کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولید یک دستگاه پوشیدنی برای آگاهی از میزان مصرف یک دارو

به گزارش سافت گذر، ابزارهای زیادی در مورد سلامتی انسانها در بازار وجود دارند؛ برای مثال، ساعت‌های هوشمند. ما حدس می‌زنیم که در آینده نزدیک دستگاه‌هایی تولید شوند که مصرف بیش از حد داروها را به ما هشدار می‌دهند.

ساعت هوشمند وسایل پوشیدنی ایالات متحده آمریکا

بر خلاف آن‌چه که ممکن است انسانها فکر کنند، امید به زندگی در بسیاری از کشورها اصلاً رو به افزایش نیست. این قضیه (آنطور که ژورنال پزشکی انگلستان منتشر کرده است) به خصوص در ایالات متحده بیشتر مشاهده می‌شود. یکی از توضیحات این مقاله به داروها مربوط است. به علاوه، این تحقیق نشان می‌دهد اعتیاد به داروهایی نظیر مورفین و مسکن بیشتر شده است. با این توضیحات، اصلاً نباید از تولید دستگاهی که مصرف بیش از حد داروها را هشدار می‌دهد تعجب کنیم.

یک تیم از مؤسسه تحقیقات نرم‌افزاری دانشگاه Carnegie Mellon توانسته‌اند یک ابزار پوشیدنی بسازند که مصرف بیش از حد یک دارو را تشخیص می‌دهد و پیام هشداری را به دستیار خود ارسال می‌کند.

پانتیا راماچاندارا، یکی از دانشجویان حاضر در این پروژه می‌گوید:«« مرگ ناشی از مشکل مصرف بیش از اندازه مواد درمانی یعنی اینکه افراد منتظر کمک نمی‌مانند یا نمی‌توانند در آن شرایط طلب کمک کنند. دستگاهی که ما تولید کرده‌ایم به وسیله نمایش دائمی وضعیت سلامتی بیمار، این مشکل را از بین می‌برد. در مواقع مصرف بیش از حد یک دارو، این دستگاه بلافاصله از طریق یک پیام هشدار درخواست کمک می‌کند»».

این دستگاه در حال حاضر شبیه به یک ساعت هوشمند است و برای کار کردن نیاز به اندازه‌گیری نبض به عنوان یک روش برای بررسی سطح اکسیژن افراد دارد. در واقع، وقتی یک دارو بیش از حد مصرف می‌شود، میزان اکسیژن در خون زیاد خواهد شد که در صورت رسیدن این مقدار به 30 ثانیه، دستگاه اختراع شده یک پیام هشدار می‌فرستد. در حال حاضر این دستگاه در حال آزمایش شدن است تا ببینیم می‌تواند مانند ساعت‌های هوشمند کار کند یا خیر.

شما در مورد این وسیله چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43618 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/16 تعداد مشاهده: 1630
سافت گذر