کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316237 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نام گوشی تاشو ال‌جی؛ از شایعه تا واقعیت

به گزارش سافت گذر، جدیدترین ترند دنیای تلفن‌های همراه، تولید گوشی تاشو است که البته تا کنون کمپانی‌های مختلفی مانند موتورولا، هوآوی و سامسونگ تأیید کرده‌اند می‌خواهند گوشی تاشو تولید کنند.

ال‌جی سامسونگ هوآوی موتورولا گوشی تاشو

حالا به نظر می‌رسد ال‌جی جدیدترین شرکتی باشد که وارد این رقابت شده است. چند روز پیش ال‌جی چند اسم به اداره ارزش‌های فکری اتحادیه اروپا موسوم به EUIPO ارائه کرد که از آن جمله می‌توان به Flex، Foldi و Duplex اشاره نمود. این اسامی برای محصولات کلاس 9 بودند که به دسته‌بندی گوشی‌های هوشمند مربوط می‌شوند.

هنوز مشخص نیست آیا این اسامی مورد استفاده قرار خواهند گرفت یا نه هرچند لزومی ندارد یک کمپانی پس از اعلام یک کلمه به اداره مذکور، حتماً آن را به کار ببرد.

ال‌جی تا کنون از عنوان G Flex برای گوشی‌هایی که تا حدودی تاشو و برآمده بودند استفاده کرده است. حال اگر بخواهد از یک کلمه دیگر استفاده کند، می‌تواند فقط Flex را به کار ببرد. اگر این اتفاق رخ دهد، جذابیت زیادی وجود خواهد آمد زیرا ممکن است سامسونگ هم گوشی تاشو خود را Galaxy Flex بنامد.

شما فکر می‌کنید اولین کمپانی فروشنده گوشی‌های تاشو چه شرکتی خواهد بود؟ قیمت یک گوشی تاشو چه‌قدر تعیین می‌شود؟ آیا این دستگاه‌ها باعث جابه‌جایی رکورد قیمت‌های فعلی می‌شوند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: gsmarena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43505 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/04 تعداد مشاهده: 1949
سافت گذر