کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی ریکاوری تصاویر حذف شده در اندروید

اگر شما هم تا کنون عکس‌های شخصی خود را به طور اتفاقی از دست داده باشید، مطمئناً به این فکر افتاده‌اید که چگونه می‌توان تصاویر حذف شده را بازیابی کرد؛ در واقع در سیستم عامل اندروید عکس‌ها به طور کامل حذف نمی‌شوند. ما در این خبر سعی می‌کنیم به شما نشان دهیم که چگونه می‌توانید تصاویر از دست رفته خود را به سادگی هر چه تمام‌تر بازیابی کنید؛ فقط باید کمی سرعت عمل خود را بالا ببرید. پس با سافت گذر همراه باشید.

Google Photos ریکاوری اندروید اپلیکیشن نرم‌افزار

چگونگی بازیابی عکس‌های حذف شده به وسیله یک اپلیکیشن

ابتدا اپلیکیشن ریکاوری تصاویر DiskDigger را دانلود و نصب کنید.

نکته: اپلیکیشن‌های زیادی هستند که ادعا می‌کنند می‌توانند تصاویر حذف شده را بازیابی نمایند ولی پس از بررسی‌های متعدد، DiskDigger بهترین گزینه موجود بود هرچند در آن تبلیغات به وفور یافت می‌شد.

پس از نصب اپلیکیشن، اتصال وای‌فای و داده تلفن همراه خود را خاموش کنید. دلیل انجام این کار این است که وقتی هر داده‌ای (تصویر، عکس، ویدیو و . . .) دیگر در دستگاه وجود نداشت، به ظاهر حذف شده است ولی در واقع تا زمانی که چیزی در مموری گوشی ایجاد نشده، هنوز دستمان برای دسترسی به آن باز می‌باشد.

نکته مهم: در یک گوشی روت نشده، DiskDigger با محدودیت روبه‌رو می‌شود. این یعنی اگر تصویری بازیابی شد، کیفیت اولیه را نخواهد داشت بنابراین ریکاوری تصاویر یا ویدیوها با کیفیت اصلی‌شان تنها در یک گوشی روت شده امکان‌پذیر است.

اگر شما به تازگی تصاویر خود را حذف کرده‌اید، DiskDigger از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید آنها را در یک فولدر بازیابی کنید یا در سرویس حافظه ابری.

Google Photos ریکاوری اندروید اپلیکیشن نرم‌افزار

در ابتدا، به نظر نمی‌رسد که این اپلیکیشن بتواند عکس‌های مخفی شما را ریکاوری نماید ولی بعد از رفتن به تنظیمات و برداشتن تیک حداقل سایز فایل، تصاویر نمایان می‌شوند. باید این نکته را نیز یادآور شویم که اگر می‌خواهید تصاویرتان را ریکاوری کنید، باید به نسخه (پیشرفته) Pro نرم‌افزار مذکور دسترسی داشته باشید.

پس از اینکه عکس‌ها بازیابی شدند، اصل «پیشگیری بهتر از درمان است» را دستورکار قرار دهید تا این اتفاق دیگر رخ ندهد.

چگونگی پشتیبان‌گیری از تصاویر در اندروید

حالا که چگونگی بازیابی تصاویر در اندروید را به شما آموزش داده‌ایم، باید چگونگی پشتیبان‌گیری از آنها را نیز توضیح دهیم. برای این کار، پیشنهاد ما استفاده از اپلیکیشنی مانند Google Photos است. این نرم‌افزار حافظه بی‌نهایت ذخیره عکس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد (البته برای فایل‌های نه چندان حجیم) که کار پشتیبان‌گیری را آسان می‌کند.

پس از اینکه این اپلیکیشن را نصب کردید، فقط کافی است به تنظیمات و سپس بکاپ و همگام‌سازی (Backup & sync) بروید و مشخص کنید که هر به چه مدت و با چه روشی از تصاویر فایل پشتیبان تهیه شود.

آیا شما راهکار دیگری پیشنهاد می‌کنید؟ راهکار خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43592 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/12 تعداد مشاهده: 2105
سافت گذر