کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت بازسازی مرورگر اج با استفاده از کرومیوم را تایید کرد

مرورگر مایکروسافت اج به‌زودی با استفاده از کرومیوم بازسازی خواهد شد و به‌عنوان اپلیکیشنی دسکتاپ در دسترس ویندوزهای قدیمی قرار خواهد گرفت.
مایکروسافت بازسازی مرورگر اج با استفاده از کرومیوم را تایید کرد
مایکروسافت روز پنجشنبه برنامه‌ی خود برای بازسازی مرورگر اج با استفاده از کرومیوم را تأیید کرد؛ اقدامی که با هدف بهبود عملکرد وب‌گردی و دسترس‌پذیری این اپلیکیشن در بین پلتفرم‌های مختلف انجام خواهد شد. خبرگزاری ویندوز سنترال روز دوشنبه تغییر راهبرد ردموندی‌ها در زمینه‌ی مرورگر اج را گزارش داد و اکنون این خبر به‌صورت رسمی از سوی مایکروسافت تأیید می‌شود.

بازسازی یک مرورگر اینترنتی از پایه، اقدام ساده‌ای به‌حساب نمی‌آید؛ اما مایکروسافت می‌گوید متعهد به ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی وب‌گردی در ویندوز است. پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان نسخه‌ی جدید اج در ماه‌های پیش‌رو آماده خواهد شد و نگاهی اولیه را به مرورگر جدید مایکروسافت در اختیار ما قرار خواهد داد. آن دسته از کاربرانی که به نسخه‌ی پیش‌نمایش اج علاقه دارند، می‌توانند هم‌اکنون با ثبت‌نام در وبسایت مایکروسافت از زمان انتشار آن مطلع شوند.

مایکروسافت نه‌تنها موتور چیدمان بلینک کرومیوم را درون اپلیکیشن فعلی اج در ویندوز ۱۰ قرار می‌دهد؛ بلکه کل مرورگر را نیز دوباره با استفاده از کرومیوم می‌سازد. ردموندی‌ها به دو دلیل این کار را انجام می‌دهند. در ابتدا، بازسازی مجدد اج بر پایه‌ی کرومیوم به مایکروسافت امکان می‌دهد تا این مرورگر را در اختیار نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز نظیر ویندوز ۷، ویندوز ۸ و حتی مک قرار دهد. دوم، اج بازسازی‌شده برخلاف رویه‌ی فعلی، می‌تواند به‌صورت مستقل از سیستم‌عامل به‌روزرسانی شود؛ قابلیتی که کاربران اینسایدر از زمان ظهور اج در سال ۲۰۱۵ خواستار ارائه‌ی آن بوده‌اند.

علاوه‌بر این، ساخت مجدد اج با استفاده از کرومیوم بدین معنی است که اغلب ویژگی‌های فعلی مرورگر باید برای نسخه‌ی جدید بازسازی شوند. هرچند مایکروسافت خود را متعهد به انجام این کار می‌داند؛ اما از آنجایی که این شرکت به‌دنبال بررسی و انتخاب ویژگی‌های مناسب برای مرورگر اینترنتی جدیدش است، احتمالا تمام قابلیت‌های فعلی اج راه خود را به نسخه‌ی جدید باز نخواهند کرد. بااین‌حال، به احتمال بسیار زیاد، هر آنچه مرورگر مایکروسافت را منحصربه‌فرد می‌سازد، نظیر تمرکز بر جوهر دیجیتال و ارائه‌ی تجربه‌ای بی‌نظیر از مطالعه‌ی اسناد پی‌دی‌اف، کماکان در اج جدید نیز باقی خواهد ماند.

مرورگر مایکروسافت جدید همچنان اج نامیده خواهد شد
Microsoft Edge / مرورگر اج
مایکروسافت در مرورگر جدیدش همچنان از نام تجاری اج استفاده خواهد کرد و هنگامی که این نسخه‌ی جدید از اج به‌عنوان مرورگر پیش‌فرض ویندوز ۱۰ آماده‌ی جایگزینی با نسخه‌ی فعلی شود، اغلب کاربران شاهد تغییرات بسیار اندکی خواهند بود. بااین‌حال، احتمال می‌رود در نسخه‌ی جدید اندکی تغییر در رابط کاربری مرورگر، حذف برخی ویژگی‌های قدیمی و معرفی برخی قابلیت‌های تازه را شاهد باشیم. اما بهترین مزیت استفاده از کرومیوم، رندر بهتر صفحات وب با به‌کارگیری موتور چیدمان بلینک کرومیوم است.

از آنجایی که کرومیوم پروژه‌ای متن‌باز به‌شمار می‌رود، مایکروسافت قصد دارد مشارکت بیشتری در توسعه‌ی آن داشته باشد. تا به امروز، گوگل تنها بازیگر عمده‌ای بوده که در پیشبرد پروژه‌ی کرومیوم نقش داشته است؛ اما اکنون مایکروسافت نیز وارد بازی شده و آماده‌ی مشارکت در توسعه‌ی کرومیوم است. برای مثال، ردموندی‌ها می‌دانند که عملکرد کروم در زمینه‌ی مرور لمسی صفحات به خوبی اج فعلی نیست. بنابراین، این شرکت می‌خواهد با هدف بهبود این تجربه در توسعه‌ی کرومیوم همکاری کند تا اج جدید تجربه‌ی مرور روان صفحات وب را از دست ندهد.

جو بلفیوره،‌ نائب رئیس واحد ویندوز در مایکروسافت می‌گوید:

درنهایت، ما می‌خواهیم تجربه‌ی وب را برای بسیاری از مخاطبان مختلف بهبود بخشیم. افرادی که از مایکروسافت اج (و احتمالا دیگر مرورگرها) استفاده می‌کنند، سازگاری بهبودیافته با تمام وبسایت‌ها و در عین حال بهترین عمر باتری ممکن و یکپارچگی سخت‌افزاری در تمام انواع دستگاه‌های ویندوزی را تجربه خواهند کرد.

توسعه‌دهندگان وب برای آزمایش وبسایت‌هایشان و حصول اطمینان از وجود مشکلات کمتر و افزایش رضایت کاربران از آن‌ها، پلتفرم وب منسجم‌تری در اختیار خواهند داشت و از آنجایی که ما به ارائه‌ی پشتیبانی خدمات‌محور مایکروسافت اج از وبسایت‌های قدیمی صرفا سازگار با اینترنت اکسپلورر ادامه خواهیم داد، فناوری اطلاعات سازمانی، سازگاری بهبودیافته با هردو اپلیکیشن‌های قدیمی و جدید وب را در مرورگر عرضه‌شده به‌همراه ویندوز در اختیار خواهد داشت.

نسخه جدید اج دیگر اپلیکیشنی یونیورسال نخواهد بود
Windows 10
برای طرفداران، بهترین خبر احتمالا این است که نسخه‌ی جدید اج مبتنی بر کرومیوم، اپلیکیشنی بر پایه‌ی پلتفرم یونیورسال ویندوز (UWP) نخواهد بود. اج جدید یک اپلیکیشن استاندارد دسکتاپ و Win32 محسوب می‌شود که خوشبختانه در سرتاسر رابط کاربری‌اش از مزایای رابط‌های برنامه‌نویسی طراحی فلوئنت برای عناصری نظیر جلوه‌های اکریلیک و ریویل بهره‌مند خواهد بود. مایکروسافت در بازسازی اج علاقه‌ای به انتخاب پلتفرم یونیورسال ویندوز نداشت؛ زیرا این شرکت اکنون به‌جای انتشار انحصاری اج برای ویندوز ۱۰، ارائه‌ی این مرورگر برای دیگر پلتفرم‌ها را اولویت خود می‌داند.

ساخت اج به‌عنوان یک برنامه‌ی Win32 به مایکروسافت امکان می‌دهد تا مرورگرش را در دسترس ویندوز ۷ و ویندوز ۸ قرار دهد؛ اقدامی که باعث می‌شود افراد بیشتری به‌صورت بالقوه به جمع کاربران اج افزوده شوند. هم‌اکنون در محیط دسکتاپ، اج محدود به ویندوز ۱۰ است؛ سیستم‌عاملی که تقریبا نیمی از مجموع کاربران کامپیوتر از آن استفاده می‌کنند. انتشار اج برای ویندوز ۷ اساسا این مرورگر را در اختیار ۵۰ درصد دیگر قرار می‌دهد و فرصت استفاده‌ی نزدیک به ۵۰۰ میلیون کاربر را از آن فراهم می‌کند.

مایکروسافت با بازسازی اج با فناوری محبوب بسیاری از افراد، علاوه‌بر انتشار مرورگرش برای پلتفرم‌های تازه، می‌خواهد آن را در معرض توجه جدی قرار دهد و به افزایش محبوبیتش کمک کند. البته، اج جدید همچنان با حساب کاربری مایکروسافت درهم‌تنیده خواهد بود و گذرواژه‌ها، صفحات محبوب و دیگر داده‌های کاربران را در دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی خواهد کرد.

تحولی عظیم برای اج
Microsoft Edge / مرورگر اج
هرچند گوگل پروژه‌ی کرومیوم را آغاز کرد؛ اما مایکروسافت آزاد است آن را در دست بگیرد و به تصاحب خود درآورد. گوگل نسخه‌ی اختصاصی‌اش از کرومیوم را انشعاب داد و تمام خدمات و عملکردهایش را به آن افزود. مایکروسافت نیز با استفاده از خدمات و عملکردهای اختصاصی خود، اساسا قصد انجام همین کار را دارد.

این دگرگونی که تحولی عظیم برای اج و ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود. طرفداران و توسعه‌دهندگان را در ماه‌های پیش‌رو از هم جدا خواهد کرد. بااین‌حال، به محض آنکه نسخه‌ی جدید اج آماده شود، به احتمال زیاد می‌تواند اغلب افراد را از تغییر صورت‌گرفته خوشحال کند؛ تغییری که موجب رندر بهتر صفحات وب، به‌روزرسانی بسیار سریع‌تر با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید و انتشار اج برای نیمی از دیگر کاربران ویندوز خواهد شد.

توسعه‌ی نسخه‌ی جدید اج هنوز نیازمند انجام اقدامات بیشتر از سوی مایکروسافت است و به‌طور قطع در آینده‌ی نزدیک اخبار بیشتری در این‌باره منتشر خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43640 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/09/17 تعداد مشاهده: 1857
سافت گذر