کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316246 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هر آنچه باید از سونی اکسپریا زد 4 بدانید

به گزارش سافت گذر، سونی معمولاً کمپانی است که بلافاصله پس از معرفی یک پرچمدار، سراغ نمونه پیشرفته‌تر آن می‌رود و حالا همین قضیه برای مدل اکسپریا زد 4 رخ داده است به طوری که بعد از گذشت شش ماه از معرفی اکسپریا زد 3 اکنون اطلاعات تازه‌ای در مورد پرچمدار آتی کمپانی ژاپنی به گوش می‌رسد.

سونی اکسپریا زد 4 اکسپریا

صفحه نمایش بلند در سونی اکسپریا زد 4

اولین رندرها که پیش از این منتشر شده بودند، نشان از وجود صفحه نمایش بلند می‌دادند و حالا به نظر می‌رسد این اخبار تأیید شده باشند، ضمن اینکه یک پوشش شیشه‌ای هم در این دستگاه به چشم خواهد خورد. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، گوشی هوشمند بعدی سونی دارای نسبت بدنه به تصویر 21:9 می‌باشد در حالی که برخی کاربران هنوز با نسبت بدنه به تصویر 19:9 کنار نیامده‌اند.

به نظر نمی‌رسد سونی اکسپریا زد 4 ناچ صفحه نمایش داشته باشد هرچند به خاطر حاشیه باریک در انتها و حاشیه بزرگ در بالای گوشی انتظار می‌رفت شاهد بریدگی در نمایشگر باشیم.

سونی اکسپریا زد 4 اکسپریا

آنطور که تا کنون برای سونی اکسپریا زد 4 کامپکت تأیید شده، کمپانی ژاپنی می‌خواهد اسکنر اثر انگشت را دوباره درون دکمه پاور سمت راست دستگاه قرار دهد.

دیگر ویژگی‌ها مربوط به اسپیکر جلویی، دوربین سلفی، سنسورهای متعدد و چراغ LED اعلانات می‌شوند.

تقریباً همه مشخصات فنی فاش شدند

باز هم توسط Weibo و Ice Universe، شاهد انتشار تصاویری از سونی اکسپریا زد 4 بوده‌ایم.

مشخصاً، پرچمدار این تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، هم‌چون دیگر پرچمداران از اسنپدراگون 855 استفاده خواهد کرد که البته این تراشه از شبکه نسل پنج یا 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

سونی اکسپریا زد 4 اکسپریا

به علاوه، رم 6 گیگی DDR4X هم عملکرد قابل‌قبول سونی اکسپریا زد 4 را تضمین خواهد کرد. احتمال می‌دهیم که حافظه داخلی پرچمدار آتی شرکت ژاپنی 64 و 256 گیگابایتی و حتی امکان ارتقا آن با مموری کارت نیز وجود داشته باشد.

مشخصات فنی سونی اکسپریا زد 4

صفحه نمایش: 6.55 اینچی، +FHD
نسبت بدنه به تصویر: 21:9
تراشه: اسنپدراگون 855
رم: 6 گیگی LPDDR4X
حافظه داخلی: 64 یا 256 گیگابایتی
دوربین اصلی: سه‌گانه
باتری: 3900 میلی‌آمپر 
دیگر امکانات: جک هدفون 3.5 میلی‌متری، اسکنر اثر انگشت

باید شاهد حضور اسکنر اثر انگشت در کناره‌های اکسپریا زد 4 باشیم. ضمن اینکه دوباره جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز به پرچمدار سونی بازگشته است. جالب است بدانید که کمپانی ژاپنی تصمیم گرفته باتری 3900 میلی‌آمپر استفاده کرده و از نسبت بدنه به تصویر غیرمعمول 21:9 بهره ببرد که با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس همراه است.

اولین تصاویر منتشر شده

در نگاه اول به تصاویر، صفحه نمایش بلند اکسپریا زد 4 با اندازه 6 تا 6.5 اینچی به چشم می‌خورد که این‌بار هم با ناچ همراه نیست. ابعاد این نمایشگر 8.2*72.4*166.9 میلی‌متر می‌باشد و هنوز وزن گوشی کرد بحث مشخص نشده است.

اگر گوشی را برگردانید، سه سنسور که به صورت عمودی در زیر یک‌دیگر قرار گرفته‌اند را مشاهده خواهید کرد که اولی از بالا، فلش LED خواهد بود. به نظر می‌رسد سونی هم ترند دوربین اصلی سه‌گانه را در پرچمدارش به کار گیرد. ضمن اینکه نمی‌دانیم نوع نمایشگر اکسپریا زد 4 چیست.

در ادامه باید بگوییم که سونی می‌خواهد اسکنر اثر انگشت را در کنار دستگاه آتی خود بیاورد که بالأخره پس از سال‌ها دوباره شاهد چنین قابلیتی هستیم. به علاوه، از وجود جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز فراموش نکنید.

زمان معرفی و قیمت

اگر سونی بخواهد سیاست معرفی پرچمداران خود در هر 6 ماه را ادامه دهد، با توجه به اینکه اکسپریا زد 3 در همایش IFA برلین و در ماه سپتامبر معرفی شد، باید از اکسپریا زد 4 در همایش MWC بارسلون که در اوایل سال آتی برگزار می‌شود، رونمایی گردد. این اتفاق یعنی رقابت حساس برندهای محبوب گوشی‌های هوشمند در اسپانیا.

شما در مورد سونی اکسپریا زد 4 چه فکر می‌کنید؟ آیا یک پرچمدار به حساب می‌آید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43746 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/28 تعداد مشاهده: 2460
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر