کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316256 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پس از خودرو بدون راننده، موتور سیکلت بدون راننده هم تولید شد

به گزارش سافت گذر، برای شرکت BMW، آینده حمل‌ونقل یعنی وسایل نقلیه بدون راننده و هیچ فرقی نمی‌کند که این وسیله موتور است یا خودرو.

موتور موتور سیکلت BMW هوندا یاماها خودرو بدون راننده موتور بدون راننده

در همایش بین‌المللی CES 2019 که در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، این تولیدکننده آلمانی از موتور سیکلتی رونمایی کرد که بدون راکب می‌تواند گاز دهد و ترمز کند.

این موتور که Motorrad نامیده می‌شود، برای افراد ماهر در زمینه موتورسواری تولید شده و دارای پایه RT 1200 GS می‌باشد. در واقع Motorrad اولین موتور بدون راننده BMW به حساب می‌آید.

موتور موتور سیکلت BMW هوندا یاماها خودرو بدون راننده موتور بدون راننده

وسیله نقلیه هوشمند تولید شده می‌تواند بدون کمک راننده، به صورت اتوماتیک سرعت بگیرد، دور بزند، سرعتش را با توجه به شرایط مختلف تنظیم کند و ترمز بگیرد. نکته جالب‌تر اینکه Motorrad قادر است با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و برای خود جای پارک پیدا نماید.

برای انجام این کارها، محصول BMW دارای سه قطعه بزرگ در عقب و کناره‌های خود بوده و حاوی سنسورها و دیگر رایانه‌های لازم برای حرکت روی دو چرخ می‌باشد.

آیا Motorrad به تولید انبوه خواهد رسید؟

متأسفانه بر خلاف اینکه معرفی Motorrad در همایش CES به خوبی رخ داد ولی به نظر نمی‌رسد BMW تصمیمی برای فروش آن به صورت گسترده داشته باشد. مطمئناً اکثر موتورسواران از اینکه ببینند وسیله نقلیه‌شان به صورت اتوماتیک حرکت می‌کند، احساس خوبی خواهند داشت ولی به هر حال، گویا برنامه BMW برای تولید انبوه Motorrad به این زودی‌ها به واقعیت تبدیل نخواهد شد.

کاربرد موتور سیکلت بدون راننده چیست؟

BMW می‌خواهد از مدل موتور سیکلت‌های هوشمند استفاده کند به این دلیل که دانش رانندگی را فرا گیرد و به راننده شرایط خطرناک را بشناساند تا در آینده با مشکلات راحت‌تر روبه‌رو شود.

هدف این است تا نسل آتی دستگاه‌های کمک‌کننده به موتورسواران ساخته شود و شرایط خطرناک (مانند موانع، ترمز اضطراری و . . . ) و تصادفات احتمالی را تشخیص دهد.

چنین سیستمی برای این است که به رانندگان کمک کند همچنان مهارت‌های خود را افزایش داده و احتمالات آسیب دیدن را به حداقل برساند البته باید منتظر بمانیم تا چنین فناوری‌هایی را در شرایط واقعی ببینیم.

در پایان اشاره کنیم که BMW تنها تولیدکننده موتور سیکلت بدون راننده نیست. سال گذشته کمپانی‌های ژاپنی یاماها و هوندا نیز از نمونه‌های موتور هوشمند رونمایی کردند. ضمن اینکه تولیدکننده آلمانی قطعات یعنی Bosch نیز تکنولوژی محرکه گاز را سال گذشته معرفی کرد که می‌تواند موتور را در مواقع لیز خوردن روی زمین به تعادل برساند.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43927 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/10/21 تعداد مشاهده: 2009
سافت گذر