کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316119 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

گوگل با نیمی از کارمندان خود مانند شهروندان درجه دو رفتار می‌کند

گوگل به دلیل سیاست‌های کاری خود امکاناتی مانند شرکت در جلسات کاری با سهام‌داران را تنها به کارمندان تمام‌وقت خود می‌دهد.
گوگل با نیمی از کارمندان خود مانند شهروندان درجه دو رفتار می‌کند
کار کردن در شرکتی مانند گوگل برای بسیاری از مردم باعث افتخار است اما شواهد نشان می‌دهد این موضوع تنها در مورد تعدادی از کارمندان گوگل صدق می‌کند. مقاله‌ی جدید گاردین نشان می‌دهد هزاران نفر از کارمندان گوگل به‌صورت موقت کار می‌کنند، فروشنده هستند یا به‌صورت قراردادی با این شرکت همکاری دارند. این مدل کارمندان به اختصار TVC نامیده شده و به شکلی متفاوت با آن‌ها رفتار می‌شود.

جالب است بدانید حدود ۴۹.۹۵ درصد از ۱۷ هزار کارمند گوگل در سراسر دنیا جزو TVCها هستند و به مدیران بخش‌های مختلف در یک کتابچه‌ی راهنما گفته می‌شود که چگونه باید با کارمندان درجه دوم خود رفتار کنند. در این راهنما نوشته شده مدیران اجازه ندارند به TVCها پاداش یا هدیه بدهند زیرا از لحاظ فنی توسط سایر کسب‌وکارها استخدام شده‌اند و این خلاف مقررات شرکت است.

همچنین اغلب فعالیت‌ها و جلسات گوگل تنها برای کارمندان تمام‌وقت است. به‌عنوان مثال به گزارش گاردین، گوگل به‌تازگی اعلام کرده کارمندان این شرکت می‌توانند پرونده‌های آزار و اذیت جنسی در محیط کار این شرکت را در دادگاه مطرح کرده و دنبال کنند؛ اما اخیرا مشخص شده که این امکان تنها برای کارمندان تمام‌وقت در نظر گرفته شده است. همچنین برخی پیمانکاران با وجود اینکه بخشی از کار را در دست دارند، نمی‌توانند در جلسات کاری گوگل حضور داشته باشند.

google

گاهی‌اوقات این‌طور به‌نظر می‌رسد که گوگل کارمندان خود را درجه‌بندی می‌کند. در طول تمام جلساتی که مدیران اجرایی روند کار را به سهام‌داران توضیح می‌دهند، مأموران امنیتی نگهبانی می‌دهند تا تنها کارمندانی با برچسب قرمز در جلسه حضور پیدا کنند.

همچنین هنگام ضبط ویدئو در دفتر یوتیوب، برخی TVCها گفته‌اند مانند سایر کارمندان تمام‌وقت به‌روزرسانی امنیتی دریافت نمی‌کنند و گوگل بابت انتشار این موضوع به گاردین اعتراض کرده است. یکی از سخنگویان گوگل در رابطه با این موضوع به گاردین گفت:

ما کارمندانی را در گوگل استخدام می‌کنیم تا کارهای مهم و اساسی شرکت را انجام دهند. همچنین افرادی را به‌عنوان کارمندان موقت، فروشنده و قراردادی استخدام می‌کنیم تا در مواردی که شخصی با تخصص کافی را در دسترس نداریم یا زمانی که کارمند تمام‌وقت شغلش را عوض می‌کند یا در پروژه‌های کوتاه‌مدت از آن‌ها کمک بگیریم. این کارمندان نقش مهمی را در پیش بردن کارهای شرکت ایفا می‌کنند اما توسط گوگل استخدام نشده‌اند بلکه توسط سایر شرکت‌ها استخدام شده‌اند.

با اینکه داشتن رفتار متفاوت با کارمندان TVC منطقی به‌نظر می‌رسد اما وجود راهنما برای نحوه‌ی رفتار با این کارمندان نشان می‌دهد گوگل محل کار جداگانه‌ای برای کارمندانش حتی زیر یک سقف در نظر گرفته است. این روزها با آشفته شدن بازار کار، روزبه‌روز به تعداد افرادی که به کارهای موقت و قراردادی روی می‌آورند افزوده می‌شود؛ از طرفی، کار کردن در شرکت‌های بزرگ تکنولوژی برای برخی باعث افتخار است و قبول می‌کنند که به‌صورت پاره‌وقت یا قراردادی استخدام شوند؛ درنتیجه انتشار حقایقی در مورد نحوه‌ی برخورد با این مدل کارمندان شاید برای این افراد مفید باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43749 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/09/28 تعداد مشاهده: 2111
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر