کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیستم عامل جدید گوگل روی گوشی هوآوی تست می‌شود

 اندروید به یک برند تبدیل شده است که محبوبیت بالایی در میان همه محصولات جهان پیدا کرده است. سیستم عامل گوگل روی میلیاردها دستگاه نصب است و در بازار گوشی‌های هوشمند تقریبا مسند قدرت را در اختیار دارد. پذیرش وسیع اندروید با اشکالاتی از جنس خود مواجه است. یکی از این اشکالات، پراکندگی نسخه‌هایی است که برای دستگاه‌های متفاوت دارای این سیستم عامل عرضه می‌شود. بر اساس گزارش 9to5Google، با امید به درست شدن این اشکالات و دیگر نقص‌های اندروید، گوگل در حال توسعه یک سیستم عامل منبع باز دیگر به نام فوشیا (Fuchsia) است. اگر این نام را برای اولین بار می‌شنوید، تعجب نکنید. گوگل توسعه این سیستم عامل را با بازاریابی انجام نداده است. از حالا به بعد، باید منتظر خبر منتشر شدن این سیستم عامل برای دستگاه‌های جدید باشیم.
سیستم عامل جدید گوگل روی گوشی هوآوی تست می‌شود
ورودی اخیر در Fuchsia Gerrit، سایت مدیریت منبع کد برای این سیستم عامل، اعلام کرده است که یک پچ جدید به پلتقرم این سیستم اضافه شده که به پشتیبانی از Kirin 970 اشاره دارد. این چیپست سال گذشته برای سیستم پیشرفته HiSilicon که هوآوی سال گذشته معرفی کرد، ارائه شده است. گوگل برای امتحان کردن این سیستم عامل جدید، کد هسته فوشیا را برای Honor Play ارائه کرد که از Kirin 970 استفاده می‌کند و به تازگی ارائه شده است. آنر یک برند تحت حمایت هوآوی است که تراشه Kirin 970 را برای گوشی‌های رده بالایی مانند Mate 10 و P20 عرضه کرده است. با در نظر گرفتن این که گوشی پیکسل گوگل از پردازنده Snapdragon استفاده می‌کند و برای تست از آن استفاده نشده، جای تعجب دارد. آخرین باری که گوگل با هوآوی برای تولید پرچمدار خود استفاده کرده، زمان تولید Nexus 6P بود. احتمال دارد که مهندسان هوآوی با این کار قصد داشته باشند که سیستم عامل جدید گوگل را روی محصولات خود اجرا کنند تا راحت‌تر آن را توسعه دهند. البته احتمالات دیگری هم وجود دارد.

در هر صورت، آزمایش سیستم عامل فوشیا توسط هوآوی، گام بزرگی در مسیر توسعه آن است که ممکن است زودتر از آن چیزی که فکرش را می‌کردیم برای عرضه سیستم عامل جایگزین اندروید را به همراه داشته باشد. برنامه‌های گوگل برای سیستم عامل جدید این است که همه دستگاه‌های ساخته شده توسط این کمپانی با آن کار کنند، نه تنها گوشی‌های اندرویدی بلکه دستگاه‌هایی که با سیستم عامل کروم کار می‌کنند از این سیستم عامل بهره خواهند بود. البته، اگر دیگر تولیدکنندگان قصد استفاده از این سیستم عامل را داشته باشند تحت شرایط خاصی قادر خواهند بود.

هرچند این خبر جدید بسیار هیجان‌انگیز است، به طور متوسط حداقل چند سالی با عرضه سیستم عامل فوشیا فاصله وجود دارد. در هر صورت امیدوار هستیم این چند سالی که به آن اشاره شده، سال‌های زیادی نباشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43503 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: باشگاه خبرنگاران تاریخ خبر: 1397/09/03 تعداد مشاهده: 2023
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر