کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابداع روشی جدید برای استفاده بهتر از انرژی باد توسط گوگل

به گزارش سافت گذر، گوگل و شرکت تحت نظارتش به نام DeepMind در حال ابداع روشی هستند که بتوانند موارد استفاده از انرژی بادی را گسترش دهند.

گوگل DeepMind یادگیری ماشینی هوش مصنوعی

مشکلی که گوگل می‌خواهد حل کند این است که علی‌رغم تولید برق بدون کربن توسط انرژی بادی، امکان پیش‌بینی آن به صورت دقیق وجود ندارد. در نتیجه، بر خلاف مزایا، انرژی باد نسبت به منابع انرژی دیگر سود کم‌تری دارد.

حالا با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، گوگل و DeepMind شبکه نورونی طراحی کرده‌اند تا 36 ساعت پیش از شروع فعالیت، میزان خروجی انرژی بادی را بررسی نمایند. با این روش، امکان پیش‌بینی انرژی تولید شده وجود خواهد داشت و متخصصان قادر خواهند بود کاری کنند که در ساعت مشخصی از روز، به یک مقدار کافی انرژی دریافت نمایند.

متخصصان گوگل و DeepMind در یک پست وبلاگی نوشتند:«« امکان ندارد فاکتور متغیر بودن جریان باد را عوض کنیم ولی می‌توانیم با یادگیری ماشینی کاری کنیم که انرژی باد را پیش‌بینی نماییم. این راهکار سبب خواهد شد تا داده‌های بیشتری به توربین‌های بادی ارسال شود چرا که یادگیری ماشینی اطلاعات را سریع‌تر و هوشمندانه‌تر جمع‌آوری می‌کنند»».

به گفته گوگل، این کار سبب افزایش بهره‌وری انرژی بادی و گسترش تجارت در این حوزه می‌شود. این کمپانی یادآور می‌شود که اخیراً توانسته به صورت 100 درصدی از انرژی پاک استفاده کند و حالا درصدد آن است که در آینده‌ای نزدیک انرژی عاری از کربن تولید نماید. چنین راهکاری، پیش از این توسط اپل نیز مورد استفاده واقع شده بود.

مطمئناً این روش برای شرکت DeepMind که در سال 2014 با هزینه 500 میلیون دلاری توسط گوگل خریداری شد نیز بسیار خوب است چرا که تا کنون درآمد زیادی برای کمپانی مالک اندروید نداشته است. ضمن اینکه برخی منابع خبری معتقدند، درآمد نداشتن DeepMind گوگل را نگران کرده و همین دلیلی بوده تا این شرکت در این پروژه دخالت گسترده‌ای داشته باشد. به هر حال، اگرچه ممکن است به نظر شما این راهکار زیاد مناسب نباشد ولی با توجه به برنامه‌ریزی‌های گوگل، امکان دارد DeepMind نیز در آینده‌ای نزدیک درآمدزا باشد.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44309 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/11 تعداد مشاهده: 2466
سافت گذر