کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

حالت تیره این‌بار در گوگل اسیستنت

به گزارش سافت گذر، هر چه روزهای بیشتری می‌گذرد، اپلیکیشن‌های بیشتری هم به حالت تیره یا Dark Mode مجهز می‌شوند. این ویژگی که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است، به زودی راه خود را به گوگل اسیستنت نیز پیدا خواهد کرد.

گوگل گوگل اسیستنت حالت تیره دستیار صوتی گوگل دستیار هوشمند گوگل

برای بسیاری از افراد، گوگل اسیستنت بهترین دستیار صوتی هوشمند در دنیاست. بر اساس چندین بیانیه گوگل در CES امسال، این دستیار صوتی در بیش از 1 میلیارد گوشی اندرویدی فعال بوده و به همین دلیل است که بروزرسانی‌های آن به صورت مکرر و ادامه‌دار می‌باشد. حالا به نظر می‌رسد باید به زودی شاهد ویژگی‌های پر تقاضا مانند حالت تیره در آن خواهیم بود.

حالت تیره چیست؟

مدتی است که حالت تیره در بسیاری از گوشی‌ها ورود پیدا و کمپانی‌های مختلف نیز از آن استفاده کرده‌اند. این ویژگی بیشتر برای کاهش چشم درد به وجود آمده است زیرا نور کمتری را به سمت صورت فرد کاربر منعکس می‌کند. به دلیل اینکه بسیاری از افراد پیش از خواب در تاریکی از گوشی استفاده می‌کنند، نور موبایل بر قوه بینایی آنها تأثیرات مخربی خواهد داشت که حالت تیره رنگ پس‌زمینه را مشکی می‌کند تا چشم‌ها کمتر آسیب ببینند. به علاوه، اگر این قابلیت در گوشی با صفحه نمایش OLED مشاهده شود، مطمئناً بر عمر باتری نیز تأثیر مثبت می‌گذارد زیرا پیکسل‌های نمایشگر خاموش می‌شوند.

گوگل گوگل اسیستنت حالت تیره دستیار صوتی گوگل دستیار هوشمند گوگل

از چه زمانی این ویژگی در گوگل اسیستنت در دسترس قرار می‌گیرد؟

نسخه 9.5 بتا گوگل اسیستنت که حاوی حالت تیره است، دیشب منتشر شد. این ویژگی در دو حالت فعال است 1) هنگام روشن بودن گزینه مربوط به ذخیره انرژی و 2) هنگام فعال بودن گزینه Always On در حالت شب از قسمت تنظیمات Developer options.

لازم به ذکر است که گزینه مذکور در اکثر بخش‌های گوگل اسیستنت مشاهده خواهد شد. البته ممکن است برخی قسمت‌ها را مشاهده نمایید که هنوز سفید بوده و فقط متن سیاه است. این‌گونه نتیجه‌گیری می‌شود که حالت تیره برای گوگل اسیستنت هنوز در حال توسعه می‌باشد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم چه زمانی حالت تیره در دستیار صوتی گوگل وارد نسخه پایدار می‌شود. فعلاً تنها نکته‌ای که قطعی است، حضور این قابلیت در گوگل اسیستنت، پس از گوگل مپس و یوتیوب می‌باشد.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44025 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/02 تعداد مشاهده: 1809
سافت گذر