کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316218 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی جدید لنوو با سه دوربین در TENNA رؤیت شد

این روزها رقابت میان شرکت‌های مختلف برای تولید گوشی‌های هوشمند بسیار داغ شده است. هر شرکتی سعی می‌کند حتی شده در ظاهر هم نسبت به دیگر شرکت‌ها پیشی بگیرد. همه شرکت‌ها قصد دارند ترندی در میان گوشی‌ها داشته باشند و برخی از آن‌ها هم مانند ایسوس و لنوو در کنار تولید سخت‌افزارهای دیگر رایانه‌ای سعی می‌کنند محصولی هم در میان سیل عظیم گوشی‌های هشومند داشته باشند. در این میان گوشی جدیدی از لنوو در TENNA رؤیت شده که دارای دوربینی سه‌گانه در پنل پشتی خود است.
گوشی جدید لنوو با سه دوربین در TENNA رؤیت شد +تصاویر
لنوو به تازگی گوشی Z5 Pro را با مکانیزم کشویی دوربین سلفی آن رونمایی کرده است. با این که به نظر می‌رسد این شرکت با تولید گوشی‌های خود برای امسال دیگر کاری ندارد، ظاهرا قصد دارد که یک گوشی دیگر هم معرفی کند. به تازگی در رسانه TENNA یک گوشی با دوربین اصلی سه‌گانه و لوگوی شرکت لنوو رؤیت شده است که راز عجیبی را در ذهن درباره لنوو ایجاد می‌کند.

پنل پشتی گوشی جدیدی که از لنوو در TENNA دیده شده، شبیه گوشی هوآوی P20 Pro و Honor Magic 2 است در حالی که به نظر می‌رسد نمایشگر آن دارای یک بریدگی قطره‌ای در قسمت مرکزی بالای خود است. حتی دیده می‌شود که اسپیکر مکالمه این گوشی مرموز و بی نام جایی بین لبه دستگاه و پنل ان است.

گفته می‌شود مشخصات کامل این گوشی به زودی و به طور کامل در TENNA منتشر خواهد شد. در صورتی که مشخصات کامل آن به طور کامل در TENNA به اشتراک گذاشته شود، شرکت لنوو اقدامک به حاضر کردن خود برای معرفی رسمی آن می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این گوشی بی نام لنوو را مشاهده کنید که در رسانه TENNA منتشر شده‌اند.
گوشی جدید لنوو با سه دوربین در TENNA رؤیت شد +تصاویر
گوشی جدید لنوو با سه دوربین در TENNA رؤیت شد +تصاویر
گوشی جدید لنوو با سه دوربین در TENNA رؤیت شد +تصاویر
گوشی جدید لنوو با سه دوربین در TENNA رؤیت شد +تصاویر
گفتنی است، لنوو یک شرکت تجهیزات رایانه‌ای چینی و چندملیتی است که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیا به حساب می‌آید. لپتاپ‌هایی که لنوو تولید می‌کند، به عنوان لپتاپ‌هایی قدرتمند در جهان شناخته می‌شوند و این شرکت مدت زیادی است که رقابت با سایر برندها را در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند آغاز کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43643 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: باشگاه خبرنگاران تاریخ خبر: 1397/09/17 تعداد مشاهده: 1713
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر