کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا HMD عمداً عرضه آپدیت اندروید 9 نوکیا 8 را به تأخیر انداخته است؟

امروز مطلع شدیم که HMD عرضه و معرفی نوکیا 9 را به گفته خود شرکت به دلایل فنی عقب کشیده است، همچنین شاهد عقب افتادن عرضه اندروید 9 برای نوکیا 8 هستیم، که به نظر عمدی است.

آپدیت اندروید 9 نوکیا 8

طبق یک گزارش از سوی Phonearena یکی از افراد نزدیک به نوکیا اعلام کرده که اندروید پای برای نوکیا 5، 6 و 8 اماده است اما هنوز عرضه نشده است. یک دلیل کلی برای تاخیر در عرضه آپدیت اندروید 9 نوکیا 8 وجود دارد. شرکت امیدوار است که این تاخیر به فروش نوکیا 8.1 کمک خواهد کرد.

قرار بود که آپدیت اندروید 9 نوکیا 8 ماه پیش عرضه شود. اما مدتی گذشته و هنوز خبری از این آپدیت نیست. البته حضور این آپدیت در نوکیا 8 را از طریق GeekBench مشاهده کرده‌ایم و همانطور که گفتیم به نظر می‌رسد این آپدیت اماده باشد.

طبق منبع سایت Phonearena، نوکیا 8 ممکن است تا شروع سال جدید میلادی آپدیت اندروید 9 را دریافت نکند. این به این خاطر است که شرکت منتظر است که فروش تعطیلات به پایان برسد و با پایان فصل خرید، آپدیت را عرضه خواهد کرد.

این آپدیت کامل شده بود و آماده عرضه برای ماه پیش بود. اما مدیریت مالی HMD تصمیم گرفته که برای بهبود فروش نوکیا 8.1 این آپدیت را نگه‌دارد و عرضه کند. طبق نگاه مدیریت شرکت، مردم به دنبال خرید گوشی خواهند رفت که آخرین آپدیت اندروید را دارد.

چنین ادعایی واقعا بزرگ است و ما منتظر هستیم که نوکیا و HMD بیانیه‌ای در این باره منتشر کنند. اگر اخبار جدیدی را دریافت کردیم، شما را در فارنت از آن مطلع خواهیم کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43646 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/09/18 تعداد مشاهده: 1571
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر