کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساخت موزه ربات‌ها توسط خود ربات‌ها در کره جنوبی

به گزارش سافت گذر، قرار است موزه 2500 متر مربعی ربات‌ها توسط خودِ این دستگاه‌های آهنی در سئول، پایتخت کره جنوبی ساخته شود تا علوم مربوط به رباتیک و هوش مصنوعی پیشرفته‌تر شده و دانش مردم در این زمینه‌ها افزایش یابد. ساخت این موزه توسط معماران ملک آتینیشیک (MAA) از کشور ترکیه مدیریت خواهد شد.

ربات کره جنوبی رباتیک هوش مصنوعی چاپ سه بعدی

ملک آتینیشیک، مؤسس MAA می‌گوید:«« شیوه طراحی پیشنهاد شده برای موزه علوم رباتیک مبتنی بر روش‌های ساخت رباتیک امروزی و زبان‌های معماری معاصر خواهد بود. علوم رباتیک مدام در حال تغییر و پیشرفت هستند بنابراین اصلاً به بخش خاصی محدود نیست. یکی از اتفاقاتی که ما از آن استقبال می‌کنیم، حضور فعال ربات‌ها برای ساختمان‌سازی است چرا که کارهای خود را به صورت سیستماتیک انجام داده و محیط کاری امنی برای خود به وجود می‌آورند»».

اگرچه باز هم انسانها در این پروژه دخیل خواهند بود ولی اکثر کارها را ربات‌ها انجام خواهند داد. برای مثال، یک تیم از ربات‌ها مسئول ساخت نمای برآمده ساختمان می‌باشند که کارهایی نظیر گچ کاری، رنگ‌آمیزی، فلزکاری و . . . را بر عهده خواهند داشت. یک تیم دیگر از تصاویر چاپ شده توسط فناوری چاپ سه بعدی بهره می‌برند تا محیط اطراف را تزیین نمایند و در نهایت، هواپیماهای بدون سرنشین شیوه ساخت ساختمان را زیر نظر خواهند داشت و داده‌های هوایی را تأمین خواهند کرد.

اگرچه هنوز مشخص نیست که قرار است در این موزه چه چیزی نمایش داده شود ولی حدس می‌زنیم شاهد رونمایی از مجموعه ربات‌های مختلف از ابتدای پیدایش این رشته تا به امروز باشیم.

ربات کره جنوبی رباتیک هوش مصنوعی چاپ سه بعدی

آتینیشیک می‌گوید:«« انتظار می‌رود اولین فاز موزه رباتیک در اوایل سال 2020 برای بازدید باز شود و ساخت کامل این مجموعه در سال 2022 به اتمام برسد. ضمن اینکه پس از افتتاح، موزه رباتیک به عنوان بخشی از موزه متروپلیتن سئول فعالیت خواهد کرد»».

در پایان اشاره کنیم که شایعات دال بر این هستند که زمان بهره‌برداری از این موزه یا بین ماه‌های مارس و می و یا بین ماه‌های سپتامبر و نوامبر است.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44294 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/07 تعداد مشاهده: 2795
سافت گذر