کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316162 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ترفندهای بخش تنظیمات Developer گوشی‌های اندرویدی

اگر اطلاعات زیادی در مورد گوشی ندارید، ممکن است استفاده از تنظیمات Developer سیستم عامل اندروید کمی در شما دلهره ایجاد کند ولی واقعیت این است که گزینه‌هایی وجود دارد که یک شخص معمولی نیز با فعال کردن آنها می‌تواند بیشترین بهره را از گوشی خود ببرد. حالا برای اینکه بتوانید با این قسمت بیشتر آشنا شوید، با سافت گذر همراه باشید تا هم ظاهر گوشی خود را تغییر دهید و هم شیوه کار کردن با آن را.

تنظیمات Developer اپلیکیشن نرم‌افزار

فعال یا غیرفعالسازی تنظیمات Developer

تنظیمات Developer اپلیکیشن نرم‌افزار

اولین گام برای استفاده از گزینه‌های Developer، فعالسازی آنها می‌باشد. برای این کار به تنظیمات> درباره دستگاه> اطلاعات نرم‌افزار> بیشتر بروید. سپس گزینه شماره ساخت را پیدا کرده و روی آن 7 بار ضربه بزنید. با این کار، اعلام می‌شود که شما یک توسعه‌دهنده شده‌اید.

تنظیمات Developer اپلیکیشن نرم‌افزار

سپس به منوی گوشی بازگردید و با آمدن به قسمت‌های پایین گزینه Developer را بیابید. اگر نظرتان عوض و خواستید این تنظیمات را غیرفعال نمایید، آپشن مربوطه را انتخاب کرده و سپس از گوشه بالا سمت راست، آن را خاموش یا روشن کنید.

1) روشن ماندن صفحه نمایش هنگام شارژ (Stay awake)

تنظیمات Developer اپلیکیشن نرم‌افزار

با فعالسازی این آپشن، صفحه نمایش گوشی هنگام شارژ شدن روشن می‌ماند. این یعنی باتری دستگاه ضرری نخواهد دید و اگر شما نیاز دارید مرتب دستگاه را چک کنید، فقط با یک نگاه کردن به هدف خود می‌رسید. البته برای قفل کردن گوشی باید از دکمه پاور استفاده نمایید.

2) محدود کردن اپلیکیشن‌های پس‌زمینه

تنظیمات Developer اپلیکیشن نرم‌افزار

این گزینه به شما اجازه می‌دهد تعداد اپلیکیشن‌هایی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند را مشخص کنید. امکان انتخاب اینکه هیچ نرم‌افزاری در پس‌زمینه فعال نباشد وجود دارد. با کمترین فعالیت در بکگراند، همه اپلیکیشن‌ها پس از استفاده متوقف خواهند شد و این یعنی گوشی به تمام کارهای شما توجه ویژه‌ای خواهد کرد و سرعت کارکرد نرم‌افزارها کاهش می‌یابد.

3) فعالسازی 4x MSAA برای بازی کردن

تنظیمات Developer اپلیکیشن نرم‌افزار

فعالسازی 4x MSAA سبب افزایش کیفیت گرافیک در بازی‌ها و اپلیکیشن‌های OpenGL ES 2.0 می‌شود. البته این قابلیت باعث خواهد شد پردازنده بیشتر کار کرده و مصرف باتری افزایش یابد.

4) تغییر سرعت انیمیشن‌های گوشی

تنظیمات Developer اپلیکیشن نرم‌افزار

این ترفند سرعت گوشی را افزایش نمی‌دهد ولی رابط کاربری دستگاه به نظر می‌رسد که بهتر شده است. با فعالسازی این گزینه یعنی هیچ افکت خاصی هنگام جابه‌جا شدن میان صفحه‌های مختلف وجود نخواهد داشت.

5) افزایش سرعت تبدیل وای‌فای به اینترنت داده

تنظیمات Developer اپلیکیشن نرم‌افزار

این گزینه سرعت اینترنت را زیاد نمی‌کند ولی اگر سیگنال وای‌فای قطع شد، گوشی با سرعت بیشتری به اینترنت داده متصل می‌شود. البته ممکن است فعالسازی این قابلیت کمی با ریسک همراه باشد زیرا در صورتی که بسته اینترنتی ندارید، شاید هزینه‌هایتان زیاد شود بنابراین پیش از به کارگیری آن کمی فکر کنید. حال اگر سیگنال وای‌فای یک‌دفعه از بین رفت و حتی اگر دوباره سریع برگشت، برای همان مدت کوتاه نیز داده‌های گوشی وصل خواهد شد. در صورتی که شما محدودیت داده‌های سیمکارت ندارید، این گزینه را فعال کنید تا سرعت اتصال به اینترنت همراه را بیش از پیش تجربه نمایید.

6) خدمات در حال اجرا را بررسی کنید

تنظیمات Developer اپلیکیشن نرم‌افزار

سرویس‌های در حال اجرا به Task Manager ویندوز شباهت زیادی دارد زیرا به شما اجازه می‌دهد ببینید در گوشی چه اتفاقاتی در حال رخ دادن بوده و چه‌قدر از رم اشغال شده است. لیست تهیه شده از اپلیکیشن‌ها، به ترتیب استفاده از رم، قرار گرفته‌اند. وقتی روی یک نرم‌افزار خاص ضربه زدید، سرویس‌ها و فرآیندهای در حال اجرای آن را مشاهده خواهید کرد. این قابلیت باعث می‌شود نرم‌افزارهای سنگین را ببندید. پیشنهاد ما این است که بدون غیرفعالسازی یک اپلیکیشن، فرآیند آن را متوقف نکنید زیرا ممکن است مشکلاتی به وجود بیاورد.

7) سرویس GPS گوشی را به اشتباه بیندازید

تنظیمات Developer اپلیکیشن نرم‌افزار

یکی از روش‌هایی که GPS گوشی را به اشتباه بیندازید، دانلود و نصب اپلیکیشن Fake GPS می‌باشد (البته نرم‌افزارهای دیگری نیز وجود دارد ولی این مورد بهترین گزینه است). پس از نصب، به تنظیمات Developer رفته و گزینه موقعیت جغرافیایی ساختگی (Select mock location app) را پیدا کرده و آن را برگزینید. پس از این کار، نرم‌افزار مربوط به اشتباه انداختن GPS به نمایش در خواهد آمد بنابراین اپلیکیشن را اجرا کرده و محل موردنظر خود را تغییر دهید.

8) تقسیم صفحه نمایش

تنظیمات Developer اپلیکیشن نرم‌افزار

امکان تقسیم صفحه نمایش ابتدا در اندروید 6.0 معرفی شد. این قابلیت نمایشگر گوشی را به دو قسمت تبدیل می‌کند تا دو نفر به صورت همزمان از یک دستگاه و دو نرم‌افزار استفاده نمایند. البته همه اپلیکیشن‌ها از این گزینه پشتیبانی نمی‌کنند ولی امکان تغییر این آپشن از تنظیمات Developer وجود دارد. گزینه Force activities to be resizable را پیدا و فعال کنید. سپس گوشی خود ری‌استارت کرده تا تنظیمات اعمال شوند. البته باید این احتمال را بدهید که برخی اپلیکیشن‌ها هنگام استفاده از این گزینه با اشکالاتی همراه شوند.

9) شنیدن صدای زنگ با هدفون بلوتوثی

تنظیمات Developer اپلیکیشن نرم‌افزار

همان‌طور که هدست‌ها و هندزفری‌های بلوتوثی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، این گزینه در تنظیمات Developer نیز بیشتر کارایی پیدا می‌کند. به صورت پیش‌فرض، هنگام زنگ خوردن گوشی حین استفاده از یک هدفون بلوتوثی، یک صدا می‌شنوید ولی اگر می‌خواهید صدای زنگ دستگاه را گوش دهید، باید گزینه Enable in-band ringing را بزنید.

هشدار بسیار مهم: هیچگاه تنظیمات Developer که نمی‌دانید چه کارایی دارند را فعال یا غیرفعال نکنید زیرا ممکن است نتوانید برخی از آنها را دوباره به حالت قبل درآورید در حالی که ممکن است تأثیر منفی روی گوشی بگذارند. بنابراین اگر یک گزینه را فعال کردید و یادتان رفت غیرفعال کنید، احتمال دارد دوام باتری گوشی کاهش یابد.

شما در مورد تنظیمات Developer چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43506 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/04 تعداد مشاهده: 2967
سافت گذر