کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه iOS 12.1.2 و از بین رفتن برخی باگ‌ها

به گزارش سافت گذر، اپل امروز نسخه 12.1.2 سیستم عامل iOS را عرضه کرد تا نشان دهد اگرچه این ورژن بروزرسانی جزئی است ولی باگ‌های مختلفی را از بین می‌برد.

iOS اپل آیفون

این آپدیت حاوی ویژگی است که به کاربران اجازه فعالسازی eSIM را در آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و یا آیفون ایکس آر می‌دهد. پس از اینکه قابلیت مذکور فعال شد، eSIM موجود با کارایی سیمکارت معمولی تلفیق می‌شود. این یعنی، کاربران قادر خواهند بود از دو شماره به صورت همزمان در گوشی‌هایشان استفاده کنند.

این بروزرسانی همچنین، مشکلی را برطرف کرده که آیفون‌داران کشور ترکیه به خاطر آن نمی‌توانستند به شبکه وای‌فای وصل شوند. احتمالاً این مسئله از زمان عرضه نسخه 12.1.1 به وجود آمده بود زیرا برخی کاربران گزارش داده بودند که یا اصلاً به داده تلفن وصل نمی‌شدند و یا این اتصال با محدودیت‌هایی مواجه شده بود. حتی گفته می‌شود که برخی فقط با وای‌فای، می‌توانستند از اینترنت استفاده کنند. بر اساس لیست تغییرات، این مشکل بیشتر برای آیفون‌داران کشور ترکیه عرضه شده ولی به نظر می‌رسد افراد دیگری نیز از سراسر دنیا با این معضل دست و پنجه نرم کرده‌اند.

حجم این آپدیت، چیزی حدود 418.5 مگابایت است که به صورت اتوماتیک عرضه شده است ولی اگر نمی‌توانید بیش از این صبر کنید، به آدرس Settings> General> Software update بروید. اگر آپدیت عرضه شده بود، باید دو نکته را مد نظر داشته باشید: اول اینکه به یک شبکه وای‌فای یا داده تلفن همراه قوی وصل شده و دوم، باتری دستگاه خود را به طور کامل شارژ کرده باشید.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43732 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/27 تعداد مشاهده: 2314
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر