کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316237 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال ادغام اینستاگرام، فیسبوک مسنجر و واتس‌اپ

به گزارش سافت گذر، فیسبوک مسنجر در ایالات متحده، واتس‌اپ در اروپا و هند و اینستاگرام در جهان، شبکه‌های اجتماعی محبوبی هستند و حالا بر اساس گزارش جدید منتشر شده توسط نیویورک‌تایمز، مارک زاکربرگ به عنوان مدیرعامل فیسبوک برنامه دارد همه این اپلیکیشن‌ها را با هم ادغام کند.

فیسبوک فیسبوک مسنجر اینستاگرام واتس‌اپ مارک زاکربرگ

از واتس‌اپ به مسنجر پیام ارسال کنید

ادغام این نرم‌افزارها که فعلاً در مراحل اولیه خود قرار دارد سبب خواهد شد هزاران کارمند به تدریج همه سرویس‌ها را یکی کنند. وقتی این اتفاق رخ داد، پلتفرم به وجود آمده به صورت مستقل کار خواهد کرد و زیرساخت مربوط به آنها یکی خواهد بود.

این یعنی کسی که از واتس‌اپ استفاده می‌کند، می‌تواند به کسی که فقط فیسبوک مسنجر دارد پیام ارسال نماید و برعکس. چنین ویژگی به ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام نیز مربوط خواهد بود اگرچه احتمال دارد این قسمت از پرطرفدارترین شبکه اجتماعی دنیا به یک نرم‌افزار مستقل تبدیل گردد.

به خاطر مشکلات امنیتی اخیر فیسبوک، زاکربرگ تصمیم دارد اینستاگرام را به زیرساخت پسورد سرتاسری مجهز کند. این یعنی شبکه اجتماعی نامبرده دیگر به نفع خود پیام ارسال نخواهد کرد. البته با این وجود باز هم شاهد تبلیغات در سه اپلیکیشن خواهیم بود.

این احتمال وجود دارد که انجام چنین کاری بیشتر به درد کاربران اینستاگرام و فیسبوک بخورد زیرا آنها قادر خواهند بود پست‌های خود را در این دو شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری نمایند. با این کار، تبلیغات گسترده‌تری هم رخ خواهد داد.

البته باید ببینیم فیسبوک چگونه پس از این اتفاق کار خواهد کرد. به طور کلی، واتس‌اپ فعلاً به شماره تلفن نیاز دارد در حالی که اینستاگرام و فیسبوک مسنجر تنها به ایمیل نیازمند هستند.

نکته مبهم دیگر، به استوری‌ها مربوط می‌شود. در حال حاضر اینستاگرام، فیسبوک مسنجر و واتس‌اپ این ویژگی را دارند و منطقی آن است که قابلیت مذکور در همه آنها وجود داشته باشد ولی اگر این اتفاق رخ دهد، اینستاگرام با افت شدید مواجه خواهد شد. به همین خاطر، به نظر می‌رسد استوری گذاشتن یا از واتس‌اپ و مسنجر از بین و یا با همین شکل فعلی به کار خواهد رفت.

چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد؟ امسال؟ سال آینده یا سال 2021؟

بر اساس گزارش جدید، اتخاذ این تصمیم سبب ایجاد مشکلات درون خانوادگی در فیسبوک شده است. در واقع، چندین کارمند طی دیدار ماه گذشته که با زاکربرگ داشته‌اند، به این موضوع اعتراض کرده‌اند.

در حال حاضر فیسبوک تصمیم دارد این کار را یا تا پایان امسال و یا ابتدا 2020 انجام دهد. البته این غول دنیای تکنولوژی موضوع مذکور را به صورت غیرمستقیم تأیید کرده است.

زاکربرگ فعلاً برای کسب درآمد برنامه خاصی ندارد ولی ادغام سه شبکه اجتماعی و افزایش مصرف اینترنت مطمئناً درآمد زیادی برای فیسبوک به ارمغان خواهد آورد.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44055 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/06 تعداد مشاهده: 1937
سافت گذر