کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی‌های امنیتی واتس‌اپ افزایش می‌یابد

پیام‌رسان واتس‌اپ در نظر دارد با افزودن ویژگی تاچ آی‌دی - Touch ID به نسخه اندروید این اپلیکیشن ویژگی‌های امنیتی آن را افزایش دهد.
ویزگی‌های امنیتی واتس اپ افزایش می‌یابد
واتس‌اپ در سال گذشته استفاده از ویژگی‌های امنیتی جدید خود را برای سیستم عامل IOS آغاز کرده بود و با استفاده از تشخیص چهره و یا اثر انگشت(Face ID and Touch ID) اجازه ورود به اپلیکیشن را به کاربران IOS می‌داد. حال تیم پشتیبانی واتس‌اپ تصمیم گرفته نسخه‌ای سازگار با ویژگی‌های امنیتی جدید را برای سیستم عامل اندروید نیز تولید کند.

خوشبختانه در نسخه آزمایشی واتس‌اپ جدید یکی از دو ویژگی امنیتی برای اندروید گنجانده شده است. ویژگی تشخیص اثر انگشت سطح ایمنی این اپلیکیشن را به خوبی افزایش می‌دهد. کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی با استقبال از این اقدام واتس‌اپ امیدوار هستند با ارائه هرچه زودتر واتس اپ جدید بتوانند از آن استفاده کنند.

با استفاده از این ویژگی واتس‌اپ کاربران می‌توانند با تعریف اثر انگشت خود در هر زمان که خواستند وارد این اپلیکیشن شوند و دیگر نیازی به وارد کردن کد نداشته باشند. واتس‌اپ اعلام کرده در نسخه اندروید نیز همانند نسخه IOS کاربر می‌تواند ضمن استفاده از سنسور اثر انگشت گوشی، اثر انگشت خود یا شخص دیگری را به دستگاه و نرم‌افزار معرفی کند تا با خیالی آسوده وارد برنامه شود.

البته جای نگرانی برای آن دست از طرفداران واتس‌اپ که گوشی آن‌ها به سنسور اثر انگشت مجهز نیست، وجود ندارد زیرا این نرم‌افزار در صورت عدم وجود سنسور اثر انگشت در گوشی کاربر و یا حتی درست عمل نکردن این سنسور، با استفاده از همان روش ارسال کد به تلفن همراه و یا ایمیل شما امکان دسترسی به برنامه را مهیا می‌‌کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43950 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: باشگاه خبرنگاران تاریخ خبر: 1397/10/23 تعداد مشاهده: 1668
کلید واژه ها: ,
سافت گذر