کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گزارش ویژه؛ چرا گوشی‌های ال‌جی مانند گذشته پرطرفدار نیستند؟

بازار گوشی‌های هوشمند جایی نیست که هر شرکتی بتواند دوام بیاورد برای همین، تولیدکنندگان مختلف برای جلب رضایت مشتریان و البته کسب درآمد، ایده‌های جدیدی پیاده می‌کنند. اما گاهی اوقات کمپانی‌های بزرگی مسیر پیشرفت را گم کرده و نمی‌دانند چگونه تجارت خود را در این بازار ادامه دهند. شاید فکر کنید منظور ما کمپانی‌های کوچکی است که رندر و پتنت نشان دادند ولی هرگز آن را به مرحله تولید نرساندند اما ما می‌خواهیم در مورد ال‌جی صحبت کنیم و بگوییم چرا این کمپانی کره‌ای حضور موفقی در بازار گوشی‌های هوشمند ندارد. با سافت گذر همراه باشید.

ال‌جی گوشی LG

اگرچه ال‌جی در آمریکای شمالی یک برند محبوب است و در سال 2014 توانسته بود حتی رکورد فروش خودش را نیز بشکند ولی در سال 2018 با کاهش 26 درصدی فروش محصولاتش روبه‌رو شده که البته این کاهش باز هم ادامه داشته و سبب نگرانی مدیران و سرمایه‌گذاران آن شده است.

اولین و جدی‌ترین مشکل در سال 2015 و با مدل G4 آغاز شد. اشکالی که در این دستگاه وجود داشت کاربران را مجبور کرد تا گوشی‌هایشان را به نمایندگی‌ها برده و آنها را تعویض یا تعمیر نمایند. متأسفانه این مشکل در گوشی‌های جدید نیز مشاهده شد تا بسیاری از افراد تلفن‌های هوشمند ال‌جی را دیگر جدی نگیرند.

برای اینکه شرایط را تغییر دهد، ال‌جی مدل G5 را به‌گونه‌ای تولید کرد که مشتریان می‌توانستند از امکاناتی که در پایین آن وجود داشت استفاده نمایند. اگرچه این ایده روی کاغذ جذاب است ولی نه تنها باعث بهبود شرایط نشد، بلکه اوضاع ال‌جی وخیم‌تر نیز گردید.

ال‌جی گوشی LG

مدل G6 هم مانند مدل پیشین خود چندان موفق نبود و در حالی که دیگر پرچمداران سایر شرکت‌ها از اسنپدراگون 835 استفاده می‌کردند، پیشرفته‌ترین دستگاه این کمپانی کره‌ای از اسنپدراگون 821 بهره می‌برد تا بتوانیم بگوییم ال‌جی دیگر قافیه را در بازار گوشی‌های پیشرفته به سایر شرکت‌ها باخت.

به طور کلی، جدیدترین گوشی ال‌جی به نام G7 ThinQ دستگاه خوبی است ولی اسم عجیب آن در ذوق مشتریان می‌زند. این کمپانی سعی کرد با آوردن برند ThinQ از لوازم خانگی به گوشی‌های هوشمند، نشان دهد کاربران می‌توانند از فناوری هوش مصنوعی برای کنترل یخچال و ماشین لباسشویی استفاده کنند اما به جای اینکه بازار بهتر شود، سردرگمی ایجاد شد. حتی الآن هم خیلی‌ها نمی‌دانند باید ThinQ را چگونه تلفظ کنند.

بعد از مدتی مشخص شد که بخشی از صفحه نمایش G7 ThinQ سبب می‌شود تا ظرفیت باتری بسیار سریع خالی گردد. به همین خاطر از آن جایی که پرچمدار ال‌جی زیر ذره‌بین افراد بود، خیلی‌ها تصمیم گرفتند دیگر سراغ محصولات این برند کره‌ای نروند.

پس از سری G، ال‌جی تصمیم گرفت سری V را تولید کند که با دو مدل اولیه V10 و V20 و نمایشگر کوچکی که در آنها وجود داشت، نبض بازار را در اختیار بگیرد ولی حالا که به نوع طراحی آن دو دستگاه نگاه می‌کنیم، به سختی آثاری از مدرنیسم را در آنها می‌یابیم زیرا صفحه نمایش ثانویه همان کاری را می‌کند که ناچ در گوشی‌های امروزی انجام می‌دهد.

اگرچه دو مدل V10 و V20 مشتریان خود را پیدا کردند ولی باز هم افراد زیادی سراغ آنها نرفتند زیرا سایز بزرگی داشته و نسبت به دیگر نمونه‌های پیشین از ظاهر زیبایی نیز برخوردار نبودند. به علاوه، بر خلاف اینکه می‌توانستیم باتری آنها را عوض کنیم ولی به خاطر ضد آب نبودن، باز هم نتوانستند توجه مشتریان را جلب کنند. از آن زمان تا کنون، تفاوت زیادی میان سری G و V مشاهده نمی‌شود در حالی که تفاوت‌ها میان پرچمداران سایر شرکت‌ها با پرچمداران ال‌جی بسیار زیاد است. در نهایت شایعه شد که این کمپانی می‌خواهد دو خط تولید را با یک‌دیگر ترکیب نماید.

ال‌جی گوشی LGال‌جی گوشی LG
تفاوت میان مدل‌های V40 و G7 ThinQ را مشاهده کنید

در زمینه نرم‌افزاری هم ال‌جی نمایش جالب توجهی ندارد. این شرکت خیلی دیر آپدیت عرضه کرده و خیلی سریع پشتیبانی خود را از گوشی‌ها قطع می‌کند و تنها به بسته‌های امنیتی بسنده می‌نماید. ضمن اینکه این کمپانی رده 16 عرضه آپدیت را میان سایر شرکت‌ها کسب کرده و رابط کاربری UX هم نتوانسته انتظارات افراد را برآورده کند.

دوربین گوشی‌های ال‌جی و لنز زاویه گسترده آنها نقطه قوت محصولات این کمپانی کره‌ای به حساب می‌آید هرچند اپلیکیشن دوربین این‌بار مشکل‌ساز است. البته این شرکت در یک بازه زمانی با ارائه دکمه‌های پیمایشی در دوربین، شرایط عکاسی حرفه‌ای بدون نیاز به نصب اپلیکیشن دیگر را فراهم کرد ولی مدتی است در این زمینه نیز نوآوری به وجود نیاورده است. در واقع هنوز حالت پرتره را در نرم‌افزار دوربین گوشی‌های ال‌جی مشاهده نکرده‌ایم. جدیدترین گزینه موجود در این برنامه، Tripe Shot نام دارد که سبب می‌شود با هر لنز گوشی مدل V40 یک عکس بگیریم. البته این کار کمی طول می‌کشد، به علاوه هنوز کسی نتوانسته کاربرد این قابلیت را برای ما روشن کند. همچنین دیگر نقطه‌ضعف پرچمداران ال‌جی، دوربین سلفی آنها می‌باشد.

ال‌جی گوشی LG

علی رغم تمام این اتفاقات، ال‌جی باز هم تصمیم ندارد صحنه رقابت را ترک کند و می‌خواهد دوباره گوشی هوشمند تولید نماید. اما عجیب‌تر آن‌که کمپانی کره‌ای برنامه‌ای برای کاهش قیمت محصولاتش ندارد و حتی به نظر نمی‌رسد ویژگی‌های جدید و جذابی هم به آنها اضافه کند. این را نیز اضافه کنیم که وجود قابلیت‌های عجیب و غریب در این دستگاه‌ها ادامه دارد که از آن جمله می‌توانیم به Quad DAC اشاره کنیم.

اما خبر خوب این است که متقاضیان خرید گوشی‌های ال‌جی، می‌توانند چند ماه دیگر صبر کنند تا محصولات این کمپانی کره‌ای ارزش خود را از دست داده و قیمت‌شان کاهش یابد.

با این وجود انتظار نداشته باشید که ال‌جی دیگر گوشی هوشمند تولید نکند زیرا لوازم خانگی این شرکت همچنان طرفداران خاص خود را دارند.

شما فکر می‌کنید چرا ال‌جی با این افت شدید فروش گوشی‌های هوشمند روبه‌رو شده است؟


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44222 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/24 تعداد مشاهده: 2405
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر