشت تا با کاراکتر خود بازی را ادامه دهد. هدف این است که به قسمت‌های نهایی برسید. در حالت رقابتی، شما باید دیگر بازیکنان را از بین ببرید. جالب است که این بازی کاملاً رایگان می‌باشد. نسخه جدیدتر Badland یعنی Badland 2 فضای تیره را به ارمغان می‌آورد و گیم‌پلی فیزیکی را گسترش می‌دهد.

Omicron

بازی گیم اندروید VR واقعیت مجازی

قیمت: 0.99 دلار

این بازی هیچ کاراکتری ندارد زیرا بیشتر کارهای آن روی میز انجام می‌شود. برای پیروز شدن در Omicron به یک اراده قوی نیاز دارید. اگر می‌خواهید دوستانتان را در حالت عصبانی ببینید، حتماً این بازی را امتحان کنید. البته حالت تک‌نفره نیز در این گیم وجود دارد ولی لذت‌بخش‌تر آن است که با دوستانتان این بازی را انجام دهید. مکعب‌های رنگارنگی روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند و مأموریت شما این است روی آنها ضربه بزنید تا از بین بروند. توجه داشته باشید که باید رنگی را انتخاب کنید که در پایین نمایشگر مشاهده می‌نمایید.


بازی گیم اندروید VR واقعیت مجازی

قیمت: رایگان

این بازی بیشتر برای افرادی است که سرعت عمل زیادی دارند. تنها دو نفر می‌توانند به صورت همزمان این گیم را امتحان کنند. در نسخه رایگان آن روزانه یک عدد از چهار بازی آن باز است بنابراین اگر می‌خواهید از همه آنها لذت ببرید، فقط کافی است 1.99 دلار بپردازید. البته با دانلود نسخه‌های 2 و 3 این بازی می‌توانید به همه آنها دسترسی داشته باشید. به طور کلی 12 بازی مینی گیم وجود دارد که تم آنها با یکدیگر متفاوت بوده و در فضاهای مختلف مانند هواپیما، زمین فوتبال، کشتی و . . . انجام می‌شوند.


بازی گیم اندروید VR واقعیت مجازی

قیمت: رایگان

این بازی شباهت زیادی به مینی گیم‌ها دارد. هر بازیکن یک طرف گوشی را می‌گیرد و دیگران از انگشتانشان برای لمس صفحه نمایش استفاده می‌کنند تا رقابت ادامه یابد. مورد چهارم این لیست بسیار به این بازی شبیه است ولی Duel Otters فضای رقابتی‌تری دارد. به طور کلی 11 بازی در این گیم به چشم می‌خورد که 9 عدد از آنها رایگان است که در صورت پسندیدن صفحه کمپانی سازنده در فیسبوک، یکی دیگر از آنها باز می‌شود.

Keep Talking and Nobody Explodes

بازی گیم اندروید VR واقعیت مجازی

قیمت: 14.99 دلار

علی رغم قیمت بالا، ولی Keep Talking and Nobody Explodes نیز یک بازی جذاب به حساب می‌آید. تفاوت آن با دیگر موارد این است که بازیکنان باید از دو دستگاه مجزا استفاده کنند. این بازی بسیار جذاب است؛ یک نفر باید از یک بمب که قرار است خنثی شود مراقبت کند و دیگری باید با راهکارهای خود بگوید نفر اول چه کاری انجام دهد. اگر شما نتوانید در مدت زمان تعیین شده کار را به اتمام برسانید، بمب منفجر شده و همه می‌بازند. البته برای استفاده از این بازی سرگرم کننده باید دستگاه VR (واقعیت مجازی) داشته باشید ولی اگر این وسیله را ندارید، نسخه رایانه‌ای آن را دانلود کنید.

آیا بازی هست که شما آن را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43495 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/03 تعداد مشاهده: 2495
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر