کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316093 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اولین تصاویر از گوشی 5G ال‌جی V50 ThinQ

به گزارش سافت گذر، اگرچه قرار است به زودی از گوشی ال‌جی V50 ThinQ رونمایی شود ولی نسخه قبلی این دستگاه (V40 ThinQ) به تازگی به قاره آسیا رسیده است. حالا با تصویر جدیدی که از پرچمدار آتی ال‌جی منتشر شده، می‌توانیم تا حدودی مشخصات فنی، ویژگی‌های ظاهری و شیوه اتصال آن را بیان کنیم.

ال‌جی ال‌جی V50 ThinQ ال‌جی G8 ThinQ

ال‌جی اعلام کرده که در تاریخ 24 فوریه به صورت رسمی از مدل V50 ThinQ رونمایی خواهد کرد بنابراین علاوه بر G8 ThinQ، شاهد رونمایی از اولین محصول 5G کمپانی کره‌ای خواهیم بود. حالا به خاطر انتشار تصاویری از این گوشی توسط Evan Blass در توییتر، می‌توانیم ببینیم ویژگی‌های ظاهری محصول ال‌جی چگونه است.

قسمت جلویی دستگاه ما را یاد مدل V40 می‌اندازد که دو دوربین برای گرفتن تصاویر سلفی داشت ولی این‌بار خبری از ناچ در نمایشگر نیست. در قاب پشتی هم سه لنز به عنوان دوربین اصلی می‌بینیم؛ درست مانند مدل G8.

مشخصات فنی و قیمت

اگرچه همه انتظار دارند که اولین گوشی 5G ال‌جی را ببینند ولی بعید است کسی مدل V50 ThinQ را آن دستگاه بداند.

چنان‌چه شایعات بوی واقعیت به خود گرفتند، پرچمدار جدید ال‌جی شش ماه زودتر از موعد هر سال معرفی خواهد شد.

استراتژی ال‌جی این است که علاوه بر معرفی پرچمدار 5G یعنی V50 ThinQ، یک گوشی معمولی هم تولید کند تا هوای کسانی که نمی‌خواهند بابت شبکه نسل 5 ارتباطات پول بدهند را داشته باشد. یک سایت کره‌ای معتقد است که قسمت محصول 5G ال‌جی حدود 1162 تا 1340 دلار خواهد بود.

ال‌جی V50 ThinQ 5G احتمالاً با صفحه نمایش 6 اینچی، پردازنده کووالکوم اسنپدراگون 855 و باتری 4000 میلی‌آمپری تولید خواهد شد. همچنین نرم‌افزار این گوشی کاملاً بر دکمه‌های پیمایشی مبتنی است بنابراین دکمه‌های پایین نمایشگر در این دستگاه مشاهده نخواهند شد.

در پایان اشاره کنیم که شاید معرفی جدیدترین گوشی سری V به معنای جایگزینی این خط تولید با سری G به عنوان پرچمداران جدید ال‌جی است.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44262 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/30 تعداد مشاهده: 2875
سافت گذر