کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پایانی بر تولید پلی‌استیشن Vita توسط سونی

به گزارش سافت گذر، سونی اخیراً به صورت رسمی تولید کنسول بازی و قابل‌حمل پلی‌استیشن Vita را متوقف کرده است؛ این یعنی پایان عمر تقریباً 7 ساله این نسخه از پلی‌استیشن.

سونی پلی‌استیشن پلی‌استیشن Vita پلی‌استیشن Portable کنسول بازی

کنسول بازی پلی‌استیشن Vita در سال 2012 بهترین نمونه موجود در بازار بود ولی به خاطر هم دوره شدن با گوشی‌های هوشمند گیمینگ و تبلت‌ها محبوبیت آن سیر نزولی پیدا کرد.

البته توقف تولید پلی‌استیشن Vita اتفاق غیرمنتظره‌ای نبود چرا که از سال 2015 تا کنون بازی جدیدی برای این کنسول تولید نشده است. ضمن اینکه ماه فوریه آخرین فرصتی بود که سونی از طریق سرویس پلی‌استیشن پلاس بازی‌های رایگان پلی‌استیشن Vita را عرضه می‌کرد.

با این حساب، سونی دیگر آماری از فروش پلی‌استیشن Vita منتشر نخواهد کرد ولی برخی منابع مدعی شده‌اند که این کنسول بازی تا کنون 10 تا 15 میلیون بار به فروش رسیده است. این آمار در مقایسه با کنسول پلی‌استیشن Portable (نمونه شبیه پلی‌استیشن Vita) که در سال 2004 در ژاپن معرفی شد و در سال 2014 توقف تولید گردید و حدود 80 میلیون عدد از آن به فروش رسید نسبتاً کم فروغ است.

در ماه نوامبر سال گذشته پتنتی منتشر شد که شایعات در مورد تولید نمونه جدید پلی‌استیشن Vita را قوت بخشید ولی بعدها مشخص گردید که تصویری از اسباب‌بازی Toio می‌باشد.

یکی از مدیران سونی پیش از این اعلام کرده بود که برنامه‌ای برای تولید کنسول‌های گیمینگ پرتال وجود ندارد و حالا مشخص شده که این شرکت می‌خواهد وعده خود را عملی نماید.

البته شاید کمپانی ژاپنی می‌خواهد از تجربه شرکت نینتندو درس بگیرد و پس از عرضه موفق پلی‌استیشن Portable و ناموفق Vita، خود را آماده تولید محصولی بزرگ نماید. به هر حال، باید صبر کنیم و ببینیم چه خواهد شد.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44315 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/12 تعداد مشاهده: 2740
سافت گذر