کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مهم‌ترین ویژگی‌های اندروید Q مشخص شد

به گزارش سافت گذر و به نقل از سایت XDA Developers، برخی ویژگی‌های محبوب‌ترین سیستم عامل دنیا تحت عنوان اندروید Q مشخص شده هرچند ممکن است هیچ‌کدام از آنها را در نسخه نهایی آن نبینیم.

سیستم عامل اندروید اندروید P اندروید Q گوگل

حالت تیره

مهم‌ترین ویژگی اندروید Q، حالت تیره است؛ یعنی ویژگی که کاربران مدت‌هاست منتظر آن هستند. قرار است یک گزینه (Set dark mode) زیر تنظیمات صفحه نمایش مشاهده شود تا بتوانیم حالت تیره را روشن کنیم بر این اساس، تنظیمات، لانچر و فایل‌های اپلیکیشن‌ها به رنگ تیره در خواهند آمد. البته هنوز مشخص نیست که آیا نرم‌افزارهای گوگل نیز در این بین تأثیر خواهند پذیرفت یا خیر.

سیستم عامل اندروید اندروید P اندروید Q گوگل

ویژگی استمراری اندروید Q

یک گزینه به نام force desktop mode در نسخه بعدی اندروید خواهد بود که تجربه کار کردن در نمایشگرهای بزرگ را به کاربر اعطا خواهد کرد. این قابلیت، کارایی شبیه ویژگی‌های Continuum مایکروسافت، DeX سامسونگ و حالت دسکتاپ هوآوی دارد و تا کنون یک آپشن اختصاصی برای سیستم عامل اندروید نبوده است.

دسترسی‌های جدید به اپلیکیشن‌ها

دسترسی‌های جدیدی به اپلیکیشن‌ها قرار است داده شود بر این اساس، یک آپشن وجود خواهد داشت تا نرم‌افزارها را مجبور نماید فقط در حالی که اجرا می‌شوند، از GPS استفاده نمایند؛ ویژگی شبیه قابلیت موجود در iOS. کاربران همچنین می‌توانند ببینند کدام نرم‌افزارها دسترسی‌ها را قبول و یا رد کرده‌اند.

ضمن اینکه همان‌طور که انتظار می‌رود، گزینه‌های بیشتری در بخش تنظیمات Developer options وجود خواهد داشت. به علاوه، در قسمت Accessibility options هم ویژگی‌هایی نظیر Time to take action و Time to read به چشم خواهد خورد. با این گزینه‌ها، کاربران می‌توانند مشخص کنند یک پیام چه مدت پس از به نمایش درآمدن، از قسمت نوار اعلان حذف شود.

مطمئناً ماه‌های زیادی تا معرفی اندروید Q باقی مانده ولی با توجه به اینکه نسخه پیش‌نمایش اندروید P در سال گذشته در ماه مارس منتشر شد، بد نیست با ویژگی‌های این سیستم عامل جدید آشنا شویم.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43990 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/10/27 تعداد مشاهده: 2568
سافت گذر