کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی محافظت از رایانه‌ها در برابر باج‌افزارها

باج‌افزار نوعی بدافزار است که فایل‌های شما را رمزگذاری می‌کند و تا زمانی که هزینه‌ای پرداخت نکنید، قفل آنها را باز نخواهد کرد. در این خبر سعی می‌کنیم به روش‌های مقابله با باج‌افزارها بپردازیم پس با سافت گذر همراه باشید.

باج‌افزار آنتی ویروس آنتی باج‌افزار رایانه کامپیوتر بدافزار

باج‌افزار چیست و چرا باید خود را برای مقابله با آنها آماده کنیم؟

همان‌طور که گفتیم، باج‌افزار نوعی بدافزار می‌باشد که یا ویندوز دستگاه شما را قفل می‌کند و یا فایل‌ها را رمزگذاری می‌نماید و تا زمانی که بابت بازگشایی آنها پولی دریافت نکرده است، آنها را باز نمی‌کند. این نرم‌افزارهای بد قلق ممکن است به خاطر بی‌احتیاطی کاربران و یا بدون دلیل خاصی در کامپیوتر افراد ایجاد شود مانند WannaCry.

WannaCry که معروف‌ترین باج‌افزار دنیا به حساب می‌آید، بیش از 300 هزار نفر در 150 کشور را درگیر خود ساخته و به خاطر نقص‌های موجود در ویندوز که توسط NSA کشف شدند، برای افراد مشکل به وجود آورده است. یک نمونه باج‌افزار دیگر، Cerber است که رایانه را به وسیله Trojan horse آلوده و سپس فایل‌ها را رمزگذاری کرده و بابت بازگشایی آنها از شما پول طلب می‌کند.

امکان دریافت این باج‌افزار از طریق دانلود فیلم‌ها و یا نرم‌افزارهای مختلف وجود دارد که در صورت چنین کاری، هکرها وارد عمل می‌شوند و فایل‌های شما را قفل می‌کنند. دیگر مثال‌های باج‌افزار، CryptoLocker، Petya، Bad Rabbit، AES-NI و Osiris می‌باشند.

باج‌افزار آنتی ویروس آنتی باج‌افزار رایانه کامپیوتر بدافزار

هر کسی باید به وسیله آنتی باج‌افزارها از داده‌های خود در برابر این نرم‌افزارهای آلوده محافظت نماید زیرا هزینه‌هایی که آنها دریافت می‌کنند، سال به سال در حال افزایش یافتن است. در سال 2018 با رشد 4 برابری باج‌افزارها روبه‌رو بوده‌ایم و این یعنی علاوه بر مقاومت در برابر چنین خطرات امنیتی، باید از حملات آنها نیز در امان بمانیم.

باج‌افزارها در سال 2017 به طور میانگین 1100 دلار از افراد اخاذی کرده‌اند بنابراین وجود یک آنتی ویروس مناسب به کاربران به شدت توصیه می‌شود زیرا داشتن یک نرم‌افزار آنتی ویروس به خودی خود باعث کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از رمزگذاری فایل‌ها خواهد شد. خوشبختانه راهکارهای پولی و رایگان زیادی هستند که می‌توانند از داده‌های شما در برابر بدافزارها مراقبت نمایند.

بهترین نرم‌افزار جهت مقابله با باج‌افزارها چیست؟

آپشن‌های زیادی برای مقاومت در برابر باج‌افزارها وجود دارد ولی پیشنهاد ما Acronis Ransomware Protection می‌باشد زیرا هم نرم‌افزار رایگانی است و هم فواید زیادی دارد. برای مثال، بکاپ‌گیری از فایل‌ها از آن جمله امکانات مهم است که به عنوان یک روش امنیتی دیگر به کار افراد خواهد آمد.

چگونگی کارکرد Acronis Ransomware Protection

با بررسی عملکرد سیستم در زمان‌های مختلف، می‌تواند از رایانه در برابر باج‌افزارهای معروف (مانند WannaCry، Osiris و Petya) و ناشناخته جدید محافظت نماید.

اگر یک اتفاق مشکوک سعی کرد تا فایل‌های شما را رمزگذاری کند یا به آنها آسیب بزند، Acronis Ransomware Protection آن را متوقف خواهد کرد و به شما هشدار می‌دهد. سپس به کاربر اجازه می‌دهد یا آن باج‌افزار را مسدود نماید یا اگر نرم‌افزار اشتباه تشخیص داده بود، اجازه ادامه فرآیند صادر شود.

اگر یک باج‌افزار سعی کرد فایل‌های شما را رمزگذاری کند یا به آنها آسیب بزند، امکان بازیابی آنها از طریق حافظه محلی پنهان رایانه وجود دارد. به علاوه، Acronis Ransomware Protection به اندازه 5 گیگابایت حافظه ابری رایگان به افراد می‌دهد که این مموری همیشه در حال بروزرسانی است بنابراین مهم‌ترین فایل‌های خود را در یک حافظه ابری بسیار امن نگه‌داری نمایید.

چگونگی دانلود، نصب و استفاده از Acronis Ransomware Protection به صورت رایگان

اولین گام، دانلود فایل نصبی این نرم‌افزار است که تنها 20 مگابایت حجم دارد. این اپلیکیشن در سیستم‌های ویندوز 7 SPI، 8، 8.1 و 10 قابل نصب می‌باشد. ضمن اینکه اصلاً باعث کاهش سرعت رایانه نخواهد شد و شما می‌توانید از آن در کنار آنتی ویروس خود بهره ببرید.

پس از دانلود، آن را نصب نمایید. شما باید یک حساب کاربری بسازید هرچند نیازی نیست بیشتر از نام و ایمیل خود را در اختیار Acronis Ransomware Protection قرار دهید. بعد از تکمیل نصب و رفتن به منوی اصلی، مدت زمان استفاده رایگان از نرم‌افزار برایتان فعال خواهد شد که نشان‌دهنده دو قسمت است: Active Protection و Cloud backup.

باج‌افزار آنتی ویروس آنتی باج‌افزار رایانه کامپیوتر بدافزار

در بخش Active Protection، فرآیندهایی که در رایانه در حال اجرا هستند را مشاهده خواهید کرد. اتفاقات آگاهی دهنده با رنگ آبی و در سمت راست، و اتفاقات امن با رنگ سبز مشخص شده‌اند. مشخصاً قرمز یعنی یک اتفاق مشکوک رخ داده است که با کلیک روی مدیریت فرآیندها (Manage processes) از این اتفاقات بیشتر مشاهده خواهید کرد که می‌توانید یا آنها را متوقف کنید و یا اجازه انجام کارها را به آنها بدهید.

باج‌افزار آنتی ویروس آنتی باج‌افزار رایانه کامپیوتر بدافزار

در بخش Cloud backup، روی آیکون تنظیمات کلیک کنید تا مشخص نمایید می‌خواهید از کدام فایل‌ها به صورت ادامه‌دار محافظت و در حافظه ابری 5 گیگابایتی از آنها فایل بکاپ تهیه شود. البته استفاده از این قسمت بستگی به خودِ شما دارد. اگر 5 گیگابایت حافظه ابری پر شد، با پرداخت سالانه 9.99 دلار حدود 250 گیگابایت، 19.99 دلار حدود 500 گیگابایت و 39.99 دلار حدود 1 ترابایت حافظه ابری جدید دریافت نمایید. برای مشاهده فایل‌های پشتیبان‌گیری شده، روی Browse کلیک کنید تا به وب‌سایت Acronis Ransomware Protection بروید.

خلاصه

مطمئناً در کنار آنتی ویروسی که داریم، با استفاده از یک آنتی باج‌افزار باید از رایانه و فایل‌های خود در برابر باج‌افزارها محافظت نماییم. گزینه‌های زیادی برای دانلود وجود دارند که Acronis Ransomware Protection بهترین آنها می‌باشد.

آیا شما نرم‌افزار آنتی باج‌افزار دیگری را می‌شناسید که کارایی آن با Acronis Ransomware Protection یکسان باشد؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43862 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/10/13 تعداد مشاهده: 2959
سافت گذر