کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316159 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل ویژگی‌ اصلی اندروید وان را از وبسایت خود حذف کرد

گوگل ویژگی اصلی اندروید وان را از صفحه‌ی مربوط‌به این سیستم‌عامل در وبسایت خود حذف و هرگونه تغییری را انکار کرد. 

گوگل ویژگی‌ اصلی اندروید وان را از وبسایت خود حذف کرددر صفحه‌ی اختصاصی اندروید وان در وبسایت گوگل، توضیحاتی درباره‌ی ارائه‌ی به‌روزرسانی دوساله‌ی اندروید وان منتشر شده بود؛ ظاهرا گوگل بخشی از متن مربوط‌به صفحه‌ی اندروید وان را که در ارتباط با عرضه‌ی به‌روزرسانی دوساله بوده، حذف کرده است.

ادعای ارائه‌ی دو سال به‌روزرسانی اندروید وان از سوی گوگل، برای کاربران بسیار قابل‌توجه است و کاربران بسیاری در سراسر جهان به این موضوع توجه نشان می‌دهند. با حذف به‌روزرسانی اساسی برای دو سال، بی‌شک برای کاربران بسیاری درباره‌ی این ادعا سؤال پیش خواهد آمد.

البته گوگل ادعا می‌کند که هیچ‌چیز تغییر نکرده است و هیچ تغییری در اندروید وان رخ نخواهد داد. همچنین گوگل تأکید می‌کند که دستگاه‌های اندروید وان، همچنان دو سال به‌روزرسانی گوگل و شرکت‌‌های همکار را دریافت خواهند کرد. درحالی‌که گوشی‌های آیفون اپل نزدیک به پنج‌سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل را دریافت می‌کنند، دو سال به‌روزرسانی اساسی چندان هم زیاد نیست. اما همین دو سال، در بین شرکت‌های اندرویدی عدد خوبی است. نکته‌ی اصلی درباره‌ی اندروید وان به‌روزرسانی نرم‌افزاری سازگار با سیستم است. باتوجه به اینکه بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، بخشی از زمان مفید خود را روی دریافت آخرین نسخه‌ی اندرویدی برای دستگاه‌هایشان صرف می‌کنند، اندروید وان امید تازه‌ای برای آن‌ها ایجاد کرده بود. گوگل با حجم سنگینی از کار مواجه بود و شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند نیز می‌توانند سریع‌تر از قبل به‌روزرسانی سیستم‌عامل را برای گوشی‌های هوشمند خود منتشر کنند. البته هم‌اکنون برخی شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند، به اندازه‌ای که باید و شاید در انتشار به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید برای محصولات سرعت عمل ندارند. یک بخش از این سریع‌نبودن به شرکت‌های تولیدکننده‌ی نیمه‌‌هادی برمی‌گردد. 
شیائومی اندروید وان/ xiaomi andorid one
شرکت‌های کوالکام، مدیاتک و برخی شرکت‌های دیگر مجبور هستند برای هر یک از نسخه‌های اندروید، نسخه‌ی جدیدی از فریمور را منتشر کنند. این شرکت‌ها، به‌طور معمول این کار را از تراشه‌های بالارده‌ی خود شروع می‌کنند تا به تراشه‌های میان‌رده برسند. معمولا گوشی‌های هوشمند اندروید وان، پرچم‌دار یا گوشی‌های هوشمند بالارده نیستند؛ این بدان معنی است که تا زمان رسیدن به‌روزرسانی به این گوشی‌ها، مدت زمانی طول خواهد کشید و مدیریت بر این بازه‌ی زمانی اصلا در دست شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند همچون شیائومی و گوگل نیست.

با این وجود، وعده‌ی دو سال به‌روزرسانی اساسی سیستم‌عامل که گوگل به آن اشاره کرده بود، فقط مربوط‌به دستگاه‌هایی مثل خط تولید پیکسل می‌شود که گوگل خودش آن‌ها را به بازار عرضه می‌کند. گوگل، دو سال به‌روزرسانی نسخه‌ی اندروید و سه سال به‌روزرسانی پچ امنیتی را به کاربرانش وعده داده است. مسلما به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم‌تر هستند و به‌همین دلیل بازه‌ی به‌روزرسانی نسبتا بیشتری برای آن‌ها درنظر گرفته شده است. باتوجه به اینکه اکثر کاربران، گوشی‌های هوشمند خود را به‌مدت دو، سه، چهار یا حتی تعدادسال‌های بیشتری مورد استفاده قرار می‌دهند؛ بسیاری معتقدند عدد دو سال وعده‌ی چندان بزرگی هم نیست. واقعیت مهم دیگر این است که شاهد تغییرات جزئی در گوشی‌های هوشمند هستیم و به‌همین دلیل کاربران تمایلی به تعویض گوشی‌های خود ندارند و بسیاری از کاربران هر سال یا حتی دو سال یک‌بار هم گوشی هوشمند جدیدی خریداری نمی‌کنند.

دلیل اصلی معرفی اندروید وان این است که بتواند به‌روزرسانی‌های منتشرشده را سریع دریافت کند. اما ظاهرا این اتفاق نمی‌افتد. بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند، از سیستم‌عامل اندروید وان در گوشی‌های هوشمند اندرویدی پرچمدر و بالارده‌ی خود استفاده نمی‌کنند. بلکه عموما اندروید وان روی گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی بازار در برخی بازارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌‌همین دلیل شرکت‌ها زمان و تلاش کمتری صرف گوشی‌های هوشمند اندروید وان می‌کنند. البته این بدان معنی نیست که کاربران چنین گوشی‌های هوشمندی از خرید دستگاه‌‌های این‌چنینی خودداری کنند یا احساس بدی به آن‌ها دست بدهد. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، یکی از دلایل اصلی دخیل در این موضوع، تغییرات مربوط‌به تراشه‌ی چنین گوشی‌های هوشمندی است که از عهده‌ی تولیدکنندگان خارج بوده و به تولیدکننده‌ی تراشه برمی‌گردد.

اندروید

در عمل، تنها یک شرکت همکاری واقعی با اندروید وان از خود نشان می‌دهد و به‌روزرسانی‌ها را به‌صورت منظم و سریع انجام می‌دهد. شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال برای گوشی‌های هوشمند نوکیا چنین رویکری دارد. اما این موضوع را درنظر داشته باشید که نوکیا تنها برای Android One یا Android Go چنین کاری را انجام می‌دهد. به‌طوری که وقتی آپدیتی آماده می‌شود، بیشتر کار سخت انجام شده است و می‌تواند خیلی راحت به‌روزرسانی را به مدل‌های دیگر هم توسعه دهد. هم‌اکنون، تنها تعداد انگشت شماری از گوشی‌های هوشمند اندروید پای را اجرا می‌کنند و تقریبا نیمی از این دستگاه‌ها مربوط‌به برند نوکیا هستند.

این روزها، هزینه‌ی توسعه، دریافت گواهی تأییدیه و انتشار به‌روزرسانی برای گوشی‌های هوشمند بسیار بالا است. وقتی صحبت از به‌روزرسانی می‌شود، به‌روزرسانی سیستم‌عامل میلیون‌ها کاربر مورد نظر است. درنتیجه بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند ترجیح می‌دهند گوشی‌ هوشمند جدیدی با مشخصات جدید به بازار عرضه کنند تا اینکه بخواهند به‌روزرسانی برای خط تولید فعلی گوشی‌های خود درنظر بگیرند. انجام این کار هم ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود و هم اینکه بازگشت سرمایه‌ی بیشتری به‌دنبال خواهد داشت. این موضوع به‌ویژه برای سازندگان اصلی و غول‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند بازار نیز صادق است. این شرکت‌ها به‌راحتی می‌توانند بدون نیاز به صرف هزینه‌ی زیاد، دستگاه جدیدی با برند جدید به بازار معرفی کنند. اما در این بین، کاربران تمایل ندارند با چنین شرایطی رو‌به‌رو شوند. کاربران عموما تمایل ندارند که به‌دلیل استفاده از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید یا نسخه‌ی به‌روزرسانی پچ امنیتی گوشی هوشمند جدیدی خریداری کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43858 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/10/12 تعداد مشاهده: 2665
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر