کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316279 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی‌های خاص در گوشی تاشو موتورولا RAZR

به گزارش سافت گذر، 15 سال پس از معرفی گوشی موتورولا RAZR اصلی، حالا این شرکت می‌خواهد دوباره نام آن برند محبوب را با تولید موبایل تاشو بر سر زبان‌ها بیندازد.

موتورولا موتورولا RAZR Motorola RAZR گوشی تاشو موتورولا

بر اساس تصاویر منتشر شده توسط یکی از سایت‌های خبری، گفته می‌شود این پتنت‌ها به گوشی موتورولا RAZR تعلق دارند و این دستگاه از ویژگی‌های نرم‌افزاری خاصی بهره می‌برد.

اجرای چند برنامه در صفحه نمایش ثانویه موتورولا RAZR

پتنتی که در ماه ژانویه در دسترس قرار گرفت، نشان داد که موتورولا RAZR از دو صفحه نمایش استفاده خواهد کرد که پنل ثانویه اطلاعات خاصی را به نمایش می‌گذارد و بعید است از طریق این اسکرین به تمام امکانات اندروید دسترسی داشته باشیم.

به وسیله نرم‌افزارهای خاص خود، موتورولا می‌خواهد مشخص کند که کدام اپلیکیشن‌ها در صفحه نمایش ثانویه به اجرا درآیند که می‌توانیم از آن جمله به Moto Display، Moto Actions و Moto Camera اشاره نماییم که به صورت پیش‌فرض نصب شده‌اند.

ویدیو قطعات سازنده سه گلکسی جدید سامسونگ

بر این اساس، با Moto Display کاربران قادر خواهند بود اعلانات، تاریخ، ساعت و رسانه‌ها را در صفحه نمایش دوم ببینند.

در مورد Moto Camera نیز بگوییم، وقتی افراد این نرم‌افزار را اجرا می‌کنند، از طریق صفحه نمایش اصلی می‌توانند زوم نمایند. به علاوه، یک ضربه روی نمایشگر سبب گرفتن عکس خواهد شد. البته چنان‌چه می‌خواهید با تایمر عکسبرداری نمایید، باید این کار را از صفحه نمایش دوم انجام دهید.

صفحه نمایش ثانویه به عنوان ترک‌پد

جدای از اپلیکیشن‌ها، صفحه نمایش ثانویه 6 آیکون تنظیمات سریع را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد که مهم‌ترین آنها احتمالاً عبارتند از بلوتوث، وای‌فای، NFC. البته به نظر می‌رسد امکان شخصی‌سازی آنها وجود داشته باشد.

هم‌چون اکثر گوشی‌های اندرویدی، موتورولا RAZR از گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود حتی اگر گوشی بسته بود نیز کاربران قادر خواهند بود این دستیار صوتی را اجرا نمایند. با توجه تنظیمات انتخاب شده، گوگل اسیستنت یا روی صفحه نمایش دستورات را اجرا می‌کند یا از دارندگان موتورولا RAZR می‌خواهد دستگاه را باز کنند.

ویدیو قطعات سازنده سه گلکسی جدید سامسونگ

یک ویژگی جذاب دیگر، کارایی صفحه نمایش ثانویه به عنوان ترک‌پد است. یعنی کاربران این امکان را دارند تا هنگام وبگردی با استفاده از نمایشگر دوم میان صفحات جابه‌جا شوند. همچنین، به نظر می‌رسد دارندگان موتورولا RAZR بتوانند برای صفحه نمایش کوچک‌تر، یک تصویر پس‌زمینه جداگانه انتخاب کنند.

قیمت زیاد، تعداد محدود و مشخصات فنی قدرتمند

بر اساس آخرین اخبار، گوشی موتورولا RAZR از اواخر این ماه میلادی در ایالات متحده به فروش می‌رسد و قیمتی حدود 1500 دلار خواهد داشت. ضمن اینکه تنها 200 هزار عدد از آن وارد بازار خواهد شد.

هم‌چون گلکسی فولد سامسونگ، موتورولا RAZR نیز احتمالاً از پردازنده اسنپدراگون 855، رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره خواهد برد ولی به خاطر قیمت بالا، ممکن است مشخصات فنی دست‌خوش تغییراتی شوند.

به خاطر سالگرد 15 سالگی، شاید معرفی دستگاه‌های جدید موتورولا با جشن این شرکت همزمان شود. ضمن اینکه مراسم‌های تابستان و ماه آگوست و سپتامبر نیز سر جای خود باقی است.

موتورولا RAZR باید در زمینه گوشی‌های تاشو با گلکسی فولد سامسونگ، میت ایکس هوآوی و محصولات آتی شیائومی و ال‌جی رقابت کند ولی به نظر می‌رسد مهمترین رقیب این کمپانی، محصول تاشو برند ZTE باشد که در دست تولید است.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44347 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/17 تعداد مشاهده: 3849
سافت گذر