کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی تاشو اپل این شکلی خواهد بود

به گزارش سافت گذر، شرکت‌هایی نظیر سامسونگ، هوآوی و موتورولا می‌خواهند در سال جاری میلادی از گوشی‌های تاشو خود رونمایی کنند ولی اپل قصد دارد این دستگاه را در سال 2020 معرفی نماید.

اپل آیفون گوشی تاشو اپل

اخیراً پتنتی منتشر شده که جزئیاتی در مورد گوشی تاشو کمپانی مالک iOS در اختیار ما می‌گذارد. بر خلاف محصولات تاشو سامسونگ و شیائومی که به صورت افقی تا می‌شوند، اپل تصمیم گرفته گوشی تاشویی تولید کند که به صورت عمودی تا خواهد شد؛ یعنی چیزی شبیه Motorola RAZR.

بر اساس تصویر، گویا اپل می‌خواهد گوشی تاشویی بسازد که نه حاشیه‌ای دارد و نه بریدگی صفحه نمایشی. وقتی این دستگاه باز می‌شود، می‌توانیم از آن مانند آیفون‌های معمولی بهره ببریم ولی وقتی گوشی تاشو اپل را تا می‌کنیم کاربرد آن اضافه خواهد شد.

اگر کاربران می‌خواهند فقط از قسمتی از نمایشگر این گوشی استفاده کنند، امکان تا کردن آن به سمت بیرون وجود دارد تا بتوانند به بخش بالایی یا پایینی پنل دسترسی داشته باشند. ضمن اینکه این دستگاه به داخل نیز تا می‌شود هرچند چنین کاری سبب خواهد شد که نمایشگر خاموش شود تا کاربران آن را در جیب خود بگذارند.

اپل آیفون گوشی تاشو اپل

بر خلاف دیگر شرکت‌ها که جزئیات زیادی در مورد محصولات تاشو آنها می‌دانیم، نمونه تولید شده توسط اپل فعلاً ساده بوده و اطلاعات زیادی در مورد آن نداریم بنابراین باید منتظر انتشار شایعات و اخبار پیرامون آن در آینده باشیم.

حتی اسناد هم تعداد دوربین‌های گوشی تاشو اپل را مشخص نکرده‌اند ولی تقریباً می‌دانیم که در آیفون‌های 2019 سه دوربین وجود خواهد داشت.

در پایان اشاره کنیم که هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی از 5G پشتیبانی می‌کند یا خیر و آیا در آن پورت USB-C وجود دارد را یا نه. انتظار ما این است این ویژگی‌ها در آیفون‌های سال 2020 به چشم بخورند.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44268 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/01 تعداد مشاهده: 2655
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر