کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ترامپ اینترنت 6G می‌خواهد

به گزارش سافت گذر، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده اخیراً در پیامی توییتری اعلام کرده که می‌خواهد اینترنت 6G را همزمان با اینترنت 5G در کشورش مشاهده کند.

ترامپ ایالات متحده آمریکا چین 5G 6G

هنوز مشخص نشده دلیل این درخواست غیرمنطقی ترامپ چیست ولی باید ببینیم ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد یا خیر.

ترامپ در توییتر خود نوشت:«« من اینترنت 5G و حتی 6G را در کم‌ترین زمان ممکن در ایالات متحده می‌خواهم. شبکه نسل 6 ارتباطات هم سریع‌تر است و هم قدرتمندتر و هوشمندتر از شبکه‌های فعلی. کمپانی‌های آمریکایی باید تلاش خود را بیشتر کنند چرا که دلیلی ندارد وقت را از دست بدهند»».

مطمئناً ترامپ با این توییتر به صورت غیرمستقیم چین را هدف قرار داده است چرا که این کشور آسیایی در دنیای تکنولوژی رقیب جدی برای ایالات متحده تبدیل شده و به همین دلیل رئیس‌جمهور آمریکا نمی‌خواهد عبارت Made in China (ساخت چین) را روی کالاهای مربوط به فناوری مشاهده کند. از طرفی، ایالات متحده به دیگر کشورها نیز فشار وارد کرده تا تجهیزات 5G هوآوی را مسدود کنند که البته تا کنون موفقیت‌آمیز نبوده است.

ترامپ در توییتی دیگر نوشت:«« هر چیزی که مربوط به آینده است را من می‌خواهم. من انتظار دارم ایالات متحده نه با مسدودسازی فناوری‌های فعلی، بلکه با توسعه تکنولوژی‌های آتی پیش‌رو باشد. ما باید در همه چیز برتر باشیم؛ به خصوص دنیای تکنولوژی»».

این پیام ترامپ با سیاست خارجی ایالات متحده در تناقض است چرا که او مدعی است نباید با مسدودسازی دیگر بخش‌های تکنولوژی پیشرفت کرد در حالی که فناوری 5G هوآوی را مسدود و دیگر کشورها را نیز به انجام این کار تشویق کرده است.

شاید او می‌خواهد با این پیام سلیقه شخصی خود را در رابطه با سیاست‌های آمریکا نشان دهد. البته قرار است تا تاریخ 1 مارس مذاکراتی برای حل مشکلات هوآوی و ZTE آغاز شود ولی اگر بخواهیم بر اساس این توییت‌ها نظر خود را بدهیم باید بگوییم که ترامپ دست پیش را گرفته تا پس نیفتد زیرا ممکن است این مذاکرات نتایج مثبتی نداشته باشند.

اما عجیب‌تر آن‌که ترامپ از ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی آمریکا می‌خواهد 6G را گسترش دهند؛ تکنولوژی که حتی به صورت تئوری هم وجود ندارد. به علاوه، زمانی که ما به رونمایی از شبکه نسل 6 ارتباطات نزدیک شده‌ایم، احتمالاً یک دهه از ریاست‌جمهوری ترامپ در آمریکا گذشته و چین هم در این زمینه پیشرفت‌هایی داشته است.

ضمن اینکه تکنولوژی 5G هنوز در مراحل ابتدایی خود حضور دارد و باید 2019 را سال این فناوری بدانیم نه شبکه نسل 6 ارتباطات.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44285 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/04 تعداد مشاهده: 3695
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر