کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پلیس فتا خواستار مسدود شدن سایت دیوار شد

یک مقام پلیس فتا از دادستانی تهران خواسته که با توجه به افزایش جرایم در سایت دیوار این سایت مسدود شود.

سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتای تهران بزرگ در این درخواست به ناتوانی مدیران سایت دیوار را در کنترل آگهی ها و افزایش میزان جرایم در این سایت اشاره کرده است.
درخواست مسدود شدن سایت دیوار توسط پلیس فتااین مقام انتظامی به روزنامه جام جم گفته است که ۲۰ درصد جرایم سایبری از بستری مثل سایت دیوار و آسیب پذیر بودن این سایت موجب تبلیغ فعالیت کلاهبرداران و متضرر شدن مردم میشود.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ گفته است موضوع این سایتها را باید جدی گرفت.

به گفته سرهنگ کاظمی وقتی آگهی های این سایتها رصد شود می بینید یک شماره تلفن یک بار آگهی فروش خودرو، یک بار آگهی فروش یخچال و بار دیگر آگهی فروش پرنده می‌گذارد. قطعا چنین فردی کلاهبردار است. 

پرونده کلاهبرداریهای متعدد در سایت دیوار
رییس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به پرونده تشکیل شده در تهران بزرگ در ارتباطات با کلاهبرداری درسایت دیوار گفته است: پلیس فتا هیچ مجوز برای فعالیت این سایت نداده است و بر توان پلیس فتا نیست بر تمام آگهی ها و اقدامات سایت نظارت کند.

به گفته سرهنگ کاظمی امسال ۳۰۰۰ پرونده کلاهبرداری مرتبط با سایت دیوار در پلیس فتا تشکیل شده است.

همچنین تاکنون ۳۰ متهم در این رابطه دستگیر شده‌اند.

مبلغ کلاهبرداری‌های انجام شده از طریق سایت دیوار به ۲ میلیارد تومان می رسد.

کلاهبرداری یکی از جرایم رخ داده در سایت دیوار است و ما شاهد خرید و فروش اجناس ممنوعه در آن و ارایه خدمات نامتعارف هستیم
سرهنگ کاظمی
 
این مقام انتظامی می‌گوید کلاهبرداری یکی از جرایم رخ داده در سایت دیوار است و ما شاهد خرید و فروش اجناس ممنوعه در آن و ارایه خدمات نامتعارف هستیم.

به گفته وی مرد آزارگری طعمه‌هایش را از طریق این سایت انتخاب می‌کرد. 

درخواست برای مسدود کرد سایت دیوار
سرهنگ کاظمی گفته است که از دادسرای جرایم رایانه‌ای درخواست شده با دستور قضایی تا زمانی که مسوولان سایت دیوار راهکاری برای امنیت مراجعه کنندگان در نظر نگیرند آن را مسدود کنند.

روزنامه جام جم سایت دیوار
روزنامه جام جم امروز در کنار مصاحبه با یک مقام پلیس فتا دو خبر دیگر درباره کلاهبرداری از طریق سایت دیوار را منتشر کرده است
به گفته وی مدیران سایت دیوار مدعی هستند که سایت دیوار بیش از ۴۰ میلیون کاربر دارد و خودشان هم راهکاری برای حل مشکلات موجود ندارند.
روزنامه جام جم سایت دیوار
وی تاکید کرد در حال حاضر این سایت به بازاری تبدیل شده که مجرمان به راحتی در آن می‌چرخند و طعمه را شناسایی کرده و لطمات سنگین مالی به بار می‌آورند

رییس پلیس فتا در خصوص دیگر سایتهای مشابه هم گفته است: سایت های دیگر هم باید ضریب امنیتی و نظارتی خود را افزایش دهند تا در پوشش و فروش کالا به بستری برای وقوع جرایم تبدیل نشود.

گفتنی است دو سال قبل رییس اتحادیه مشاوران املاک هم خواستار مسدود شدن دیوار شده بود. او گفته بود دیوار از یک سو باعث ضرر به صنف مشاوران املاک شده و از سوی دیگر ریسک معاملات را بالا برده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44169 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/11/16 تعداد مشاهده: 2526
سافت گذر
نظرات بینندگان

سهیل 1397/11/16 19:49
با سلام
بنده چند سال پیش به پول احتیاج داشتم، مجبور شدم چند قلم از کالاهامو توی دیوار به صورت همزمان آگهی کنم، که اتفاقا همشون هم به خوبی فروش رفتن، فقط خوب شد پرنده جزو کالاهام نبود وگرنه قطعا مجرم میشدم!