کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316247 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

صدور حکم قضایی فیلتر اینستاگرام / آیا فیلترینگ اینستاگرام در راه است؟

به نظر می‌رسد پس از تلگرام سرانجام نوبت به فیلتر اینستاگرام رسیده است. معاون دادستان کل کشور از صدور حکم قضایی برای فیلترینگ اینستاگرام خبر داده است.

فیلتر اینستاگرام

پس از فیلترینگ تلگرام حالا نوبت به محبوب‌ترین شبکه اجتماعی ایرانیان یعنی اینستاگرام رسیده است. بارها و بارها برخی مسئولین از فعالیت اینستاگرام در ایران شکایت داشتند و حالا گفته می‌شود حکم قضایی هم برای فیلتر اینستاگرام صادر شده است. جواد جاویدنیا سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور و همچنین دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در این مورد گفته است:

اینستاگرام یک‌بار فیلتر شد و دولت گذشته وعده داد که با کمک فیلترینگ هوشمند می‌تواند این فضا را کنترل کند. اما متأسفانه در این زمینه هم هزینه‌های بالایی صورت گرفت ولی به نتیجه‌ای نرسیدیم. هم‌اکنون دستور قضایی برای فیلتر این سرویس داریم و نظر اکثریت شورای عالی فضای مجازی نیز مبنی بر فیلتر شدن این سرویس است.

این درحالیست که پیش از این مسئولین مربوطه چنین اخباری را تکذیب کرده و گفته بودند برنامه‌ای برای فیلتر اینستاگرام ندارند. به هر حال به گفته جاویدنیا ظاهراً طبق مصوبات شورای عالی فضای مجازی ترافیک اینستاگرام از یک سطح نباید بالاتر می‌رفت (!) که رفت و دولت هم برای فعالیت این شبکه در کشور می‌بایست مجوز صادر می‌کرد که این‌کار هم انجام نشده است.

معاون دادستانی می‌گوید فعلاً منتظر اجماع نظر در زمینه فیلترینگ اینستاگرام هستند اما اگر صبر کردن فایده‌ای نداشته باشد دادستان کشور می‌تواند به‌صورت یک‌طرفه حکم فیلترینگ اینستاگرام را اجرا کند.

فرض کنید که حرف ایشان (معاون دادستانی) درست و با اختیارات خود اینستاگرام را فیلتر کردند. از فردا چه اتفاقی می‌افتد؟ در زندگی مردم، در حاکمیت کشور، در کاهش جرایم و در افزودن این ظرفیت به توانمندی‌های داخلی چه اتفاقی می‌افتد؟ بهتر است دوقطبی موافقین و مخالفین فیلتر در کشور درست نکنند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد با وجود تشکیل شورا و اهمیت نظر جمعی کمیته تعیین مصادیق، دادستانی می‌تواند با اختیارات خود موافق یا مخالف نظر اجماع اینستاگرام یا هر شبکه دیگری را در کشور فیلتر کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43854 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/10/12 تعداد مشاهده: 2308
سافت گذر