کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاه دم دستی برخی افراد به معنویت در اینستاگرام

بی آزار تهرانی با اشاره به اینکه برخی افراد طبق ذائقه مخاطب در اینستاگرام پیام می‌گذارند که جو زدگی است، گفت: در اینستاگرام باید با کمک کار هنری چشم ها را خیره کرد اما کار هنری با تایید گرفتن برای جذب مخاطب متفاوت است.

نگاه دم دستی برخی افراد به معنویت در اینستاگرام

جلسه نقد و اندیشه؛ فضای مجازی، سواد رسانه ای و ارتباطات اجتماعی از نظر صاحب نظران امروز با موضوع روحانیت در فضای مجازی با حضور خطیب و فعال فضای مجازی حجت الاسلام و المسلمین احسان بی آزار تهرانی، خطیب و فعال فضای مجازی حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن صالحی، فعال فضای مجازی حجت الاسلام و المسلمین مسعود زارعیان در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی درباره موضوع چگونگی حضور روحانیون در فضای مجازی اظهار داشت: حضور در هر فضا نیازمند شناخت ادبیات مخصوص به آن فضا است اما اینکه ادبیات حضور در فضای مجازی را بدانیم به معنای تایید گرفتن از آن نیست.

این خطیب و فعال فضای مجازی اضافه کرد: گاهی برخی کاربران و حتی روحانیون در اینستاگرام پیامی را ارسال می‌کنند و گاهی از ترس از دست دادن مخاطبان پیامی را ارسال نمی‌کنند؛ به نوعی طبق ذائقه مخاطب پیام می‌گذارند که این محو شدن در مردم یا جو زدگی است؛ اگرچه در اینستاگرام باید با کمک کار هنری چشم ها را خیره کرد اما کار هنری با تایید گرفتن برای جذب مخاطب متفاوت است.

وی ادامه داد: در نتیجه محو شدن در این فضا است که وقتی یک نفر دختری را کتک می زند هزار نفر دیگر به اسم آن شخص پیج ایجاد می‌کنند تا به بهانه آن لایک بگیرند؛ وقتی صحبت از اینکه اینستاگرام فیلتر بشود یا نشود می شود برای این است که چنین چیزهای واقعا ناصواب را حذف کنند.

به گفته وی، شاهدیم که برخی مردم و روحانیون نگاه دم دستی در اینستاگرام دارند و به مردم می‌گویند همین حالتان خوب است و در همین فضا بمانید من خدا را برای شما دم دست می آورم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که امروز فضای مجازی در حال تبدیل‌شدن به قتلگاه جوانان است. به‌عنوان مبلغان دینی که وظیفه‌ تبلیغ دین را داریم باید حواسمان به جوانان در این عرصه باشد.

وی افزود: در شرایطی که دشمن برنامه‌ریزی می‌کند که جوانان را ذبح فرهنگی کند به‌ عنوان کسی که ردای دین به تن کرده باید وارد عرصه شویم و اتفاقا حضور جدی دشمن در این فضا تبدیل به انگیزه‌ای برای فعال شدنم در فضای مجازی شده است.

بی‌آزار تهرانی گفت: البته نوع حضور طلبه‌ها در فضای مجازی نباید ویترینی برای خودنمایی باشد.اکنون اینستاگرام به محور تبرج و خودنمایی تبدیل‌ شده است و بسیاری به‌ صورت ویترینی در آن فعالیت می‌کنند. لباس روحانیت لباس نبوت است و باید به احترام لباس حضور در فضای مجازی و به‌ویژه در اینستاگرام که نرخ کرامت انسانی و عادی‌ سازی گناه پایین آمده را قیمتی کنیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43921 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارس تاریخ خبر: 1397/10/20 تعداد مشاهده: 1608
کلید واژه ها: ,
سافت گذر