کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی تغییر رنگ چراغ LED اعلانات در اندروید

در اندروید گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی وجود دارد که بعضاً همین آپشن‌ها سبب شده تا برخی‌ها این سیستم عامل را انتخاب کنند. یکی از امکانات محبوبترین سیستم عامل دنیا، تغییر رنگ چراغ LED اعلانات است. اما چگونه باید این کار را انجام داد؟ با سافت گذر تا روش تغییر رنگ چراغ LED اعلانات را آموزش ببینید.

چراغ LED اندروید اپلیکیشن نرم‌افزار

LED همان چراغ کوچک بالای گوشی است که هنگام دریافت اعلان جدید روشن می‌شود. چیزی که ممکن است شما از آن بی‌خبر باشید این است که می‌توانید رنگ آن را برای هر اپلیکیشن تغییر دهید.

چرا رنگ چراغ LED اعلانات را شخصی‌سازی کنیم؟

انجام این کار کاملاً به تصمیم شما بستگی دارد. البته این به معنای بی‌ارزش بودن چنین اقدامی نیست ولی در صورتی که رنگ چراغ LED را عوض کردید، گوشی شما نسبت به گوشی دیگران یک تفاوت محسوس خواهد داشت.

فایده دیگر این کار، دریافت اعلانات هنگامی است که گوشی سایلنت می‌باشد یعنی صدایی پخش نخواهد شد ولی نور چراغ نشان می‌دهد که پیامی به موبایل رسیده است. برخی اپلیکیشن‌ها اجازه تغییر رنگ چراغ LED را می‌دهند؛ برای مثال، می‌توانید مشخص کنید رنگ LED هنگام دریافت اعلانات واتس‌اپ به سبز تغییر کند.

متأسفانه بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های اندروید گزینه تغییر رنگ چراغ LED را در تنظیمات قرار نمی‌دهند که در این صورت برای انجام این کار باید از یک اپلیکیشن استفاده کنید.

اپلیکیشن Light Manager

چراغ LED اندروید اپلیکیشن نرم‌افزار

وقتی نرم‌افزار Light Manager را دانلود و نصب کردید، باید به آن اجازه دهید به اعلانات دسترسی داشته باشد. برای انجام این کار پیامی در Light Manager ظاهر خواهد شد که لمس آن سبب اجازه دادن خواهد شد.

با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید برای همه چیز از جمله تماس‌های از دست رفته، پیام‌ها، ایمیل‌ها، ساعت‌های هشدار، تقویم، واتس‌اپ، فیسبوک، توییتر، ظرفیت باتری و . . . رنگ متفاوتی تنظیم کنید. فقط کافی است از میان گزینه‌های موجود یکی را برگزینید.

همان‌طور که در اسکرین شات می‌بینید، همه تنظیمات به وسیله دسته‌بندی‌های مختلف به ترتیب قرار گرفته‌اند که در این بخش امکان تغییر رنگ چراغ LED فراهم شده است. یکی از نقاط قوت Light Manager، آپشن‌های متعدد شخصی‌سازی است.

تنها نکته منفی این اپلیکیشن، وجود تبلیغات زیاد در آن است که برای راحت شدن از دست چنین بنرهایی فقط کافی است با پرداخت 1.49 دلار از نسخه کامل آن بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که Light Manager برای تغییر رنگ LED به تنظیمات زیادی باید دسترسی داشته باشد.

اپلیکیشن Light Flow Pro

چراغ LED اندروید اپلیکیشن نرم‌افزار

درست مانند نرم‌افزار قبلی که معرفی کردیم، با Light Flow Pro نیز می‌توانید رنگ چراغ LED اعلانات را تغییر دهید. در این اپلیکیشن، به بیش از 600 برنامه و اتفاقات سیستمی مانند تماس‌های از دست رفته، ساعت‌های هشدار و . . . دسترسی داده شده است. مهم‌تر اینکه، شما می‌توانید مهم‌ترین اعلانات را اولویت‌بندی نمایید. بر خلاف Light Manager، اپلیکیشن Light Flow Pro لرزش و صداهای مختلف هم دارد.

لازم به ذکر است که Light Flow Pro با همه گوشی‌ها درست کار نمی‌کند بنابراین ممکن است گوشی شما از آن دسته باشد. ضمن اینکه این نرم‌افزار برای کارایی بیشتر به گزینه‌های زیادی از موبایل دسترسی خواهد داشت.

شما برای تغییر رنگ چراغ LED از چه اپلیکیشنی استفاده می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44108 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/12 تعداد مشاهده: 2038
سافت گذر