کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز 7 از سال 2020 ناامن خواهد شد

به گزارش سافت گذر، ویندوز 7 که یکی از موفق‌ترین سیستم عامل‌های دنیا به حساب می‌آید، به نظر به پایان عمر خود نزدیک شده است زیرا از یک سال دیگر، پچ‌های امنیتی برای آن ارسال نخواهد شد. به همین دلیل در حال حاضر مایکروسافت کاربران را تشویق می‌کند تا از ویندوز 10 استفاده کنند.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 7 ویندوز 8 ویندوز 10

چرا به پایان آمدن عمر ویندوز 7 مهم است؟

اگرچه رایانه دارای ویندوز 7 به یک‌باره متوقف نخواهد شد ولی عدم عرضه بسته‌های امنیتی برای این پلتفرم، زمینه حمله هکرها را فراهم خواهد کرد. ضمن اینکه مشکلات امنیتی موجود از بین نخواهد رفت و این یعنی دیگر کمپانی‌ها نیز از ویندوز 7 پشتیبانی نخواهند کرد. به علاوه، جدیدترین نسخه نرم‌افزار یا بازی محبوب ممکن است برای ویندوز 7 عرضه نشود. البته در این بین، تجارت‌ها و دولت‌ها می‌توانند قراردادهای پشتیبانی را برای ویندوز 7 با مایکروسافت به امضا برسانند.

اگر شما هم نمی‌خواهید از ویندوز 10 استفاده کنید، باید به 35 درصد کاربران ویندوز 7 بپیوندید. البته این آمار به اعداد و ارقام سال آخر ویندوز ایکس‌پی نیز شباهت دارد یعنی این پلتفرم محبوب در آن زمان 25 درصد کاربران ویندوز را به خود اختصاص داده بود.

ویندوز 10 هنوز نتوانسته به محبوبیت بالایی دست یابد و اگرچه تا کنون آپدیت‌های مختلفی برای آن عرضه شده ولی باگ‌های زیادی در آن وجود دارد.

اگر شما هم نمی‌خواهید ویندوز 10 را نصب کنید و دوست ندارید با ویندوز 7 خداحافظی نمایید، بهترین راه‌حل نصب ویندوز 8 است زیرا گفته می‌شود این پلتفرم تا چند سال آینده توسط مایکروسافت پشتیبانی خواهد شد.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43981 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/10/26 تعداد مشاهده: 2260
سافت گذر